|
מסיבה
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
אני רוצה לארגן כניסה של כולם למסיבה
עכשיו זו תהיה עסקה בכניסה זאתאומרת הנחה לכל מי שירצה להיות ברשימה
מי שרוצה לבוא שיענה בסקר ויתן את הגיל שלו כדי שנוכל לדעת לאיזה מועדון להתכוונן |
|
|
| MoSH_MaN |
אני בן 16
טוב ממש בקרוב
סעמק נולדתי בחופש הגדול
מה לעשות...
לפחות יש תעודת זהות והכל טוף |
|
|
| Ariels |
| איזה מועדונים יש לגיל שלכם |
|
|
| MoSH_MaN |
| תאמת אין לי כבר מושג... |
|
|
| DjChook |
חחח הכי מצחיק מוש שאתה תקבל תעודת זהות עם לאום
לאום : ****** |
|
|
| Dj Moriano |
15
ואריאל שכחת את יובל שהוא בן 14.... |
|
|
| Ariels |
אשכרה
יותר נורמלי לעשות מסיבה משלנו
ככה אין אף מועדון שיכניס אותכם |
|
|
| yahel222 |
אני 18 !!
וברור שזאת בעיה
16 ו20 לא הולך יחד |
|
|
| nimrod levi |
אני קצת יותר מ16.5 אבל הצבעתי 17...
זה בסדר לא?
:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
|
|