|
Je nieuwe platen! - Part II
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
Nog ff de platen van Leander:
| quote: |
WOEHOE!
weer een boel nieuwe:
*James Holden Vs. Ben Pound - Kaern turned (easyaccess)
*Lyric & Natali - Over Emotion (Lost.Language)
*Mo'hawk - Atlantic Stress/substance (ID&T)
*Ratio feat. LDF - You in Me (Gecko)
*Humate - Vivid (Jan Driver & Stereo Jack Remixes) (Superstition)
*Envy - Falling (Yooshi)
*Phonekiller - Bite (Hook)
*Loco - Eighty Ten (Global Harmony)
|
|
|
|
| eieregooie |
| Effe zorgen dat ik weer een mailtje krijg als er hier gepost wordt... |
|
|
| tijs08 |
nou weer wat nieuwe plaatjes binnen:
ben er weer erg blij mee... ook nu ik weet dat ikde komende 2 weken niks kan doen omdat ik zo nodig deze platen moest kopen :D
4 Strings – Take me Away Into the Night (Coast 2 Coast Remix!!!)
Dj Tiesto – In My Memory (Remixes.. V-One!!!!)
Plastic Boy - Silver Bath
Jericho - Personal Reflexion (laatste nr. op ISOS 3 :D :D)
denk dat die laatste over een maandje net zo moeilijk te krijgen is als cloudwalking :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by tijs08
Dj Tiesto – In My Memory (Remixes.. V-One!!!!)
|
Is dat die ene met 4 mixes erop? |
|
|
| tijs08 |
| ja.. maar op het Nettwerk label.. dus niet die nieuwe dubbelaar van black-hole jammer genoeg.. maar dies ook een keer zo duur |
|
|
| eieregooie |
| Ah, ik bedoelde ook die Nettwerk... Hebben ze bij jou ook de labels verkeerd om geplakt? |
|
|
| Donna |
White Russians-Tortilla Wrap
Fire&Ice-San Antonio
Bruce Wills-Confusion Theme(Progressive Mix)
Eyal Barkan & AForce-Revolution (nog niet gerelled daggik)
Shane-Too Late To Turn(AvB Remix)
Dees hebben we gisteravond gehaald en heeft RV nu mee naar Noorwegen waar ie hopelijk t dak deraf gaat draaien
;) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
Dees hebben we gisteravond gehaald en heeft RV nu mee naar Noorwegen waar ie hopelijk t dak deraf gaat draaien |
eff wat offtopic.. in noorwegen, voor hoeveel luitjes moet Rv draaien, en hoevaak en word(en) de set(s) uitgezonden op basicbeats of hoe zit dit allemaal?? :)
ps.. santiago is zoooo'n flex nummertje, heerlijk! |
|
|
| Donna |
Nouw,tis gewoon een feest daaro waar ze m voor gevraagt hebben via inet dmv gasten die luisterden op bb.
Hij moet met lars holte draaien (giegel) en ik geloof 2 sets ofzo.
t kan niet live gebroadcast worden wat ik superrrrjammer vind aangezien ik niet mee kon omdat mijn ticket nie vergoed werd en die was toch zo'n slordige 400 euro.
t wordt wel opgenomen dus terugluisteren kan ik dus wel:)
kweenie psies voor hoeveel man t is...
Maar een vette ervaring isset wel:p
*ontopic* ja idd die san antonio is very vet,die bruce wills vinnik zelf ook erg goed |
|
|
| DJ Bor |
FF wat nieuwe plaatjes
DJ Tom-X - Cocaine
ZX - Scream
Rank1 - Awakining (Remixes)
Digital Guerilla - Feel The Drum
Cygnus X - The Orange Theme
Kheb ook nog ff wat plaatjes achter laten zetten:
Audio 28
Nieuwe Glenn WIlson
Nieuwe Westwood Bros.
Vaag White-labeltje
Nog een supertechno knaller, maar daar had ik allemaal geen geld mer voor, dat komt dus ge volgende keer |
|
|
| DJ Bor |
Ik Heb die Bruce Wills ook, VETTE plaat vind ik het hoor
TIEN keer beter als al die andere crap, met gejatte platem uit de jaren 80.
Laat ff horen wat jij van die plaat vind, ben ik wel benieuwd naar.
Ik ken namelijk degene die die plaat gemaakt heeft..... |
|
|
|
|