|
Mensen, zeer belangrijk, lees de announcement....!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Denk eerder dattie van jou te groot is :)
(En te lelijk btw :p)
Greetz,
SnuggLe |
MIJNE?!?! :D,.......................... lelijk? :-) woei :-) nu laat ik hem gewoon voor altijd staan :p mag je constant naar die mooie KAMPIOENSSCHAAL KIJKEN DIE AJAX GEWONNEN HEEFT!!!!! :p |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
(En te lelijk btw :p)
Greetz,
SnuggLe |
De transformer rulz!!!!
| quote: | | KAMPIOENSSCHAAL KIJKEN DIE AJAX GEWONNEN HEEFT!!!!! |
Helaas.. slechts een onderzetter voor de UEFA CUP!! (en die heb ik toch ook nie in mn sig staan lol :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
De transformer rulz!!!!
Helaas.. slechts een onderzetter voor de UEFA CUP!! (en die heb ik toch ook nie in mn sig staan lol :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:) |
You only sing when you winning!!!! :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
You only sing when you winning!!!! :D |
uhhh zeg jij? |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Jappio
uhhh zeg jij? |
Ik kan der niets aan doen maar elke wedstrijd zing ik mijn keel naar de klote :p
maaruh, dit was een sig thread, geen voetbal thread :) |
|
|
| Miss Proximus |
| goal!!!!!!!! :thepirate |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ik kan der niets aan doen maar elke wedstrijd zing ik mijn keel naar de klote :p
maaruh, dit was een sig thread, geen voetbal thread :) |
oka :) we gaan wel weer verder in de volgende thread :rolleyes: :D :D :D
LTR! |
|
|
| !_PeTrUs_! |
De meeste van jullie laten t weer aankomen tot dat wij ze editten dus dat gaan we zo ook dan maar ff doen ook!
:haha: |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
De meeste van jullie laten t weer aankomen tot dat wij ze editten dus dat gaan we zo ook dan maar ff doen ook!
:haha: |
Dit is een inwerkfase voor jullie, jullie mogen alle sigjes op de goede maten maken, succes :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dit is een inwerkfase voor jullie, jullie mogen alle sigjes op de goede maten maken, succes :p |
Nee, ik ga er gewoon met de bezem doorheen. Je merkt t wel :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Nee, ik ga er gewoon met de bezem doorheen. Je merkt t wel :D |
mwhehehe ik wist dat je dit ging zeggen :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by New Wave
mwhehehe ik wist dat je dit ging zeggen :) |
Hehe ja, ik heb al wat voorbereidend werk getroffen. Ik zal m zo wel ff op jouw uittesten kijke of t staat en werkt natuurlijk :D
***EDIT***
Staat geweldig :D |
|
|
|
|