return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
The results!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
New Wave
quote:
Originally posted by Optimus
ik ga nu campagne voeren om mod te kunen worden van de site suggestions section!:p:tongue3 :crazy: :haha: :stongue: :toothless


"Hey swamper, me and my hoerenfriends (WOW their are lots of hoeren here at TA) would like to have a hoeren-forum, could you arrange that"


HOER :D
TranceFool
Gefeliciteerd gasten.....mijn 1 en 2 zijn ook de 1 en 2 in de uitslag :). Had ook niet verwacht dat ik bij de top 3 zou zitten :p. Verder denkik dat dit wel een goed team is :)
basvh
gefeliciflapstaart mannen maak er iets moois van

maar nu dat henkie mod af is hoop ik nog wel dat ie het holland forum blijft bezoeken
HiGH_NrG
Nais nais :D

Gefelciteerd gasten...

Nu ff het moderatorschap nieuw leven in blazen :D
Donna
Congratz manne,2 van degenen die ik gestemd heb,derde was LT,jammer dat die t niet is geworden.
Magoed,je kunt ook niet al t onkruid in 1 keer uit de weg ruimen,das t nadeel van mij,ik wil altijd weer teveel:tongue3
SnuggLe
Snik snik..lijkt zo wel alsof er niemand op me gestemt heeft.

Want enkele mensen zeggen dat de nr. 1 en 2 ook hun nr. 1 en 2 waren. dank je! :) LIjkt wel of ik steekpenningen hebt gebruikt zo ofoz!

Greetz,
SnuggLe
Miss Proximus
henkie is toch uberhaupt al pleite? kan ik wel mod worden van de chillout e.d. :stongue: :crazy:
TimeportE
quote:
Originally posted by Miss Proximus
henkie is toch uberhaupt al pleite? kan ik wel mod worden van de chillout e.d. :stongue: :crazy:

dus dat wilde je al die tijd bereiken!!! jaa dame ik heb je door!:happy2:
Optimus
quote:
Originally posted by New Wave


"Hey swamper, me and my hoerenfriends (WOW their are lots of hoeren here at TA) would like to have a hoeren-forum, could you arrange that"


HOER :D


wij komen op voor de rechten van de HOEREN van dit forum!:D:D:D
Remy D
He rukkers, ik had ook ! stem en sta niet in het eindtotaal. Wat een achterlijk zooi hier op TA!!

Maar wel kewl dat de 3 grootste nerds het geworden zijn. :)

Partyhardy!
van harte mannen! heel erg relaxt dit! :gsmile: :cool: :D ;)

!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by Remy D

Maar wel kewl dat de 3 grootste nerds het geworden zijn. :)


Ja, das waarschuwing nr. 1! (hier, gaat me nu al goed af :D)

Vooral zo doorgaan Uber kneus!!!!


:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement