|
The results!!!!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik ga nu campagne voeren om mod te kunen worden van de site suggestions section!:p:tongue3 :crazy: :haha: :stongue: :toothless |
"Hey swamper, me and my hoerenfriends (WOW their are lots of hoeren here at TA) would like to have a hoeren-forum, could you arrange that"
HOER :D |
|
|
| TranceFool |
| Gefeliciteerd gasten.....mijn 1 en 2 zijn ook de 1 en 2 in de uitslag :). Had ook niet verwacht dat ik bij de top 3 zou zitten :p. Verder denkik dat dit wel een goed team is :) |
|
|
| basvh |
gefeliciflapstaart mannen maak er iets moois van
maar nu dat henkie mod af is hoop ik nog wel dat ie het holland forum blijft bezoeken |
|
|
| HiGH_NrG |
Nais nais :D
Gefelciteerd gasten...
Nu ff het moderatorschap nieuw leven in blazen :D |
|
|
| Donna |
Congratz manne,2 van degenen die ik gestemd heb,derde was LT,jammer dat die t niet is geworden.
Magoed,je kunt ook niet al t onkruid in 1 keer uit de weg ruimen,das t nadeel van mij,ik wil altijd weer teveel:tongue3 |
|
|
| SnuggLe |
Snik snik..lijkt zo wel alsof er niemand op me gestemt heeft.
Want enkele mensen zeggen dat de nr. 1 en 2 ook hun nr. 1 en 2 waren. dank je! :) LIjkt wel of ik steekpenningen hebt gebruikt zo ofoz!
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Miss Proximus |
| henkie is toch uberhaupt al pleite? kan ik wel mod worden van de chillout e.d. :stongue: :crazy: |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
henkie is toch uberhaupt al pleite? kan ik wel mod worden van de chillout e.d. :stongue: :crazy: |
dus dat wilde je al die tijd bereiken!!! jaa dame ik heb je door!:happy2: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
"Hey swamper, me and my hoerenfriends (WOW their are lots of hoeren here at TA) would like to have a hoeren-forum, could you arrange that"
HOER :D |
wij komen op voor de rechten van de HOEREN van dit forum!:D:D:D |
|
|
| Remy D |
He rukkers, ik had ook ! stem en sta niet in het eindtotaal. Wat een achterlijk zooi hier op TA!!
Maar wel kewl dat de 3 grootste nerds het geworden zijn. :) |
|
|
| Partyhardy! |
van harte mannen! heel erg relaxt dit! :gsmile: :cool: :D ;)
 |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Maar wel kewl dat de 3 grootste nerds het geworden zijn. :) |
Ja, das waarschuwing nr. 1! (hier, gaat me nu al goed af :D)
Vooral zo doorgaan Uber kneus!!!!
:stongue: |
|
|
|
|