|
מסיבה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| s0undw4v3 |
| אני עוד חודש וקצת בן 17... |
|
|
| Flotser |
אני כמעט בן 17,
אבל אם עשית סקר למה כולם אומרים בני כמה הם שןב? :rolleyes: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
אני בן 17 עוד שלושה חודשים אבל אריאל מכניסים אותי בלי תעודת זהות לכל מקום שאני צריך
הייתי במועדון של 18+ בלי להראות תעודת זהות בכלל...
וגם אחד הציע לי חינם למסיבה של 18-19 בתנאי שאני יבוא עם אנשים שנראים 18-19...
קיצר להכנס זה לא בעיה כל כך אלא אם כן יתחילו סלקציה עצבנית
וחן... צחק צחק אבל לי יש תעודת זהות עם הכוכביות על הלאום... הוצאתי רק לפני איזה חודש... אני עצלן
ומוש... פדופילים חושבים על בנות 10 :disbelief |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Vman
ב
16/06/02
יש מסיבת סגירה של האומן 17 ומגיע האחד והיחיד
DJ TIESTO
עדיין אני לא בטוח איזהגיל זה אבל אפשר להתארגן... |
איפה שמעת על זה??????
נראה לי אני ילךךךך
אני מת להיות פעם אחת לפחות בחיים באומן 17
ואין מסיבה טובה יותר ממסיבת הסגירה שטייסטו ינגן בההה
נדייייר
מקווה שאני יוכל להיכנס |
|
|
| NeMeSiS1234 |
| בן 18 וכל מילה נוספת מיותרת |
|
|
| Scorchio |
סעמק אני צריך להחליף תעודת זהות בגלל התמונה המעפנה שלי ועכשיו לא יהיה לי לאום
:(
פעם כבר הייתי שם חיכיתי שעה אני מגיע להחליף
זה היה לפני שביטלו לאום
ואני יושב מחכה סופסוף מגיע התור שלי אומרים לי החל מהבוקר ועד להודעה חדשה לא מוציאים תעודות זהות
סעמק@#$ |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by yahel222
איפה שמעת על זה??????
נראה לי אני ילךךךך
אני מת להיות פעם אחת לפחות בחיים באומן 17
ואין מסיבה טובה יותר ממסיבת הסגירה שטייסטו ינגן בההה
נדייייר
מקווה שאני יוכל להיכנס |
זה ידוע בארץ
גם טייאסטו אישר
אני צריך לדעת את כל הפרטים היום |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
זה ידוע בארץ
גם טייאסטו אישר
אני צריך לדעת את כל הפרטים היום |
ברגע שתדע פרטים.. תודיע
(לא שזה משנה לי) |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
ברגע שתדע פרטים.. תודיע
(לא שזה משנה לי) |
חחח אז למה אתה שואל |
|
|
| Scorchio |
מה האומן נסגר?!?!?!?!?!?!?
ומאיזה גיל זה
אני חייייייב לבוא |
|
|
|
|