| nesher |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני פשוט יושב פה שעה וצוחק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הבן אדם מסכן
סך הכל הכל שאל איך לחבר שני מחשבים
לא 32632632
שתיים
ואתם מתחילים להסביר לו על
hub
וראוטר
מזה החרטה הזה
אתם בסדר
שיקנה רק תכבל והכרטיסי רשת
יעשה רשת ביתית רגילה שאפשר לעשות בכל ווינדוס
ויתקין
Connection Sharing
של הווינדוס
ואם הוא לא ידוע להגדיר את זה כי זה באמת קצת בעיה
שפשוט יתקין
Wingate
בואנה אתם לא בסדר
הוצאתם סתם כסף על חיבור של שתי משחבים
חחחחחחחחחחח
hub
זה רק אם יש לך לפחות 3
ובדר"כ זה יותר
וראוטר זה לעשרות שרתים כמו שיש במחשבים שבבתי ספר
:haha: :haha: :haha: |
|
|