|
Mensen, zeer belangrijk, lees de announcement....!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Hehe ja, ik heb al wat voorbereidend werk getroffen. Ik zal m zo wel ff op jouw uittesten kijke of t staat en werkt natuurlijk :D
***EDIT***
Staat geweldig :D |
Holymoly, PHATTE SIG!! LATEN STAAN!!!:p |
|
|
| Donna |
Thx 4 t editten manne,hoerenjob toch dat modden;)
Hijs ziet r weer fijn uit zow:thepirate |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Donna
Thx 4 t editten manne,hoerenjob toch dat modden;)
Hijs ziet r weer fijn uit zow:thepirate |
Heb ik gedaan!?!?! :D
Dus als je wilt spanken houd ik me aanbevolen!!
:disbelief |
|
|
| Donna |
| ik bedank je juist voor je harde werk lieverdje,maar als jij spankies wil kan dat ook geregeld worden hoor:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |

:tongue2 |
|
|
| Blik |
| (als je hem unsticked moet je "unstick en remove sticky prefix" doen :)) |
|
|
| Donna |
Als je iets met je collega over t werk bespreekt kun je t ook prive doen:)
Staat wat volwassener;) |
|
|
| Blik |
1. ik ben niet volwassen
2. dit is niet mijn werk
3. dus zijn het ook niet mijn collega's |
|
|
| Donna |
| Sorry dat ik raak schoot,maarre,als t je werk niet is zal t je leven wel zijn dus veel plezier ermee,k vind dat de nieuwe mods t geweldig doen btw dus niks dan complimenten,dit was gewoon ff een puntje van kritiek naar jou gericht blik en ik geef ook nog advies hoe t wel proffesioneel overkomt dus doe niet zo geprikkeld zeg hey;) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
Sorry dat ik raak schoot,maarre,als t je werk niet is zal t je leven wel zijn dus veel plezier ermee,k vind dat de nieuwe mods t geweldig doen btw dus niks dan complimenten,dit was gewoon ff een puntje van kritiek naar jou gericht blik en ik geef ook nog advies hoe t wel proffesioneel overkomt dus doe niet zo geprikkeld zeg hey;) |
ja klopt, het is mijn leven, je hebt gelijk....
*closed* |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Blik
ja klopt, het is mijn leven, je hebt gelijk....
*closed* |
He Blik, dan moet je um wel closen! :p
Greetz,
SnuggLe
*nu echt CLOSED* |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He Blik, dan moet je um wel closen! :p
Greetz,
SnuggLe
*nu echt CLOSED* |
foutje :)
zou je dat voortaan in PM kunnen doen, dit is zo onvolwassen :stongue: :stongue:
hehe |
|
|
|
|