|
חיי פשע ורשע (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
| quote: | Originally posted by yahel222
יא טמבל מה אתה שמח אני במקומך הייתי מתבייש |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
ראסמיייייייייי
בנאדם מה אתה מתגאה בזה שאתה גנב?!!? |
אחים שלי אתם עלובים לגמרי
אפשר לחשוב גנבתי אוטו או פרצתי לחנות
תחיו את החיים שלכם עם קצת כיף ואדרנלין |
|
|
| eran |
ואם היו גונבים לך?
קשה לי להאמין שהיית מצדיק את זה...
:whip: |
|
|
| Dark-Rain |
| quote: | Originally posted by Vman
חראאאאאאאאאאאאאאאאא
גם לי דפקו אוזניות לפני כמהה חודשים במועדון
IOS
אני מתעב אנשים כמוך!!!!!!!!!!!!! |
חחחחחחח......:D:D
אודי מה אתה משחק תמים?!
בתור אחד שגר בעיר הפשע, יש לך לא מעט ניסיון...
;) ;) |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אחים שלי אתם עלובים לגמרי
אפשר לחשוב גנבתי אוטו או פרצתי לחנות
תחיו את החיים שלכם עם קצת כיף ואדרנלין |
קודם כל דע לך שזה מתחיל בדברים קטנים ויכול רק לגדול
ואם אתה רוצה אדרנלין אתה יכול ללכת לקפוץ באנג'י
תחשוב שלמשל הקיוסק ההוא שגנבת ממנו
יכול להיות שזה שייך לאחד שלא הולך לו משהו וגם ככה הוא בקושי נשאר פתוח
ועכשיו ככה גונבים לו סחורה זה יכול לגמור בן אדם
תחשוב על זה...מילא לגנוב מסופר מסטיק פה ושם
אבל מה שרשמת שגנבת.....ממש לא לעניין |
|
|
| eXeTik |
אל תתחיל לשחק לי אותה תמים דותן, לגנוב מסטיק זה בדיוק על אותו עיקרון של לגנוב איזה 1000 שקל... גניבה זה גניבה ולא משנה מה.
ומיכיוון שכל אחד פה גנב משהו באיזשהוא שלב של החיים שלו לא הייתי מתחיל לדבר על צדיקות, במיוחד לא אתה שיצאת מהבר קריוקי הזה בלי לשלם. |
|
|
| DjChook |
תשמע רונן הטיעון של דותן מוצדק
שמש המליונר הזה מעלים מס כל החיים שלו ומגלגל מליונים
אז לאפות על חשבונו זה לא בעיה
וגם הקיוסק בבית ספר שלנו גונב אז זה מצחיק לשלם עם 10 שקל מזויף
או לקחת בורקס עם ביצה בלי לשלם
אבל ללכת במכוון כדי לגנוב זה משהו אחר
הרי אם תופסים אותך אין מה לעשות נדפקת
אבל אם הקיוסקאי תופס אתה אומר אופס ומשלם...
אתה באת רק בכוונה זדונית |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא ישכח שהייתי בכיתה א והיה את כל הקלפים שאוספים ומדביקים באלבומים...
קיצר היה גם קלפים כאלה של בברלי הילס והבנות הביאו בסטוקים אותם לבית ספר... אני לא ישכח איך אני וחבר שלי זחלנו מתחת לכל השולחנות בהפסקה כדי לקחת להם... זה היה ממש מצחיק
גם כמה שנים מאוחר יותר שהיה את הפליקים וכל החרא הזה הייתי מלך בלפלח...
קניתי חבילה אחת של פליקים שיש בה 3 ובסוף היה לי מעל 1000
:disbelief |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע רונן הטיעון של דותן מוצדק
שמש המליונר הזה מעלים מס כל החיים שלו ומגלגל מליונים
אז לאפות על חשבונו זה לא בעיה
וגם הקיוסק בבית ספר שלנו גונב אז זה מצחיק לשלם עם 10 שקל מזויף
או לקחת בורקס עם ביצה בלי לשלם
אבל ללכת במכוון כדי לגנוב זה משהו אחר
הרי אם תופסים אותך אין מה לעשות נדפקת
אבל אם הקיוסקאי תופס אתה אומר אופס ומשלם...
אתה באת רק בכוונה זדונית |
הסיכון זה משהו אחר בכלל, דותן מדבר על לעשות חשבון אם הבעלים של המקום יוכלו לעמוד בגניבה או יפשטו רגל בגלל זה... אתה מבין, לגנוב בורקס איזה מרסדס ממיליונר זה בסדר אבל לגנוב בורקס מהמכולת השכונתית זה אסור!!! |
|
|
| Ariels |
| בתור רומני גאה אני לא אגיב |
|
|
| eran |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
:haha: |
|
|
| eXeTik |
רומנים הם עם שמח
כל דבר רואה לוקח
אם תשאל ת'רומני
הוא יגיד זה לא אני :D |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
רומנים הם עם שמח
כל דבר רואה לוקח
אם תשאל ת'רומני
הוא יגיד זה לא אני :D |
חחח, אריאל תטפל בו |
|
|
|
|