|
Skojar dom eller?!
|
View this Thread in Original format
| Dj_ExOn |
Kolla in detta! Ser för jävligt ut! Lite homosex stuk!! Usha!

Btw det är Nucleuz! |
|
|
| Xplorer76 |
Yepp, så kallade crasherkids...
Finns i tusentals på trance festivaler i England, lever i flock, suger napp och går på E.
När det börjar bli sent vill dom gärna suga på lite loolies.
Det bästa med dom är att dom lyser som fan i UV ljus.....
Annars går det knappt att prata med dom för dom är helt borta i det blå....
På GSSS föraa året hade jag en crasherkid med en plastmojäng i handen som ändrade form när man rörde den, han stod och glodde på den i 2h och bara log... det sköna va att 5-6 andra crasher snubbar stod runt honom och gjorde samma sak.... |
|
|
| reveal |
| jag har aldrig fattat varför dom suger på napp :conf: |
|
|
| Aendy |
| Jag har också börjat se det. Det är ingen större skillnad i utseende på de som är homo i serier typ "Ricki Lake" och de som är mest utspökade på fester. Men jag tänker inte lägga någon värdering i det. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Aendy
Jag har också börjat se det. Det är ingen större skillnad i utseende på de som är homo i serier typ "Ricki Lake" och de som är mest utspökade på fester. Men jag tänker inte lägga någon värdering i det. | Du Aendy... när vi sågs på Lovely Day så hade ju du sån där utstyrsel... försöker du dölja det nu eller ? :toothless |
|
|
| robstar |
lol @ Steve! :D
Angående deras kläder...
:wtf:
Läskigt...
:nervous: |
|
|
| Aendy |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Du Aendy... när vi sågs på Lovely Day så hade ju du sån där utstyrsel... försöker du dölja det nu eller ? :toothless |
Shhh.... vi skulle ju tala tyst om det! |
|
|
| lonne |
| Fy fan va fullt,vad försöker de bevisa undrar jag. Hörde av en polare som har bott på Hawaii att där kallas de candy-ravers..arma folk. |
|
|
| Vitryss |
Är ni störda i huvudet eller?!
Jag blir så jävla lack på folk som inte låter andra se ut hur dom vill, varför får dom inte det?!
Insnöade jävla jante svenskar som inte fattar att andra är annorlunda än ni e, fyfan vad jag hatar sådana svenskar.
P.S Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...
Fan vad arg jag blev nu då... :whip:
Men seriöst människor, döm för fan inte andra på hur dom klär sig. |
|
|
| SWE_TRANCE |
hehe, verkar som om Herr vitryss tog åt sig utav detta.. ;)
Döm deras klädstil säger jag!
Men alla kanske inte tuggar E...
Kastar över stafettpinnen till... |
|
|
| mindshooter |
Tycker att sådana människor är coolt inslag på fester och höjer stämningen...fast jag har juh bara varit på en iofs :)
Älskar frillan på han längst till höger! |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Älskar frillan på han längst till höger! |
Håller me.. det e faktiskt jäkligt kul o klä ut sig när man går ut, inte i stockholm kanske men utomlands funkar det bättre.. |
|
|
|
|