return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Op je hoeveelste ben je ontmaagd :-) (pg. 6)
View this Thread in Original format
arno
quote:
Originally posted by Dr. Kuipers

Haha, preuts zal ze nie zijn...

Toen ik haar zaterdag zag dirigeerde ze heel subtiel mijn hand richting haar borsten..... :tongue3

cool !zo ging precies mijn eerste keer. (op mn 17e nu 2 maanden geleden) Ik lag gewoon een beetje met mn vriendin te zoenen en over dr buik te wrijven en opeens huppa! dus ik ging verder bleek dat ze ongesteld was. (zij was trouwens ook nog maagd)Toen heeft ze maar het nodige trekwerk verricht, en de keer daarna toen ik er weer zag was ik precies opdezelfde manier over dr buik gaan wrijven, zij begreep de hint gellukig en legde mn hand weer op dr borsten. Toen heb ik het voor het eerst gedaan. echt een ramp, ik was binnen 3 minuten klaar en later heeft ze me verteld dat het bij haar volop pijn deed.
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Donna
Is hastikke ok van je dat je zoveel respect hebt,aan de andere kant vind ik t ook nog behoorlijk knap van je dat je der nog niet tegen de muur gekwakt hebt en ff flink hebt genomen:crazy: wantttttt dik een jaar zonder sex is meukend lang hey,RV huilt al na 2 dagen dat t tijjjjjjjden geleden is:haha:

dank je! kost me vaak wel enige moeite ja....

quote:
Originally posted by Donna Maja blijft dat t goed is hoe je t doet,en daarmee kun je toch echt al de snelsexende toelies uitlachen die een gewillig meisje van 15 hebben die er *gelukkig* niet moeilijk over doet,maar wie weet hoe makkelijk ze is geweest met de gasten voor jou:)

Wij begrijpen elkaar!!!

quote:
Originally posted by Donna Dus neeeej ruubje,complimenten van tante Don,maar 1 advies,alssss je uiteindelijk dan mag,zorg er dan voor dat t ook onvergetlijke goeie sex wordt jah!?!:D :D

Daar zal ik zeker voor zorgen!!! :)

quote:
Originally posted by Donna Wanttt meisjes van 15 zijn ook nog is proffesioneel in t faken van hoe goed je t wel niet doet en zal voor je zuchten en 3 keer achter elkaar klaarkomen en ondertussen denken: hmm dus dit is wat ze met lekker sex bedoelen,geef mij maar een koekie...
:disbelief

Ik dacht dat dat nog wel meeviel bij m'n vriendin ;) ;)

GreetZ RubDub
Dj Alpha
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

met pushen bereik je inderdaad het omgekeerde!

Relaxt, je geeft r n duw en ze begint te trekken :D
eieregooie
LOL :D
magrec
ach als ik 22 ben en nog steeds maagd dan neem ik wel een hoer om te oefenen :D

maak me nait druk...

zo voor morgen ook weer me groningse en drentse accent (binnen 2 dagen daar verblijven heb ik al last van accent :( ) afleren want anders blief ik wel tot me dood maagd :D :D

:crazy: :crazy:
!_PeTrUs_!
quote:
Originally posted by magrec
ach als ik 22 ben en nog steeds maagd dan neem ik wel een hoer om te oefenen :D

maak me nait druk...
:crazy: :crazy:

De handkar werkt nog prima zeker ;)
DjSuez
tis me een paar keer bijna gelukt, maar nog steeds niet helemaal all the way...:( misschien moet ik ze eens wat jonger gaan zoeken (ben 17, waren tot nu toe steeds vrouwen van 19, 20, 21)..maar ja, gaat wel een btje tegen me wensen in...
magrec
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!

De handkar werkt nog prima zeker ;)

en sterke spieren dat je ervan krijgt :p :toothless
New Wave
quote:
Originally posted by DjSuez
tis me een paar keer bijna gelukt, maar nog steeds niet helemaal all the way...:( misschien moet ik ze eens wat jonger gaan zoeken (ben 17, waren tot nu toe steeds vrouwen van 19, 20, 21)..maar ja, gaat wel een btje tegen me wensen in...

neem ze van 15/16........en als je helemaal hopeloos wilt neuken dan moet je even een bezoekje aan de Klaveet brengen.
Dan lig je na een paar uur al op de tractor-pulling baan een wijf te douwen. (of het weiland als je zacht wil liggen :p
maar daar vind het personeel je heel snel, heel veel gaan neuken op de pisplek van personeel :D )

WE WILL FIND YA :D

succes nog in ieder geval gheghe
Little Theseus
New Wave! Waar zei je dat dat was???

quote:
Originally posted by magrec

en sterke spieren dat je ervan krijgt :p :toothless

Sorry Magrec, ik had beloofd deze foto van jou niet te laten zien op het forum maar ik kon het nu toch echt niet laten :disbelief :cool:

Miss Proximus
Waar gaan wij dan neuken Tim :D Ook op de pisplek? :D
Optimus
heej, ik moet nog een keertje nar die Klaveet:D:toothless :stongue: :happy2: :tongue3 :crazy: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 
Privacy Statement