|
(SPAM-THREAD)...טרד שכונתי (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
אותו חרא כמו לגעת באושר!!!!
גועל נפש שתי הסדרות האלה...
לפחות כתבו לשניהם ספר שדופק אותם בלהמשיך עונות נוספות :haha: |
|
|
| Gil Shwarts |
אני מבין שזה הטרד שמדברים בו על הכל
אז הנה הודעה
עברתי את מחסום ה2000 :):D:D
מזל"ט לי או יותר נכון
מטוס זעיר ללא טייס לי!!!! |
|
|
| eran |
לא שיש לי מושג מה זה אומר
אבל מזל טוב! (מזל"ט! :D ) |
|
|
| Gil Shwarts |
תסתכל בפרופיל שלי
תראה כמה פוסטים יש לי... |
|
|
| eran |
הבנתי
:) |
|
|
| Hell_Copter |
מזל טוב גיל!!!
שיהיה עד 120... :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
|
|
| Dj-2TaLL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מזל טוב גיל!!!
שיהיה עד 120... :stongue: :haha: :stongue: :haha: :stongue: :haha: |
אבל הוא עבר כבר 120!!!
יש לו 2000 וזה יותק גדול!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Dj-2TaLL
אבל הוא עבר כבר 120!!!
יש לו 2000 וזה יותק גדול!!!
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
טוב נמרוד... רואים שלא הבנת את הבדיחה פה
:wtf: |
|
|
| Dj-2TaLL |
איזה רעיון העלתי!!!
כל סמיילי פה זה מסמל מישהו מהפורום!!!
אני מתחיל!!!
:whip: :גיל
:crazy: :אריאל
:o :אני
:wtf: :ערן
:mad: :מוש
תעזרו לי פה!!!
:)
(אף אחד שלא יעלב לי מזה טוב?) |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחח רעיון נחמד נמרוד
ניתן צ'אנס
:disbelief אני |
|
|
| MoSH_MaN |
אני :thepirate
מצטער להגיד לך |
|
|
|
|