| DjChook |
| quote: | Originally posted by Vman
קודם כל הייתי מציע שתרגע קצת
דבר שני אני מדבר על רשת נטולת ראוטר!
כי ראוטר זה דבר יקר |
קודם כל סורי על הטמפר :)
ב. ראווטר זה לא יקר
זה נראה לי רק בסביבות ה 400 שקל או 800 אני לא זוכר
תשמע זה תלוי מה אתה מחפש....
בכל מקרה, אני זוכר שב
DIAL-UP
הייתי משתף את הרשת עם
WIN98 SE
אז אני לא יודע על מה אתה מדבר
וחוץ מיזה חבר שלי בדיוק' היום סיפר לי
שאיש שמבין במחשבים מאד היה אצלו והפך את הה
HUB
שלו לראווטר
ו HUB
זה סיפור של פחות מ 200 שקל אני חושב |
|
|