|
אז מתי המסיבה הבאה הטובה?
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
| הלוואי והייתי יודע... צריך להושיע את המוזיקה האלקטרונית בארץ איכשהו... |
|
|
| sh33p |
הכי קרוב שאני בינתיים יודע זה
dusty kid
בברזילאי אם אני לא טועה
אי שם בנובמבר |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by sh33p
הכי קרוב שאני בינתיים יודע זה
dusty kid
בברזילאי אם אני לא טועה
אי שם בנובמבר |
הברזילאי... ממש מגוון שם,.. עצוב שזה אחד המקומות היחידים שמשקיעים במוזיקה אלקטרונית.. |
|
|
| MINTZ |
מה עם פול ואן דייק ארמין?
הם אמורים לבוא בספטמבר?
לא? |
|
|
| Glenn-Holmes |
בקליבר של דאסטי קיד יהיו ייבואים יותר מעניינים עד נובמבר...
אם לא בקלאב טראנס עסקינן אז אין סצינה שצריך להושיע המצב הוא סביר מאוד.
חוץ מזה ה-אירוע המעניין הוא הגעת אייר לארץ...איך בכלל אפשר לדבר על אירוע אלקטרוני ולא להזכיר את זה |
|
|
| MINTZ |
מתי AIR מגיעים לארץ - נשמע מעניין דווקא..
ולאן? |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
בקליבר של דאסטי קיד יהיו ייבואים יותר מעניינים עד נובמבר...
|
כמו מי?
זרוק פרטים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by sh33p
כמו מי?
זרוק פרטים |
Lawrence לבונטין - 12 ספטמבר.
די ג'יי פשוט נהדר. מנגן כל הלילה באירוע הזה אחרי שבפעמיים הקודמות שלו בארץ ניגן רק שעתיים כל פעם
כעת שמעתי שגם quarion ידפוק גיחה לברזילי.
בכלל ההתלהבות מדאסטי קיד לא ברורה לי...מה מייחד אותו בנוף הייבואים המקומי שמנחית לכאן כל שבועיים שם מעניין אחר? למה ציינת דווקא אירוע שיהיה רק עוד שלושה חודשים? יהיו כל כך הרבה עד אז כולל כאלה שעדיין אנו לא יודעים עליהם |
|
|
| sh33p |
אילן, אם עדיין לא ידוע מי יגיע, ממי אני אתלהב?
את
lawrence
אני לא מכיר, שלח איזה לינק לסט
את הסטים של דאסטי קיד לא יצא לי לשמוע
לעומת זאת, את הטראקים שלו אני מכיר היטב
לכן אני אשמח לבוא ולשמוע אותו |
|
|
| romigi |
19/9 ברזילי חוגגים שנתיים ומארחים את מועדון הוויקנד ברלין על העמדה :ד'זולס (פריז) דיקסון(ברלין) אוסקר מלצר (ברלין) ודיפה
ראש השנה בי-ם
Daniel Bell @ Gotham
וכן לילה מאוד מאוד קשה בין לורנס לקאריון ב 12 לספטמבר
ודאסטי קיד אומנם לא הכי הסגנון שלי אבל הבחור בהחלט נותן בראש עם הלייב שלו |
|
|
| MINTZ |
שמות לא כל כך מוכרים....
נחכה לגדולים יותר שיגיעו.. יהיה מעניין... |
|
|
|
|