return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
(SPAM-THREAD)...טרד שכונתי (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אותו חרא כמו לגעת באושר!!!!
גועל נפש שתי הסדרות האלה...
לפחות כתבו לשניהם ספר שדופק אותם בלהמשיך עונות נוספות :haha:
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by eran
הייתי מוריד אבל אין קאזאה
זה בא עם יותר מדי חרא



אוי כמה שאתה צודק :)

http://www.atomicmpc.com.au/news.asp?nid=585
Gil Shwarts
אני מבין שזה הטרד שמדברים בו על הכל
אז הנה הודעה

עברתי את מחסום ה2000 :):D:D

מזל"ט לי או יותר נכון
מטוס זעיר ללא טייס לי!!!!
eran
לא שיש לי מושג מה זה אומר
אבל מזל טוב! (מזל"ט! :D )
Gil Shwarts
תסתכל בפרופיל שלי
תראה כמה פוסטים יש לי...
eran
הבנתי
:)
Hell_Copter
מזל טוב גיל!!!
שיהיה עד 120... :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:
Dj-2TaLL
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב גיל!!!
שיהיה עד 120... :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha:


אבל הוא עבר כבר 120!!!
יש לו 2000 וזה יותק גדול!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


אבל הוא עבר כבר 120!!!
יש לו 2000 וזה יותק גדול!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


טוב נמרוד... רואים שלא הבנת את הבדיחה פה
:wtf:
Dj-2TaLL
איזה רעיון העלתי!!!
כל סמיילי פה זה מסמל מישהו מהפורום!!!
אני מתחיל!!!
:whip: :גיל
:crazy: :אריאל
:o :אני
:wtf: :ערן
:mad: :מוש


תעזרו לי פה!!!
:)
(אף אחד שלא יעלב לי מזה טוב?)

Hell_Copter
חחחחח רעיון נחמד נמרוד

ניתן צ'אנס

:disbelief אני
MoSH_MaN
אני :thepirate


מצטער להגיד לך
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement