|
בעיה תעזרו
|
View this Thread in Original format
| yahel222 |
משום מה הצורב שלי לא מזהה דיסק של 700 מגה
זתומרת הוא רושם לי שזה 650 מגה
וגם בדקות הוא רושם שזה 74 ולא 80
HELP!? |
|
|
| DjChook |
| איזה תוכנה ואיזה צורב ? |
|
|
| yahel222 |
צורב של HP לא זוכר דגם
יש לי אותו בערך שנה
ותוכנה למשל EASY CD CREATOR
וגם ב PROPERTIES זה רושם 648 מגה
עכשיו פעם פעם צרבתי על דיסק של 700 מגה דיסק שהוא היה 78 דקות
זתומרת זה זיהה אותו
עכשיו לא |
|
|
| MoSH_MaN |
אשכרה...
יש לך גם חרא תוכנה וגם חרא של צורב
HP
הכי גרוע |
|
|
| Vman |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
HP
הכי גרוע |
צודק |
|
|
| Agent-Fire |
יש לי צורב ימאהה... מטומטם לאללה... עכשיו בכלל לא מזהה דיסקים ואין לי איך לצרוב...
:rolleyes: |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לי יאמה
וזה שולט
X20
:D
רק אני לא מצליח לסדרת את ההגדרות שיצרוב
OVERBURN!! |
|
|
| DJ-Energy |
| מה הצורב הכי מהיר היום בשוק? |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
איסי סידי קרייטור זה תוכנה דיי טובה
אבל היא פשוט לא מסתדרת עם צורבים של
HP
משהו עם הדרייבירים שם לא בסדר, והם לא מותאמים להגדרות של התוכנה[
ככה הסבירו לי בחנות באתי כי חשבתי שצריך לתקן את הצורב
אז תחליף לנרו והכל יהיה טוב
:crazy:
ד.א
HP
באמת דיי חרא, יקרים ולא אייכותים
אבל במקרה שלי זה לא ככה
יש לי את הצורב שלי של
HP
4X
כבר שנתיים ולא הייתה איתו אפילו בעיה אחת בנתיים
:rolleyes:
למרות שאני כבר מחכה שהוא יתקלקל כדי שיקנו לי מהיר יותר |
|
|
| MoSH_MaN |
אני יודע שיש בארץ
LG X32
אבל עשו כבר
X48!!!
זה כבר משהו בלתי נורמלי
תאמין לי כפול 20
בחמש דקות....מספיק לי
יותר מהר -צריבה פחות טובה
5 דקות אני אהבת |
|
|
| DjChook |
לי יש
24X6
שלא עושה
REWRITE
אבל הוא של
SMART AND FRIENDLY
והם שולטים ויקרים
בכל מקרה, הוא דיי ישן
אני משתמש ב
EASY CD CREATOR DELUX 5
והיא תוכנה פשוט פצצה
לא קרה לי פעם אחת שדיסק נהרס
(חוץ מיזה שאני בטעות לוחץ על כפתור הריסט)
אבל מה זה משנההההה
בכל מקרה
HP SUCKS
באמת
:) :) |
|
|
|
|