|
מסיבה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
אני 17
ובקשר למסיבה
אריאל תנדב את הבית אני בא |
|
|
| DJ-Energy |
אמ.. אני בן 14...
:D |
|
|
| DjChook |
תשמעו הקטע הוא שזה באמת אי אפשר לעשות מסיבה לגילאי 20
ואז יובל יבוא אם החברים שלו
או להיפך
מסיבה ל 17
ואז הצבאיים שבינכם יבואו,
למרות שלדעתי זה יותר נורמלי
שהיא תהיה יותר לגיל הצעיר של היא-יב והחיילים סתם יתחילו עם כוסיות
:) :) |
|
|
| MoSH_MaN |
ברור ש20 לא הולך עם 16
אבל הן זה חברים אז אחלה...
דווקא
16 ו18
הולך |
|
|
| DjChook |
| מישהו יכול להסביר לי רגע שוב על מה מדובר ? |
|
|
| DJ-Energy |
שמעו אם זה לא לגיל שלי אני לא יבוא....
:( |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
ברור ש20 לא הולך עם 16
אבל הן זה חברים אז אחלה...
דווקא
16 ו18
הולך |
נכון וגם 18 ו20 הולך יחד !!!! |
|
|
| Vman |
ב
16/06/02
יש מסיבת סגירה של האומן 17 ומגיע האחד והיחיד
DJ TIESTO
עדיין אני לא בטוח איזהגיל זה אבל אפשר להתארגן... |
|
|
| arik |
אני בן ז......
סתם אני בן 18 וחודשיים |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by yahel222
נכון וגם 18 ו20 הולך יחד !!!! |
ברור טווח שנתיים זה תמיד טוב
אם השנים הטווח אפילו גדל מן הסתם
דוגמא פשוטה זה אם אתה מתחתן עם מישהי שאתה גדול ממנה ב-6 שנים
אז עכשיו נגיד מי יחשוב להיות עם אחת בת 10?!?! |
|
|
| Dj Moriano |
15
ו16
הולך טוב אבל 15
ו17
זה לא משהו זה לא כמו
16
ו18 |
|
|
| MoSH_MaN |
נו....
עם הגיל הטווח עולה
מה קשה להבין |
|
|
|
|