|
(SPAM-THREAD)...טרד שכונתי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
איך אני יודע?1.1
כי כבר היה את פרק 4 5 6 |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אין על לחיי האהבה, יש כמה שחקנים ששוים לי לתחת אבל העלילה...
איך פוצצו את אלי-מרקו, עלק פוצצה... מרביצים לו כזה חצי שניה והלכים
על הזין שלי! |
כמו שהוא הרביץ למיכאל ואז הוא היה חצי מת
ראסמי אבל סדרה ממכרת
השחקנים לא יודעים לשחק בגרוש אבל עדיין...
:happy2::happy2: :happy2: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא הגיוני, אני וחברים שלי המצאנו... |
עכשיו אני יודע מאיפה זה מוכר לי... ראיתי אותך כותב את זה... :D
לא רואה את לחיי האהבה וכל יום שרק עובר אני שמח שנשארו עוד מעט פרקים עד שזה יסתיים... בקושי ראיתי סצנה אחת ואני גאה בעצמי בעיקר בגלל שכל החברים שלי מכורים לזה
בסצנה שראיתי אני קולט איזה שוטר בא לאלי מרקו ועושה לו
"אתה אלי מרקו"
והוא עונה לו כן... ומשהו יקב פריצה בלה בלה בלה... חקירה אנערף עם בוטנים
עכשיו תארו את זה בכזה סלו מושן של מישהו שלא בטוח בעצמו מדבר... ותוסיפו לזה את השוטר שנראה כמו תחת שלא ניגבו אותו :disbelief |
|
|
| yahel222 |
לחיי האהבה שיאאאא
ופספסתי היום ואתמול !!!! סעמקקקקקקקקקקק כל הזמן אני מפספס בימים האחרונים
קיצר גם אני שמעתי על רונה ודורון וסמדר
אבל לא נראה לי שזה באמת יהיה ככה
לא הגיוני שהיא תתאבד כי ילדים קטנים רואים את זה אז לא נראה לי שיעשו משהו כזה קשה......אבל לך תדעעעע
ותפסיקו לראות סטאר וארס ולדבר על מטריקס יאאא לפלפים פחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by yahel222
ותפסיקו לראות סטאר וארס ולדבר על מטריקס יאאא לפלפים פחחחחח |
לא שראיתי סטאר וורס או אהבתי את מטריקס ואני מתכנן לראות אבל עם הכל הכבוד למישהו שרואה לחיי האהבה אין ממש זכות דיבור כזאת :disbelief |
|
|
| Dj Moriano |
רועי צודק אתה רואה לחיי האהבה ואתה מדבר?! :eyespop:
ראיתי מאטריקס וזה באמת גדול
שתיים אני גם יראה אבל לא בקולנוע .... |
|
|
| Agent-Fire |
אני לא המסטול היחידי שמסתכל לחיי האהבה ...
:tongue2 |
|
|
| eran |
 |
|
|
| Agent-Fire |
פששששש.. בלוק מוכן של וואט דה פאקים...
חחחחחחחחח
:crazy: :tongue2 |
|
|
| MoSH_MaN |
| חיי האהבה סידרה להומואים |
|
|
| eran |
כל הזכויות שמורות (C) ערן המשועמם!
:tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :gsmile: :tongue2 :wtf: :haha: :happy2: :stongue: |
|
|
| eran |
אגב
לדעתי מן הראוי שנפתח טרד ל:wtf: אתם לא חושבים??? |
|
|
|
|