return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
ADSL: אתם חייבים לעזור לי בזה בקשה!!!!!!!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
arik
quote:
Originally posted by DJ-Energy


אי אפשר שלא יראו את זה
בטוח יראו את זה
או שתקנה כבל של 25 מטר
או שתקרב את המחשב השני למחשב הראשון ואז זה יפתור ת'בעיה

אי אפשר להקריב את המחשבים
ואני לא מבין אי אפשר להביר את הקבל הארוך הזה בתוך הקיר כאילו בכניסות של הטלפון??
DjChook
הגזמתם
אנחנו העברנו את כבל אחד מרחק של יותר מ 25 מטר
זה שתי קומות למעלה...

מה שעשינו פשוט העברנו את זה דרך הקיר על התשתית של האינטרקום

אני לא יודע
אתה צריך להביא חשמלאי או איזה משהו והוא יבדוק לך את זה

והקטע שרק שני מחשבים אפשר להסתפק בפתרון פחות יקר מראווטר אני חושב

ראווטר זה משהו בגודל המודם של האיידיאסאל אם אתה יודע מה זה
ויש לו פשוט 6 כניסות מאחורה
אחד לאיידיאסאל
4 למחשבים
ועוד אחד שנקרא
UPLINK
והוא בשביל לחבר בין שני ראווטרים

(זה כמובן בראווטר של 4)
Vman
ראוטר זה דבר יקר!!!!!!!!!

קח פנטיום 200 תתקין עליו
WINDOWS 2000 ADV SERVER
אל תקדם אותו לדומיין קונטרולר

שים כרטיסי רשת בכל המחשבים ותחבר אותם בהאב
ככה יהיה לך אינטרנט בכל המחשבים וכשתרצה להוסיף תמיד תוכל.
אם אתה רוצה יש לי פנטיום 200 ו300 למכור
arik
סיבכתם לי פה את העינינים!!!!

תיראו בקומה למעטה יש לי
P1 133 WIN-95

ואצלי בחר למעלה יש לי
P3 500 WIN-98

אני לא יכול להשיג מחשב חדש ולא וינדווס אחר
בואו נגיד ואני ימצא דרך לעביר חוט כבל בלי שיראו אותו

תחלס עכשיו מה אני עושה
אני מבין שלפי התגובות האחרונות
הראווטר הזה לא ישתלם
או שכן
מה הדרך הכי פשוטה ומעפנה?????????
Dj Moriano
הכי פשוט זה
hub
ותתקשר לחשמלאי שיעביר לך את החוטים בקיר...
MoSH_MaN
שכבר יהיה כבלים ששוה להתחבר אני יעבור ל
SWITCH
מ
ראוטר
DJ-Energy
מזה
Hub?
arik
quote:
Originally posted by Dj Moriano
הכי פשוט זה
hub
ותתקשר לחשמלאי שיעביר לך את החוטים בקיר...

עכשיו אתם צרכים להסביר לי מה זה
HUB
ואיך זה עובד
ומה צריך בישביל זה?
ואני יוכל לגלוש אם אבא שלי באותו זמן?????

ואיפה משיגים את זה?
Dj Moriano
quote:
Originally posted by arik

עכשיו אתם צרכים להסביר לי מה זה
HUB
ואיך זה עובד
ומה צריך בישביל זה?
ואני יוכל לגלוש אם אבא שלי באותו זמן?????

ואיפה משיגים את זה?


אני לא יודע בדיוק מה זה ואיך זה עובד אבל זה עובד על עקרון של שרת
אתה קונה כרטיס רשת לכל מחשב ואת הקופסא של ההאב וזהו...
Hell_Copter
לי פעם היה ראוטר כי היה לי נלן ואני ואח שלי היינו מחוברים בו זמנית...
פשוט צריך כבלים בשביל זה שיתחברו... כבלים קטנים אתה יכול להצמיד לקיר ויראו אותם אבל זה לא יפריע...

Vman
לא
HUB
זה בסך הכל קופסא שאליה אתה מחבר את החוטים מכל המחשבים ברשת
הוא לא מחליף את השרת!!!

אני יסביר ך מה אתה צריך בשביל רשת פשוטה
1)שרת עם תוכנת שרת כמו
WIN NT \ WIN 2000
2)מחשבים רגילים שיעבדו ברשת
3)כרטיסי רשת לכל המחשבים
4)HUB אתה יכול לקנות או 10 או 100 מגה בייט
5)כבלים שיעברו מכל המחשבים לHUB

כן אתה תוכל שכל המחשבים יעבדו באינטרנט בו זמנית, לשתף קבצים בינהם להדפיס מכולם במדפסת אחת ...

על המחשב הפחות טוב תתקין את תוכנת שרת ותהייה לך רשת בין שניהם.
DjChook
אודי לא הבנתי מה הקשר ?

למה נראה לך שצריך שרת ומחשב שישמש כשרת ?

מה שעושים הרי ברשת זה מחברים מחשב למחשב - זה רשת

עכשיו בשביל שלא יצטרכו לעשות קומבינות בין כל המחשבים
פשוט מחברים את כולם להאב שיש לו מספיק יציאות
והוא עושה
WORKGROUP
בין כולם

והראוטר עושה אותו דבר רק שהראוטר גם עושה מה שאמרתי - מקצא אייפיים דינאמיים :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement