|
(SPAM-THREAD)...טרד שכונתי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
אני שונא את עצמי על זה שקראתי את זה...
עכשיו זה הורס קצת...:mad: |
|
|
| Hell_Copter |
אקזטיק
מאיפה מוכר לי הניפ ניש ניח?!?!
אני משתגע |
|
|
| DJ-Energy |
רגע
מה אתם רוצים שאני יעשה עכשיו
יסגור או ישאיר פתוJ? |
|
|
| MoSH_MaN |
טוב מי שלא ראה את כל הסרטים של סטאר וארסד לא יבין
אבל לדעתי הפרק השלישי ה הדבר הכי מעניים בארץ!!!!
שם קורים כל הדברים המעניינים |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
רגע
מה אתם רוצים שאני יעשה עכשיו
יסגור או ישאיר פתוJ? |
אני כבר רואה איך הם מבקשים סטיקי
חחח |
|
|
| DJ-Energy |
סטיקי?
ח..חח....חחח....חחחח....חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
NoT!!!!!!!!!!!! |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אני שונא את עצמי על זה שקראתי את זה...
עכשיו זה הורס קצת...:mad: |
שטויות גם אני ידעתי את זה ליפני הסרט זה פרט ממש שולי
בכל מקרה
פשוט אל תנסה לדעת עוד דברים!!!
דרך אגב זה ארוך שעתיים 40 |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחח בוא נהרוס לכל מי שואה לחיי האהבה
רונה ודורון נראה לי קוראים להם ככה בני דודים
סמדר מתאבדת... גידי ועוד מישהי אחים... לא יודע משהו כזה |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
טוב מי שלא ראה את כל הסרטים של סטאר וארסד לא יבין
אבל לדעתי הפרק השלישי ה הדבר הכי מעניים בארץ!!!!
שם קורים כל הדברים המעניינים |
איך אתה בידיוק יודע מה יהיה בשלישי אם הוא עוד לא יצא
כאילו אני יודע שיש את
הראשון השני הרביעי החמישי והשישי
!!!!!?? |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אקזטיק
מאיפה מוכר לי הניפ ניש ניח?!?!
אני משתגע |
לא הגיוני, אני וחברים שלי המצאנו... |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחחח בוא נהרוס לכל מי שואה לחיי האהבה
רונה ודורון נראה לי קוראים להם ככה בני דודים
סמדר מתאבדת... גידי ועוד מישהי אחים... לא יודע משהו כזה |
אין על לחיי האהבה, יש כמה שחקנים ששוים לי לתחת אבל העלילה...
איך פוצצו את אלי-מרקו, עלק פוצצה... מרביצים לו כזה חצי שניה והלכים
על הזין שלי! |
|
|
|
|