return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
מסיבה (pg. 2)
View this Thread in Original format
warpedd_
אני 17
ובקשר למסיבה
אריאל תנדב את הבית אני בא
DJ-Energy
אמ.. אני בן 14...
:D
DjChook
תשמעו הקטע הוא שזה באמת אי אפשר לעשות מסיבה לגילאי 20
ואז יובל יבוא אם החברים שלו

או להיפך
מסיבה ל 17
ואז הצבאיים שבינכם יבואו,
למרות שלדעתי זה יותר נורמלי

שהיא תהיה יותר לגיל הצעיר של היא-יב והחיילים סתם יתחילו עם כוסיות

:) :)
MoSH_MaN
ברור ש20 לא הולך עם 16

אבל הן זה חברים אז אחלה...

דווקא
16 ו18

הולך
DjChook
מישהו יכול להסביר לי רגע שוב על מה מדובר ?
DJ-Energy
שמעו אם זה לא לגיל שלי אני לא יבוא....
:(
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ברור ש20 לא הולך עם 16

אבל הן זה חברים אז אחלה...

דווקא
16 ו18

הולך


נכון וגם 18 ו20 הולך יחד !!!!
Vman
ב
16/06/02
יש מסיבת סגירה של האומן 17 ומגיע האחד והיחיד
DJ TIESTO
עדיין אני לא בטוח איזהגיל זה אבל אפשר להתארגן...
arik
אני בן ז......
סתם אני בן 18 וחודשיים
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222


נכון וגם 18 ו20 הולך יחד !!!!


ברור טווח שנתיים זה תמיד טוב

אם השנים הטווח אפילו גדל מן הסתם

דוגמא פשוטה זה אם אתה מתחתן עם מישהי שאתה גדול ממנה ב-6 שנים

אז עכשיו נגיד מי יחשוב להיות עם אחת בת 10?!?!

Dj Moriano
15
ו16
הולך טוב אבל 15
ו17
זה לא משהו זה לא כמו
16
ו18
MoSH_MaN
נו....

עם הגיל הטווח עולה

מה קשה להבין
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement