|
Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dr. Kuipers |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Nah, wie zegt dat dan? Misschien is ze wel vet preuts enzo, en wil ze 'het' bewaren tot na het huwelijk :)
|
Haha, preuts zal ze nie zijn...
Toen ik haar zaterdag zag dirigeerde ze heel subtiel mijn hand richting haar borsten..... :tongue3 |
|
|
| Donna |
| *have mercyyyyy*:eek: |
|
|
| Miss Proximus |
tjong! waar gaat t heen met die vrouwen van tegenwoordig! er zit ook geen greintje spanning meer aan
donna... ;) hoera voor ons :D |
|
|
| Donna |
| Mja psies,je mot ze net wat geven om *gespannen* van te raken,en dan je haar losgooien en wegwezuhhhhhh!!!:haha: :haha: |
|
|
| total woot |
wat zijn dat nou weer voor man-onvriendelijke teksten?
ga je schamen!:toothless:whip: |
|
|
| aphex |
Ondanks dat ik het forum niet meer vind wat het zou moeten zijn zal ik toch even wat posten om alpha een pleziertje te doen..
Ik was dus 16 (nog net niet 17) en het was op een hoogslaper.. :(
het was absoluut niet het wat ik er van verwachte eerlijk gezegd maar niet bijzonder slecht... en ik heb ook geen spijt van, als je het op een vroege leeftijd doet vallen er een hoop zorgen weg, ik ken nog wel een paar maagden vrienden die hellemaal krampachtig worden bij het woord sex.. niet echt de bedoeling :) |
|
|
| Cosmic Guy |
LOL, ik d8 er ook laatst over om zo'n thread te beginnen, alleen dan in poll-vorm.
Ik val dan in de categorie maagd:eyes: |
|
|
| serialkillah |
| Ik was net 17 toen het gebeurde.... en dat was met me huidige vriendin:) |
|
|
| eieregooie |
Ik was net twee maandjes 17... Was met een griet waar ik toen Mega verliefd op was. Ik kwam daar wel regelmatig en ben toen een keer na een feesje 's nachts haar huis binnengesneaked. Dat vond ze kennelijk nogal geil waardoor ze scheen te vergeten dat ze net een vriend had... dus condoom erom en doppen maar!
Ik geloof dat die twee nog steeds samen zijn, dus ik ga er vanuit dattie 't nie weet. Hij is wel zo ongeveer 2 keer zo breed als ik, dus ik hoop dattie er nooit achter komt... hehehe... |
|
|
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
hier nog een maagd |
woooow!!!!
Hoe lang heb je al een vriendin? Een half jaar? Doe je niet aan sex voor het huwelijk ofzo ..
Kheb toevallig pas een erg knappe meid gehad, maar die vertelde me op een gegeven moment dat ze pas sex wilde als ze zeker wist dat die jongen haar "ware" was. Kheb dr keihard uitgelachen, het netjes uitgemaakt en nooit meer wat van me laten horen. Wat kunnen mensen in een illusie leven zeg! :whip:
Ik ben op mn 17e ontmaagd, ik was toen erg verliefd ja, maar zoveel stelt het niet voor. Wel lachen om te zien dat vrienden van je die nog maagd zijn helemaal gek worden en een vriendin (ookal is ze lelijk) zoeken om mee naar bed te gaan :D |
|
|
| serialkillah |
hehe, ik heb ook z'n kamaraad die nog steeds maagd is... sterker nog... hij heb nog nooit een vriendin gehad:wtf:
De jongen is nu 22 en begint nu erg gefrustreert te worden ..:crazy: hehehehe |
|
|
| Dj Alpha |
Optimus: Ik zal eens n foto van dr kamer jatten en inscannen ;)
Snuggle: Dat vinden me ouders vast goed :p *NOT* |
|
|
|
|