| Vman |
לא
HUB
זה בסך הכל קופסא שאליה אתה מחבר את החוטים מכל המחשבים ברשת
הוא לא מחליף את השרת!!!
אני יסביר ך מה אתה צריך בשביל רשת פשוטה
1)שרת עם תוכנת שרת כמו
WIN NT \ WIN 2000
2)מחשבים רגילים שיעבדו ברשת
3)כרטיסי רשת לכל המחשבים
4)HUB אתה יכול לקנות או 10 או 100 מגה בייט
5)כבלים שיעברו מכל המחשבים לHUB
כן אתה תוכל שכל המחשבים יעבדו באינטרנט בו זמנית, לשתף קבצים בינהם להדפיס מכולם במדפסת אחת ...
על המחשב הפחות טוב תתקין את תוכנת שרת ותהייה לך רשת בין שניהם. |
|
|