return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
ADSL: אתם חייבים לעזור לי בזה בקשה!!!!!!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
לדעתי ראוטר זה דבר אדיר עם חסרון אחד שאני לא מבין למה חייבים להכניס פרייארוואל לתוך המכשיר בלי שאני יכול לכבות אותו!!!!

זה מאפן ביותר
אני לא יכול לפתוח
FTP
להכנס ל
FTPS
פרטיים בלי פאסיב
וחלק לא תומכים בפאסיב והכי גרוע לא תומכים גם ב
NAT
Vman
תה לא יכול לשתף אינטרנט דרך
WORKGROUP
ב
WINDOWS 98
DjChook
quote:
Originally posted by Vman
תה לא יכול לשתף אינטרנט דרך
WORKGROUP
ב
WINDOWS 98


אז יש לי
NEWS
בשבילך

שיתפתי גם ובו זמנית

xp
2000
98
95

אז ... אההה....

ומוש אני חושב שלי יש אופציה להעיף את הפיירוול אבל אני מפחד לגעת בזה
למה האינטרנט בכל זאת של העבודה של אבא אז אני לא רוצה להרוס

חכה המשרד יצא לחופש איזה יום אחד

MUHAHAHAHA
Vman
על איזה מחשב היה החיבור של האינטרנט?
DjChook
תגיד אתה דפוק ?

הרי כל הרעיון של הראווטר שהוא לא קשור למחשבים

אין תוכנה באף מחשב

התוכנה בנויה בראוטר

אתה ניגש לתכנת אותו דרך כתובות אייפי שאתה מכניס בדפדפן
Vman
קודם כל הייתי מציע שתרגע קצת

דבר שני אני מדבר על רשת נטולת ראוטר!
כי ראוטר זה דבר יקר
DjChook
quote:
Originally posted by Vman
קודם כל הייתי מציע שתרגע קצת

דבר שני אני מדבר על רשת נטולת ראוטר!
כי ראוטר זה דבר יקר


קודם כל סורי על הטמפר :)

ב. ראווטר זה לא יקר
זה נראה לי רק בסביבות ה 400 שקל או 800 אני לא זוכר

תשמע זה תלוי מה אתה מחפש....

בכל מקרה, אני זוכר שב
DIAL-UP
הייתי משתף את הרשת עם
WIN98 SE

אז אני לא יודע על מה אתה מדבר

וחוץ מיזה חבר שלי בדיוק' היום סיפר לי
שאיש שמבין במחשבים מאד היה אצלו והפך את הה
HUB
שלו לראווטר
ו HUB
זה סיפור של פחות מ 200 שקל אני חושב
Vman
Router
מתחיל מסביבות 900 שקל ומגיע ל6000 שקל לראוטרים החדשים של אינטל
arik
ראווטר לא ממש עוזר לי אם על זה אתם מתווכחים
:):):)
וזה גם מזכיר לי את האתר של רוטר אז די!!!

חייב להיות מפצל פשוט לא הגיוני שכל כך מסובך להפעיל שני מחשבים על אינטרנט ואני לא מתכוון בו זמנית
למרות שבו זמנית היה יכול להיות נחמד!!!
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Vman
Router
מתחיל מסביבות 900 שקל ומגיע ל6000 שקל לראוטרים החדשים של אינטל






פחחחחחחחחחחחחחחח
אם אני לא טועה יש לי אחד ב450 שקל
אולי 600 מאות

ההבדל באמת ב200 שקל
הוא עובד מצויין!!!

Edimax

עכשיו זה חיבור רק ל4 מחשבים אבל אני לא צריך יותר!

arik
אוקי שינוי בתוכנית
אני קונה את החיבור בכבלים של ה 750
:)
זה ממש זול
אז עכשיו הכל מההתחלה
איך אני מחבר שני מחשבים בכבלים:)?

:toothless
MoSH_MaN
אם יש לך כבלים חבכר ב

SWITCH

בקש מאיש מחשבים

לי יש
ADSL
על ראוטר
ושיהיה לי אמן בעתיד כבלים אז אני ישים
SWITCH!

לא

HUB!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement