return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
[25.10.2008] Armin Only @ Ethias Arena, Hasselt
View this Thread in Original format
Desperado22
http://forum.arminvanbuuren.com/ind...=0&#entry239527

More Infos coming soon :)
Dev
Sweet.

Op een kwartiertje van hier dus no matter what aanwezig. :]
N.I.C.K.K.
idd in mijn achtertuin, dit wordt nice

dit sla ik op in mijn GSM ,nog niets bekend van tickets ofzo?
FenixStyle
Normaal gezien wel aanwezig. Heb de vorige twee NL-edities ook gedaan, dus deze Belgische editie, op een half uur van thuis, wil ik zeker niet missen.

Ben eens benieuwd of het een evenwaardige show als die in NL wordt.. (dus ook incl. guests enz)
Config
Toch vreemd dat dit nog altijd bezoekers lokt, zovelen zijn het er mee eens dat hij al jaren aant afzwakken is maar ze blijven wel gaan. Ben blij dat ik zijn set op Tomorrowland niet heb moeten aanhoren, anders had ik die fabuleuze set van Sasha nog gemist ook :D
FCB_Fanatic
ik ga alvast niet gaan. Ik heb Armin Only in NL meegemaakt en verwacht eigenlijk weinig verschil met die show. Ik was content dat ik eens ne Armin Only heb meegemaakt maar denk dat het bij die ene editie zal blijven ... zeker na zijn weinig boeiende set van gisteren
FenixStyle
quote:
Originally posted by Config
Toch vreemd dat dit nog altijd bezoekers lokt, zovelen zijn het er mee eens dat hij al jaren aant afzwakken is maar ze blijven wel gaan.

Bwa een gewone set van Armin spreekt me ook niet zo veel meer aan.. Maar zo'n set van 8u lang is imo toch wel een garantie voor een nacht goeie muziek..
Margaux
voorverkoop vanaf 16 augustus

tickets: 30 euro
vip: 220 (4 tickets, 1 parkeerplaats, 1 fles champagne)

bron: ethiasarena.be
Antony
Khad duurder verwacht. Hier krijg ik wel wa volk voor op de been :stongue:
FenixStyle
Amai dat zijn pas mooie prijzen voor een ID&T-event! :)

Als ge weet dat ik voor de Holiday Party in de bijzaal van diezelfde Ethias Arena, met "klinkende namen" als Milk Inc, Regi en Dj Ward, bijna evenveel betaald heb onlangs... Dan is 30 euro voor Armin zéker aanvaardbaar :p

Margaux
het is wel geen id&t event, maar inderdaad tis een schone prijs

edit: toch wel id&t ja, kzie het net op de website staan! En waar is alda events dan naartoe...(niet dat dat erg is :D )
Miky
euhm ...

AANWEZIG !!!!

en die prijzen zijn omda armin daar zijn zeggetje op heeft..

ID&T zijn een stelletje egoistische geldwolven ...

zie nu maar naar Antwerp is Burning ...

ok het is terug maar hoe ...

NOTHING BEATS THE ORIGINAL AIB...

al een geluk da er DJ's zijn zoals Armin
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement