return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
בעיה תעזרו
View this Thread in Original format
yahel222
משום מה הצורב שלי לא מזהה דיסק של 700 מגה
זתומרת הוא רושם לי שזה 650 מגה
וגם בדקות הוא רושם שזה 74 ולא 80

HELP!?
DjChook
איזה תוכנה ואיזה צורב ?
yahel222
צורב של HP לא זוכר דגם
יש לי אותו בערך שנה

ותוכנה למשל EASY CD CREATOR
וגם ב PROPERTIES זה רושם 648 מגה

עכשיו פעם פעם צרבתי על דיסק של 700 מגה דיסק שהוא היה 78 דקות
זתומרת זה זיהה אותו

עכשיו לא
DJ-Energy
תוריד
Nero!
MoSH_MaN
אשכרה...

יש לך גם חרא תוכנה וגם חרא של צורב


HP
הכי גרוע
Vman
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
HP
הכי גרוע


צודק
Agent-Fire
יש לי צורב ימאהה... מטומטם לאללה... עכשיו בכלל לא מזהה דיסקים ואין לי איך לצרוב...
:rolleyes:
MoSH_MaN
יש לי יאמה

וזה שולט

X20

:D

רק אני לא מצליח לסדרת את ההגדרות שיצרוב

OVERBURN!!
DJ-Energy
מה הצורב הכי מהיר היום בשוק?
DJ-Kreing^^
איסי סידי קרייטור זה תוכנה דיי טובה
אבל היא פשוט לא מסתדרת עם צורבים של
HP
משהו עם הדרייבירים שם לא בסדר, והם לא מותאמים להגדרות של התוכנה[
ככה הסבירו לי בחנות באתי כי חשבתי שצריך לתקן את הצורב
אז תחליף לנרו והכל יהיה טוב
:crazy:

ד.א
HP
באמת דיי חרא, יקרים ולא אייכותים
אבל במקרה שלי זה לא ככה
יש לי את הצורב שלי של
HP
4X
כבר שנתיים ולא הייתה איתו אפילו בעיה אחת בנתיים
:rolleyes:
למרות שאני כבר מחכה שהוא יתקלקל כדי שיקנו לי מהיר יותר

MoSH_MaN
אני יודע שיש בארץ

LG X32

אבל עשו כבר

X48!!!


זה כבר משהו בלתי נורמלי

תאמין לי כפול 20

בחמש דקות....מספיק לי

יותר מהר -צריבה פחות טובה


5 דקות אני אהבת
DjChook
לי יש
24X6
שלא עושה
REWRITE
אבל הוא של
SMART AND FRIENDLY
והם שולטים ויקרים

בכל מקרה, הוא דיי ישן
אני משתמש ב
EASY CD CREATOR DELUX 5

והיא תוכנה פשוט פצצה

לא קרה לי פעם אחת שדיסק נהרס
(חוץ מיזה שאני בטעות לוחץ על כפתור הריסט)

אבל מה זה משנההההה

בכל מקרה
HP SUCKS
באמת

:) :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement