return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
(SPAM-THREAD)...טרד שכונתי (pg. 2)
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
אני שונא את עצמי על זה שקראתי את זה...
עכשיו זה הורס קצת...:mad:
DjChook
LAME THREAD
Hell_Copter
אקזטיק
מאיפה מוכר לי הניפ ניש ניח?!?!
אני משתגע
DJ-Energy
רגע
מה אתם רוצים שאני יעשה עכשיו
יסגור או ישאיר פתוJ?
MoSH_MaN
טוב מי שלא ראה את כל הסרטים של סטאר וארסד לא יבין

אבל לדעתי הפרק השלישי ה הדבר הכי מעניים בארץ!!!!


שם קורים כל הדברים המעניינים
DjChook
quote:
Originally posted by DJ-Energy
רגע
מה אתם רוצים שאני יעשה עכשיו
יסגור או ישאיר פתוJ?


אני כבר רואה איך הם מבקשים סטיקי

חחח
DJ-Energy
סטיקי?

ח..חח....חחח....חחחח....חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
NoT!!!!!!!!!!!!
arik
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL
אני שונא את עצמי על זה שקראתי את זה...
עכשיו זה הורס קצת...:mad:

שטויות גם אני ידעתי את זה ליפני הסרט זה פרט ממש שולי
בכל מקרה
פשוט אל תנסה לדעת עוד דברים!!!
דרך אגב זה ארוך שעתיים 40
Hell_Copter
חחחחחח בוא נהרוס לכל מי שואה לחיי האהבה

רונה ודורון נראה לי קוראים להם ככה בני דודים
סמדר מתאבדת... גידי ועוד מישהי אחים... לא יודע משהו כזה
arik
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
טוב מי שלא ראה את כל הסרטים של סטאר וארסד לא יבין

אבל לדעתי הפרק השלישי ה הדבר הכי מעניים בארץ!!!!


שם קורים כל הדברים המעניינים

איך אתה בידיוק יודע מה יהיה בשלישי אם הוא עוד לא יצא
כאילו אני יודע שיש את
הראשון השני הרביעי החמישי והשישי
!!!!!??

eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אקזטיק
מאיפה מוכר לי הניפ ניש ניח?!?!
אני משתגע


לא הגיוני, אני וחברים שלי המצאנו...
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח בוא נהרוס לכל מי שואה לחיי האהבה

רונה ודורון נראה לי קוראים להם ככה בני דודים
סמדר מתאבדת... גידי ועוד מישהי אחים... לא יודע משהו כזה


אין על לחיי האהבה, יש כמה שחקנים ששוים לי לתחת אבל העלילה...
איך פוצצו את אלי-מרקו, עלק פוצצה... מרביצים לו כזה חצי שניה והלכים
על הזין שלי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement