|
The results!!!!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Het eerste wat ik ga doen is die gekke, tepelknijpende, pillenverkopende, vrouwen handelende Chinees bannen! :p
:D :D :D :D :D
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Het eerste wat ik ga doen is die gekke, tepelknijpende, pillenverkopende, vrouwen handelende Chinees bannen! :p
:D :D :D :D :D
Greetz,
SnuggLe |
Aangezien het feit dat kandidaten van Lijst TinTim worden bedreigt heeft het ministerie van Defensie een gerechtelijk onderzoek ingesteld, in de loop van de dag zullen er huiszoekingen plaatsvinden zonodig arrestaties verricht worden.
HOER, als je aan zupahsjinees komt, dan kom je ook aan mij.......pazzderop! |
|
|
| Miss Proximus |
| Flapdrol :) (k) |
|
|
| Little Theseus |
Geweldig dit, gefeliciteerd Petrus Snuggle en Blik!!!
Ben erg blij om te zien dat er zo massaal is gestemd.
Oja, :) Magrec, echt top dat je de moeite en verantwoording hebt genomen om de gehele vote te organiseren en regelen. !!!
[edit]:mad: Magrec, ik wil nu wel m'n 30 euro steekpenning terug! :D[/edit] |
|
|
| total woot |
koel, mn nummer 1 op 1!
GEFELICITEERD HEREN |
|
|
| Muppet |
Gefeliciteerd snuggle, blik en petrus!!!!!!!!!!
Greetz muppet |
|
|
| John |
mijn nr 1 en 2 zijn hier ook 1 en 2, mn nummer 3 zit er alleen nie bij (optimus)
gefeliciteerd mense:)
toch wel leuk dat ik 11 stemmen heb! :D
nog ff een vraagie.. worden dit mods van alleen et holland forum of kunne ze ook kutte in de rest van de site? of kunnen mods dat altijd?? (ik zie meestal maar een paar namen staan bij moderated by ..., maar je weet maar nooit:)) |
|
|
| TimeportE |
juist.. top.. gein..
zo.. dus henkie is dus afgezet, sorrie henk maar laten we hopen dat we nog veel van je zien! :) en uuh nu nog swamper inlichten, maar blijft henkie nu wel mod van chill etc denk het toch wel of nie?.. |
|
|
| Optimus |
| ik ga nu campagne voeren om mod te kunen worden van de site suggestions section!:p:tongue3 :crazy: :haha: :stongue: :toothless |
|
|
| total woot |
| lol... ik ga een broodje shoarma maken :tongue3 |
|
|
| MaGiK54 |
| Gefeliciteerd winnaars van deze verkiezing en sterkte met het modschap :D |
|
|
| Joost008 |
Gefeliciteerd he blik, petrus en snuggle khoop dat jullie met gerechtigheid:D over dit forum moderaten(hmm:p)
Succes |
|
|
|
|