return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
(SPAM-THREAD)...טרד שכונתי (pg. 3)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
איך אני יודע?1.1
כי כבר היה את פרק 4 5 6
nimrod levi
quote:
Originally posted by eXeTik


אין על לחיי האהבה, יש כמה שחקנים ששוים לי לתחת אבל העלילה...
איך פוצצו את אלי-מרקו, עלק פוצצה... מרביצים לו כזה חצי שניה והלכים
על הזין שלי!

כמו שהוא הרביץ למיכאל ואז הוא היה חצי מת
ראסמי אבל סדרה ממכרת
השחקנים לא יודעים לשחק בגרוש אבל עדיין...
:happy2::happy2: :happy2:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik


לא הגיוני, אני וחברים שלי המצאנו...


עכשיו אני יודע מאיפה זה מוכר לי... ראיתי אותך כותב את זה... :D

לא רואה את לחיי האהבה וכל יום שרק עובר אני שמח שנשארו עוד מעט פרקים עד שזה יסתיים... בקושי ראיתי סצנה אחת ואני גאה בעצמי בעיקר בגלל שכל החברים שלי מכורים לזה

בסצנה שראיתי אני קולט איזה שוטר בא לאלי מרקו ועושה לו
"אתה אלי מרקו"
והוא עונה לו כן... ומשהו יקב פריצה בלה בלה בלה... חקירה אנערף עם בוטנים
עכשיו תארו את זה בכזה סלו מושן של מישהו שלא בטוח בעצמו מדבר... ותוסיפו לזה את השוטר שנראה כמו תחת שלא ניגבו אותו :disbelief
yahel222
לחיי האהבה שיאאאא
ופספסתי היום ואתמול !!!! סעמקקקקקקקקקקק כל הזמן אני מפספס בימים האחרונים
קיצר גם אני שמעתי על רונה ודורון וסמדר
אבל לא נראה לי שזה באמת יהיה ככה
לא הגיוני שהיא תתאבד כי ילדים קטנים רואים את זה אז לא נראה לי שיעשו משהו כזה קשה......אבל לך תדעעעע

ותפסיקו לראות סטאר וארס ולדבר על מטריקס יאאא לפלפים פחחחחח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by yahel222
ותפסיקו לראות סטאר וארס ולדבר על מטריקס יאאא לפלפים פחחחחח


לא שראיתי סטאר וורס או אהבתי את מטריקס ואני מתכנן לראות אבל עם הכל הכבוד למישהו שרואה לחיי האהבה אין ממש זכות דיבור כזאת :disbelief
Dj Moriano
רועי צודק אתה רואה לחיי האהבה ואתה מדבר?! :eyespop:


ראיתי מאטריקס וזה באמת גדול
שתיים אני גם יראה אבל לא בקולנוע ....
Agent-Fire
אני לא המסטול היחידי שמסתכל לחיי האהבה ...
:tongue2
eran
Agent-Fire
פששששש.. בלוק מוכן של וואט דה פאקים...
חחחחחחחחח
:crazy: :tongue2
MoSH_MaN
חיי האהבה סידרה להומואים

eran
כל הזכויות שמורות (C) ערן המשועמם!
:tongue3 :crazy: :tongue2 :toocool: :gsmile: :tongue2 :wtf: :haha: :happy2: :stongue:
eran
אגב
לדעתי מן הראוי שנפתח טרד ל:wtf: אתם לא חושבים???
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement