return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
חיי פשע ורשע (pg. 4)
View this Thread in Original format
Dj Moriano
quote:
Originally posted by eXeTik
רומנים הם עם שמח
כל דבר רואה לוקח
אם תשאל ת'רומני
הוא יגיד זה לא אני :D


אחי לא שרים את זה ככה....

רומנים הם עם שמח
כל דבר רואה לוקח
אם ראה ולא לקח
זה סימן שהוא שכח...


ואריאל גם אני רומני....
oDrori
:haha: :haha: :haha: :crazy:
eran
חחחח
גדול!!!!
:tongue3 :tongue3
Ariels
quote:
Originally posted by Dj Moriano
ואריאל גם אני רומני....


ממש
DJ Romiano
Scorchio
אכן שמעתי כאן כמה טכניקות גניבה יפות.
אבל הגראנד פינלה שייך לי ולחברים שלי שביצענו את ה"גניבה" הכי מוצלחת
בתולדות ההיסטוריה
אני אומר "גניבה" כי זה לא בדיוק היה גניבה
חברות וחברים
ביום שישי אחד
אני ועוד 15 חברים שלי באנו למועדון חמוד מאוד בשם ה"עמק 51" שכולכם בטח מכירים.
מפה לשם ואחרי כמה דקות של תיכנונים
אחד החברים שלי שכבר הזכרתי כאן בפורום מקודם
מקס הנפיל הענק הזה פשוט בנאדם עצום.
תפס מעיל של שומר מועדון
שם אותו עליו והתחזה לשומר במועדון.
וככה הכניס את כוווווולנו חינם פלוס עוד איזה 10 חברים שלו
ואחרי זה עוד אירגן לנו משקאות מהבר חופשי שלא נדבר שבמעיל של השומר הזה היו איזה 2000 שקל שהרוסי השאיר לעצמו.

בכלל לגנוב דברים זה כיף
היינו באילת איזה 8 חברים
התפלחנו לבריכה של הרויאל ביץ' והרמנו שם איזה חמש זוגות
Reef
וחבר שלי המסטול עוד גנב פלאפון של איזה אחד מליאן
yahel222
קודם כל גם אני רומני

ורונן דווקא כן יש הבדל.....
אם אתה גונב מסטיק מסופר גדול כמו קו אופ אז הם לא מרגישים את זה בכלל
אבל שאתה גונב לקיוסק קטן שזה אחד פרטי זה מאד משפיע
תחשוב למשל אם גונבים לו כמה פחיות ביום זה מצטבר
וזה יכול להגיע ל1000 שקל בחודש.....
קיצר זה לא נורא אם פה ושם מתפלחים לקולנוע או לדיסקוטק או כאלה חארטות
אבל יש דברים שלא עושים
eXeTik
טוב טוב, נכון דותן...
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Scorchio
אכן שמעתי כאן כמה טכניקות גניבה יפות.
אבל הגראנד פינלה שייך לי ולחברים שלי שביצענו את ה"גניבה" הכי מוצלחת
בתולדות ההיסטוריה
אני אומר "גניבה" כי זה לא בדיוק היה גניבה
חברות וחברים
ביום שישי אחד
אני ועוד 15 חברים שלי באנו למועדון חמוד מאוד בשם ה"עמק 51" שכולכם בטח מכירים.
מפה לשם ואחרי כמה דקות של תיכנונים
אחד החברים שלי שכבר הזכרתי כאן בפורום מקודם
מקס הנפיל הענק הזה פשוט בנאדם עצום.
תפס מעיל של שומר מועדון
שם אותו עליו והתחזה לשומר במועדון.
וככה הכניס את כוווווולנו חינם פלוס עוד איזה 10 חברים שלו
ואחרי זה עוד אירגן לנו משקאות מהבר חופשי שלא נדבר שבמעיל של השומר הזה היו איזה 2000 שקל שהרוסי השאיר לעצמו.

בכלל לגנוב דברים זה כיף
היינו באילת איזה 8 חברים
התפלחנו לבריכה של הרויאל ביץ' והרמנו שם איזה חמש זוגות
Reef
וחבר שלי המסטול עוד גנב פלאפון של איזה אחד מליאן



חחחח הראשון נחמד והשני

יבני זונות גנבו לי כבר 2 זוגות
reef
עכשיו אני שוקל אם לקנות עוד אחד
בינתיים אני הולך יחף לים ואז אני רץ מעץ לעץ כדיי להיות מתחת לעצים...
yahel222
quote:
Originally posted by Dj Moriano



חחחח הראשון נחמד והשני

יבני זונות גנבו לי כבר 2 זוגות
reef
עכשיו אני שוקל אם לקנות עוד אחד
בינתיים אני הולך יחף לים ואז אני רץ מעץ לעץ כדיי להיות מתחת לעצים...


גם על זה אני מדבר
שמע לך גנבו 2 זוגות אז חפיף אתה עשיר הורים יקנו עוד זוג
אבל יש כאלה שעובדים בשביל לקנות זוג כפכפים מזדיין ב120 שקל (החדשים של העונה כבר 190 שקל !!! בשביל כפכף בכלל לא הגזימו)
אני למשל ההורים שלי לא נותנים לי שקל לבגדים וכל מה שאני קונה זה מהעבודה שלי ואם מישהו יגנוב לי את הכפכפים שלי (דווקא יש לי של דיזל לא ריפ) אני מזה יתעצבן ויתבאס על זה
זה בכלל לא מצחיק......
ורונן חבל שאתה מזלזל....אני לא מכיר אותך או משהו....רק תיזהר לא להיתפס
eXeTik
אל תגזים, עשית ממני קרמינל

Dj Moriano
quote:
Originally posted by yahel222


גם על זה אני מדבר
שמע לך גנבו 2 זוגות אז חפיף אתה עשיר הורים יקנו עוד זוג
אבל יש כאלה שעובדים בשביל לקנות זוג כפכפים מזדיין ב120 שקל (החדשים של העונה כבר 190 שקל !!! בשביל כפכף בכלל לא הגזימו)


מה זה חפיף נראה לך שלהורים שלי יש אין סוף כסף???

זה שאני גר בפיתוח זה לא אומר שאני סופר מליונר ויש לנו 7 מכוניות ומשרת
אני גר בבית שכור ואני לא מיליונר
אני לא מתלונן ולא חסר לי ואתץ הציוד קניתי מהכסף שלי זוג כפכפים בכלל קיבלתי ליומולדת מ2 חברים

וזה לא שאני אומר:
אמא אני רוצה 20 חולצות 40 מכנסיים ו4 כפכפים ואני מקבל אין לי עבודה אז אני בינתיים מבקש מההורים
Ariels
quote:
Originally posted by yahel222
קודם כל גם אני רומני


גאד דמיט
גנבנו את הפורום
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement