|
Mensen, zeer belangrijk, lees de announcement....!!
|
View this Thread in Original format
| Blik |
dames en heren met grote sigs lees de announcement over de sigs bovenaan het forum, hier staan de nieuwe regels in:
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=13
je hebt een week de tijd om hem te veranderen, anders mogen wij de sigs zelf editten of verwijderen (permissie van Swamper :D)
dus ga aan de slag met Photoshop, maak iets moois en kleins....
(sorry dat ik het zo subtiel zeg....:D) |
|
|
| TimeportE |
| ja.. ik ben een man van de toekomst.. had allang rekening gehouden met de groote bij het maken van mijn sig en nog voordat de ristricties der waren.. hehe :) |
|
|
| Miss Proximus |
Nehnehnehneeeehneeeeeeh :D
die van mij is goed :p |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by TimeportE
ja.. ik ben een man van de toekomst.. had allang rekening gehouden met de groote bij het maken van mijn sig en nog voordat de ristricties der waren.. hehe :) |
Die van jouw is ook te groot (komt door text). Maar je hebt nog een paar dagen :D
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Nehnehnehneeeehneeeeeeh :D
die van mij is goed :p |
Ja jammer, anders had ik je ff kenne pesten :clown:
Wel een mooie sig btw ;) |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Die van jouw is ook te groot (komt door text). Maar je hebt nog een paar dagen :D
|
Inderdaad ja!
| quote: | | * The long bar ^^ above ^^ MUST NOT go BELOW the small bar on the right |
Wow ik schijn ook sigs te kunnen editten in het Holland-forum, woehoe...!
;) |
|
|
| magrec |
Die vanmij is toch goed?
Past tussen de balkjes toch? |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by magrec
Die vanmij is toch goed?
Past tussen de balkjes toch? |
Je bent toch niet scheel of wel? :eyespop:
:D |
|
|
| John |
50k maar? :S
gak em maar ff een wat lowere quality geven :P |
|
|
| Optimus |
| mijn draaiende Transformer is 52 kB... |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Optimus
mijn draaiende Transformer is 52 kB... |
Opgerot met dat teringding dus!!!! der zijn grenzen kerel, en die overscheit jij ruimschoots!!!:mad:
:D *likje* |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Opgerot met dat teringding dus!!!! der zijn grenzen kerel, en die overscheit jij ruimschoots!!!:mad:
:D *likje* |
*lebber* voor jou:D:D:D
Blik, maggik m nou houden...?? |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by New Wave
Opgerot met dat teringding dus!!!! der zijn grenzen kerel, en die overscheit jij ruimschoots!!!:mad:
Likje :D
|
Denk eerder dattie van jou te groot is :)
(En te lelijk btw :p)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
|
|