return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-) (pg. 7)
View this Thread in Original format
magrec
quote:
Originally posted by Little Theseus
Sorry Magrec, ik had beloofd deze foto van jou niet te laten zien op het forum maar ik kon het nu toch echt niet laten :disbelief :cool:

Die foto klopt niet helemaal meer ltheseus heb nu ook mijn spieren in mijn linkerarm flink weten op te(t)rekken...:stongue:
Dj Alpha
Klaveet is nix voor mij :) Opkutten met die jonge meisies :) Ik ga me zus maar es bellen hehehe
New Wave
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Waar gaan wij dan neuken Tim :D Ook op de pisplek? :D

Mwjha is goed :D wel op het einde van de avond want dan gaat personeel massaal op "kick-the-neukende-people-out-of-the-weiland-jacht" :D

quote:
Originally posted by Optimus

heej, ik moet nog een keertje nar die Klaveet

Serieus een keer doen knakker :D

quote:
Originally posted by Little Theseus

New Wave! Waar zei je dat dat was???

Achterveld :D
aphex
quote:
Originally posted by magrec
zo voor morgen ook weer me groningse en drentse accent (binnen 2 dagen daar verblijven heb ik al last van accent :( ) afleren want anders blief ik wel tot me dood maagd :D :D

Ahem, ik woon op de grens van groningen en drenthe en ik versta zowel gronings als drenths maar dat betekend niet dat ik een boeren accent heb.
En dat je van 2 dagen "het noorden" al een accent krijgt lijkt me knap lieverd want enkel de oude garde neemt eens een "plat" woordje in de mond.

En sommige lui van de TA kunnen het be-amen dat het misschien nie helemaal zuivere koffie is maar ik spreek zeker niet met een accent.

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Donna
Nee hoor skatje,jij hebt een sexy zwoel accentje:D :D
magrec
quote:
Originally posted by aphex

Ahem, ik woon op de grens van groningen en drenthe en ik versta zowel gronings als drenths maar dat betekend niet dat ik een boeren accent heb.
En dat je van 2 dagen "het noorden" al een accent krijgt lijkt me knap lieverd want enkel de oude garde neemt eens een "plat" woordje in de mond.

En sommige lui van de TA kunnen het be-amen dat het misschien nie helemaal zuivere koffie is maar ik spreek zeker niet met een accent.

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

moet jij ééns opletten :D hehe maarja ik heb ook alleen maar boeren in de familie en mijn ouders praten op het moment dat ze bellen met hun ouders alweer plat..... enne waar woon je want zelfs mijn nichtjes van 5,7 en 10 praten plat en dat is nou niet echt oude garde :haha:

ik praat ook niet superplat maar ik ga wel met ze mee praten ik bin nait verleerd maar ja...

doe biest mien end en mien begun
rellivisit
quote:
Originally posted by tijs08
op mijn 18e

dronken in een huiskamer om half 7 s'ochtends... met overal glazen deuren en het risico dat haar ouders ieder moment binnen konden wandelen :eek: :eek: :D

Meestal maken ze wel een geluidje als ze de vrouw horen...:tongue3 (tenminste dat deden ze bij ons wel hehe)
arjoderoon
haha de klaveet.... nu ik het weet. een vriendin van mij gaat door ook verd8 vaak heen....
nu weet ik waarom (klaveet is toch ergens in een plaats bij veenendaal in de buurt??)
Ruben_Dubbink
Het omhoog halen van deze posting heeft wel een reden,
en dat is dat de zomer nog maar 2 dagen duurt......

met de special thanx to Kolkie
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
Het omhoog halen van deze posting heeft wel een reden,
en dat is dat de zomer nog maar 2 dagen duurt......

met de special thanx to Kolkie

Dus??:conf:

Smirnoff
HUH...:conf: :conf: is het al zomer geweest dan ??¿¿:toothless
Chicane
quote:
Originally posted by Smirnoff
HUH...:conf: :conf: is het al zomer geweest dan ??¿¿:toothless

Iemand heeft zich hier verslapen tijdens zijn winterslaap :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 
Privacy Statement