|
The results!!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| magrec |
Ok ik denk dat een aantal mensen alwel ongeveer weten wie de mods zouden kunnen worden....Maar nu dus zekerheid :D
uiteindelijk hebben 57!!!!!! mensen gestemd.
Yarnie deed het in het begin erg goed maar kon dat uiteindelijk niet volhouden.
Little theseus begon erg slecht met weinig stemmen maar heeft uitendelijk toch aardig wat stemmen gehaald.
Lijst TinTim ondanks de grote campagne zijn ze helaas als laatste geëindigt.
Nu de top 3...
Het was een tijd spannend tussen blighty en snuggle. Het ging zelfs een tijd om en om......wie nu gewonnen heeft????
hier de lijst van alle mensen die gestemd hebben:
DJ Bazz
"-=WvG=-
New Wave
Snuggle
Dj_Siesta
M5
BLIK
!_petrus_!
Basvh
T.H.C
Muppet
Joost008
Optimus
Blighty
WTB
Flipper01
Miss Proximus
MaGiK54
Dr. Kuipers
Afternative
Yarnie
Timeporte
moogwai
HiGH_NrG
Ruben_dubbink
John
Magrec
Eye-Riz
Massive
Aphex
Jappio
Little Theseus
Kamaya
Lowrider
Trancefool
Total Woot
DJ lex
eieregooie
ReGrOoVeD
//joost
Flippe
ADK
Chicane
Tango
Partyhardy
Serialkillah
Rellivisit
Apoptosis
Donna
kolkiewolkie
ChooChoo
"-TaiS-"
Moebius
Dj alpha
Jesse
Franzelare
Blair.Witch
-----------------
En nu de winnaars:

Petrus 79!!!!!!!!!!!!(overduidelijk)
blik 55
snuggle 47
blighty 37
yarnie 29
little theseus 24
optimus 19
Trancefool 16
new wave 11
john 11
dj bazz 8
Lijst TinTim 6
Ik ga ervan uit dat blik/petrus/snuggle contact nemen met swamper...ik denk dan vooral aan blik omdat hij nu ook nog steed mod is...
Mochten er vragen zijn ik heb de excel file als iedereen er mee akkoord gaat wil ik die best online zettem....
grtz magrec
congratz petrus,blik en snuggle |
|
|
| !_PeTrUs_! |
[Cruijfstem]
Ja, das duidelijk.
[/Cruijfstem]
Nou, het ziet er dus naar uit dat ik hier het roer over moet nemen met nog 2 zeer bekwame mensen (Blikkie & Snukkle ;)).
Bedankt voor alle steun en ik zal wel zien hoe het loopt :D. Eerst het 1 en ander regelen heb ik al weer door want volgens mij weet de Admin van het forum niet eens dat dit gaande is.
Maar iig bedankt en laten we er wat moois van maken :disbelief |
|
|
| New Wave |
Het verlies van lijst TinTIm is onacceptabel, door negatieve invloeden door pers en mede kandidaten eisen wij een herstemming, zoniet dan zullen wij een advocaat in handen nemen en de organiastie van deze verkiezingen gerechtelijk laten vervolgen.
Ik moest dit even doorgeven van de partijleider.........
Maar ik denk zelf dat dit een goede keus is........ GO GIRLS!!!!! |
|
|
| serialkillah |
Gefeliciteerd!!:)
dit was mijn perfecte top 3 en ik ben benieuwd wat ze de komende periode allemaal gaan realiseren:) |
|
|
| DJ Bazz |
| oei zwaar verlies geleden, de opiniepeilingen waren ook al niet alstebest, ze maakten hun naam waar, maarja over 4 jaar weer nieuwe kansen:D |
|
|
| Jappio |
Gefeliciteerd mensen :p jullie hebben de stem van het volk :rolleyes: doe er wat nuttigs mee ghehe
Lator! |
|
|
| magrec |
| quote: | Originally posted by New Wave
Het verlies van lijst TinTIm is onacceptabel, door negatieve invloeden door pers en mede kandidaten eisen wij een herstemming, zoniet dan zullen wij een advocaat in handen nemen en de organiastie van deze verkiezingen gerechtelijk laten vervolgen.
Ik moest dit even doorgeven van de partijleider.........
Maar ik denk zelf dat dit een goede keus is........ GO GIRLS!!!!! |
Op dit moment heeft de organisatie een zeer bekende advocaat aangenomen om de netgenoemde beschuldigingen te bestuderen over enkele dagen verwachten wij te horen van deze advocaat ook wel bekend als abraham M (of a. moskowichz) of wij een aanklacht kunnen indienen tegen de lijst TinTim voor het creëren van een klimaat waarin er de mogelijkheid bestaat dat de heer magrec S. (of M. sjappie) zijn leven met dood zal kunnen bekopen.
mvg Mathieu herben woordvoerder van de organisatie :crazy: :whip: :tongue2 |
|
|
| AlFerox |
driewerf hoera!
;) |
|
|
| SnuggLe |
Bedankt! En Blik en Petrus ook gefeliciteerd!
Alle mensen die op mijn gestemt hebben....bedankt!
Ik hoop dat we jullie vertrouwen in ons nie beschamen enzo.
Ik heb er zin an! :D
Nu nog even wat dingen regelen inderdaad met Swamper enzo. Ik ben benieuwd...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Miss Proximus |
Gefeliciteerd Mannen!! (weer alleen mannen als mods verdorie :p)
Ik hoop dat t gaat lukken met de cooperatie en hierbij wil ik de groetjes doen aan Henkie_Henk :)
en ik doe DOnald Duck na: gpfgfpffpghhgfggfgggg :D |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Goh mij nummer 1 heeft ook gewonnen :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Het verlies van lijst TinTIm is onacceptabel, door negatieve invloeden door pers en mede kandidaten eisen wij een herstemming, zoniet dan zullen wij een advocaat in handen nemen en de organiastie van deze verkiezingen gerechtelijk laten vervolgen.
Ik moest dit even doorgeven van de partijleider.........
Maar ik denk zelf dat dit een goede keus is........ GO GIRLS!!!!! |
De Lijst TinTim overweegt zichzelf op te heffen, aangezien zij niet willen wachten op de volgende verkiezingen en naar aanleiding van het teleurstellende resultaat van de stemming:D:D:D
gefeliciteerd guys!:) |
|
|
|
|