return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
חיי פשע ורשע (pg. 3)
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
quote:
Originally posted by yahel222

יא טמבל מה אתה שמח אני במקומך הייתי מתבייש


quote:
Originally posted by DJ-Energy


ראסמיייייייייי
בנאדם מה אתה מתגאה בזה שאתה גנב?!!?


אחים שלי אתם עלובים לגמרי
אפשר לחשוב גנבתי אוטו או פרצתי לחנות
תחיו את החיים שלכם עם קצת כיף ואדרנלין
eran
ואם היו גונבים לך?
קשה לי להאמין שהיית מצדיק את זה...
:whip:
Dark-Rain
quote:
Originally posted by Vman


חראאאאאאאאאאאאאאאאא
גם לי דפקו אוזניות לפני כמהה חודשים במועדון
IOS
אני מתעב אנשים כמוך!!!!!!!!!!!!!



חחחחחחח......:D:D
אודי מה אתה משחק תמים?!
בתור אחד שגר בעיר הפשע, יש לך לא מעט ניסיון...
;) ;)
yahel222
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234




אחים שלי אתם עלובים לגמרי
אפשר לחשוב גנבתי אוטו או פרצתי לחנות
תחיו את החיים שלכם עם קצת כיף ואדרנלין


קודם כל דע לך שזה מתחיל בדברים קטנים ויכול רק לגדול
ואם אתה רוצה אדרנלין אתה יכול ללכת לקפוץ באנג'י
תחשוב שלמשל הקיוסק ההוא שגנבת ממנו
יכול להיות שזה שייך לאחד שלא הולך לו משהו וגם ככה הוא בקושי נשאר פתוח
ועכשיו ככה גונבים לו סחורה זה יכול לגמור בן אדם
תחשוב על זה...מילא לגנוב מסופר מסטיק פה ושם
אבל מה שרשמת שגנבת.....ממש לא לעניין
eXeTik
אל תתחיל לשחק לי אותה תמים דותן, לגנוב מסטיק זה בדיוק על אותו עיקרון של לגנוב איזה 1000 שקל... גניבה זה גניבה ולא משנה מה.
ומיכיוון שכל אחד פה גנב משהו באיזשהוא שלב של החיים שלו לא הייתי מתחיל לדבר על צדיקות, במיוחד לא אתה שיצאת מהבר קריוקי הזה בלי לשלם.
DjChook
תשמע רונן הטיעון של דותן מוצדק

שמש המליונר הזה מעלים מס כל החיים שלו ומגלגל מליונים

אז לאפות על חשבונו זה לא בעיה

וגם הקיוסק בבית ספר שלנו גונב אז זה מצחיק לשלם עם 10 שקל מזויף
או לקחת בורקס עם ביצה בלי לשלם

אבל ללכת במכוון כדי לגנוב זה משהו אחר

הרי אם תופסים אותך אין מה לעשות נדפקת

אבל אם הקיוסקאי תופס אתה אומר אופס ומשלם...

אתה באת רק בכוונה זדונית
Hell_Copter
אני לא ישכח שהייתי בכיתה א והיה את כל הקלפים שאוספים ומדביקים באלבומים...
קיצר היה גם קלפים כאלה של בברלי הילס והבנות הביאו בסטוקים אותם לבית ספר... אני לא ישכח איך אני וחבר שלי זחלנו מתחת לכל השולחנות בהפסקה כדי לקחת להם... זה היה ממש מצחיק

גם כמה שנים מאוחר יותר שהיה את הפליקים וכל החרא הזה הייתי מלך בלפלח...
קניתי חבילה אחת של פליקים שיש בה 3 ובסוף היה לי מעל 1000
:disbelief
eXeTik
quote:
Originally posted by DjChook
תשמע רונן הטיעון של דותן מוצדק

שמש המליונר הזה מעלים מס כל החיים שלו ומגלגל מליונים

אז לאפות על חשבונו זה לא בעיה

וגם הקיוסק בבית ספר שלנו גונב אז זה מצחיק לשלם עם 10 שקל מזויף
או לקחת בורקס עם ביצה בלי לשלם

אבל ללכת במכוון כדי לגנוב זה משהו אחר

הרי אם תופסים אותך אין מה לעשות נדפקת

אבל אם הקיוסקאי תופס אתה אומר אופס ומשלם...

אתה באת רק בכוונה זדונית


הסיכון זה משהו אחר בכלל, דותן מדבר על לעשות חשבון אם הבעלים של המקום יוכלו לעמוד בגניבה או יפשטו רגל בגלל זה... אתה מבין, לגנוב בורקס איזה מרסדס ממיליונר זה בסדר אבל לגנוב בורקס מהמכולת השכונתית זה אסור!!!
Ariels
בתור רומני גאה אני לא אגיב
eran
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha:

eXeTik
רומנים הם עם שמח
כל דבר רואה לוקח
אם תשאל ת'רומני
הוא יגיד זה לא אני :D
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
רומנים הם עם שמח
כל דבר רואה לוקח
אם תשאל ת'רומני
הוא יגיד זה לא אני :D


חחח, אריאל תטפל בו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement