return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
ADSL: אתם חייבים לעזור לי בזה בקשה!!!!!!!!! (pg. 4)
View this Thread in Original format
arik
תודה מוש!!!!
אבל מה זה לעזעזל
SWITH
כמה עולה
איך מחברים ומגדירים?
nesher
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני פשוט יושב פה שעה וצוחק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הבן אדם מסכן
סך הכל הכל שאל איך לחבר שני מחשבים
לא 32632632
שתיים
ואתם מתחילים להסביר לו על
hub
וראוטר
מזה החרטה הזה
אתם בסדר
שיקנה רק תכבל והכרטיסי רשת
יעשה רשת ביתית רגילה שאפשר לעשות בכל ווינדוס
ויתקין
Connection Sharing
של הווינדוס
ואם הוא לא ידוע להגדיר את זה כי זה באמת קצת בעיה
שפשוט יתקין
Wingate
בואנה אתם לא בסדר
הוצאתם סתם כסף על חיבור של שתי משחבים
חחחחחחחחחחח
hub
זה רק אם יש לך לפחות 3
ובדר"כ זה יותר
וראוטר זה לעשרות שרתים כמו שיש במחשבים שבבתי ספר
:haha: :haha: :haha:
MoSH_MaN
לא...
HUB
זה מתאים לשתיים ויותר

זה בסדר גמור
eran
קצת סדר בבלאגן.... :)
ראוטר זה מכשיר שמתחבר לאינטרנט ומשתף אותו למחשב אחד (אם יש לו רק חיבור למחשב אחד.. מן סתם..) או ליותר..

עכשיו
HUB
זה מן מפצל.. אם אתה רוצה לחבר יותר משני מחשבים אחד לשני (או לראוטר עם רק חיבור אחד) אז אתה צריך האב..
ו
SWITCH
זה כמו האב משופר.. נעזוב את הפרטים אבל בגדול יש לו ביצועים טיפה יותר טובים והרבה יותר מסובך לעשות סניפיג (רחרוח? (סטייל
walla.co.il
) שזה בעצם לראות מה מחשבים אחרים ברשת מעבירים (נגיד סיסמאות וכו) n

קאפיש?

:tongue3 :tongue3 :wtf:
MoSH_MaN
לכן אני מציע לך בכבלים ללכת על סיווץ'

וב
ADSL
על ראוטר
eran
מה קורה מוש?
(משעמם לי אז אני סתם כותב הודעות.. אולי אני אעבור את ה100 החודש :rolleyes: ) ג

*EDIT*
טוב אני רואה כבר עברתי את ה100.. אולי את ה200...
:wtf:
arik
quote:
Originally posted by nesher
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני פשוט יושב פה שעה וצוחק
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הבן אדם מסכן
סך הכל הכל שאל איך לחבר שני מחשבים
לא 32632632
שתיים
ואתם מתחילים להסביר לו על
hub
וראוטר
מזה החרטה הזה
אתם בסדר
שיקנה רק תכבל והכרטיסי רשת
יעשה רשת ביתית רגילה שאפשר לעשות בכל ווינדוס
ויתקין
Connection Sharing
של הווינדוס
ואם הוא לא ידוע להגדיר את זה כי זה באמת קצת בעיה
שפשוט יתקין
Wingate
בואנה אתם לא בסדר
הוצאתם סתם כסף על חיבור של שתי משחבים
חחחחחחחחחחח
hub
זה רק אם יש לך לפחות 3
ובדר"כ זה יותר
וראוטר זה לעשרות שרתים כמו שיש במחשבים שבבתי ספר
:haha: :haha: :haha:


חחחחחחחחחח!!!!
תודה על המידע
אבל גם לא הבנתי אותך אני מקרה אבוד אבל באמת מקרה אבוד



בואו נסכם
אחד וינדוס 98
אחד 95
כבלים 750

שני מחשבים 25 מטר אחד משני
עכשיו תגידו לי תחלס מה לקנות ואיפה
כי אני לא עומד בזה יותר
אבא שלי אמר לי ברגע שתמצא פיתרון ברור לחיבור שני המחשבים יהיה לך אינטרנט מהיר
אחרי שנתיים שאני מבקש ממהו אני מניאק אם יש פה מישהו אם חצי מהסבלנות שלי

אז בקשה חבריה~~~~~!!!!!!!!:((:(:((:(:(:(
HELP ME FOR THE LAST TIME::)):):):):):):):):):):):):):):)::):):):):):):):):):)
בקשה
אחד אומר
HUB
אחד אומר
SWITH
אחד אומר ראווטר
ועכשיו אתה אומר תוכנת של וינדוס וחיבור רגיל
אז אני כבר לא מבין שום דבר
שמישהו יכריע את הנושא ותיתנו לי כבר להוריד את GTA3
ביום ולא ב חודש אם כנראה הייתי מנסה עכשיו
!!!!!!!!!!!!!!!111
בקשההההה!!!!!!!!!!!!
תודה!!!!!
אוהב אותכם :)
בברכה אריק!!
MoSH_MaN
ING S-W-I-T-C-H!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by arik
אחרי שנתיים שאני מבקש ממהו אני מניאק אם יש פה מישהו אם חצי מהסבלנות שלי


כנראה ששכחת אותי לרגע אה

אני לא הכי מבין בכל החרא הזה אבל לא נראה לי שווה לך ראווטר אריק...

שאלתי עכשיו את אבא שלי והוא אמר לי שיש לנו עדיין את הראווטר ויש לנו גם האב...
הוא אמר גם שראווטר זה יעני לקשר החוצה והאב זה לרשת פנימית בין המחשבים אבל אתה לא צריך האב אם יש לך כרטיס רשת בכל מחשב
ראווטר זה ממש דבר יקר ולא כדאי לך לקנות
עם ההאב אתה יכול לחבר עד 8 מחשבים ביחד ואתה צריך כבלים מיוחדים...
אם אתה רוצה נוכל למכור לך או משהו...
DjChook
אין לי כבר כח לכתוב פה פוסטים

.)נקודה(

arik
quote:
Originally posted by DjChook
אין לי כבר כח לכתוב פה פוסטים

.)נקודה(

הרגע כתבת!!!!
:)
בכל מקרה מוש כבר נתן לי תשובה
אבל תודה לכולם
nesher
יוווו אלוהים
אין שכל
פשוט אין
הוא רוצה לחבר
2
אתם צריכים שאני ידגיש
טוב
2
כוס אמק
טוב
אז אני יסביר לך
בשביל כל השטויות שאמרו לך למעלה
בכל מקרה
תמיד אתה צריך שתי כרטיסי רשת
וכבל עכשיו ארוך
עכשיו במקום להסתבך
אם יש לך רק 2 מחשבים
פשוט תחבר ביניהם את הכבל
ותעשה את זה אני יגיד לך בדיוק מה לעשות
זה לא קשה
בכלל לא
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement