|
Je nieuwe platen! - Part II (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| ChooChoo |
Nieuwe platen:
Paul Oakenfold - Southern Sun (tiesto remix)
Starecase - Faith (de black-hole versie)
greetz |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
je bent toch wel gelijk weer teruggegaan naar die lui?
|
Lijkt me vrij lastig bij een mailorder ;)
Daarom koop ik persoonlijk ook liever gewoon in een winkel... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Lijkt me vrij lastig bij een mailorder ;)
Daarom koop ik persoonlijk ook liever gewoon in een winkel... |
ja precies, tis nogal lastig! het kost me alleen maar meer geld als ik een nieuwe/goeie wil
en kheb nu DE winkel gevonden, waar ze net zoveel hebben als bij die online shops
btw: hij was wel vrij vriendelijk.. was erg verdiept in zijn boek.. maar had wel lekker AVB004 aanstaan.. ik mocht hem wel :D |
|
|
| eieregooie |
| Haha! Wach maar tot je die andere gozer een keer ziet... die's zo gek als een deur :) Echt een mafkees :p |
|
|
| DJ Bladerunner |
Bedoel je met mafkees toevallig Tjeerd? (als tie zo heet tenminste)
DJ Bladerunner |
|
|
| DJ Bor |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
die heeft e-rick tocg gedaan? |
Die plaat is inderdaad gemaakt door DJ E-Rick, je weet wel,
van e-rick & Tactic :P
Trouwens, Bruce Wills was eerder met die cover hoor, maat toen waren er nog geen ambities om hem uit te brengen, nu WEL dus... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ Bladerunner
Bedoel je met mafkees toevallig Tjeerd? (als tie zo heet tenminste)
|
Jah, bijna goed! Maar je weet wel gelijk wie ik bedoel :D
lol
btw...
Moet dat niet zijn Signum - Cura Me? |
|
|
| -=Re-GrOoVeD=- |
Net besteld bij only-djs:
Art Of Trance - Madagascar [Push Remix]
Rank 1 - Awakening [Remixes]
Paul Oakenfold - Southern Sun
-ReGrOoVeD |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Er zijn 2 winkelketens die Rhythm Import heten. Van de andere keten zat er 1 in R'dam, zeg maar naast de Mediamarkt. Da's echt een bout winkel... maar die's gelukkig weg... Rhythm Import uit Den Haag heeft een nieuwe geopend in R'dam.
|
waar zit die nu dan?:) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Lijkt me vrij lastig bij een mailorder ;)
Daarom koop ik persoonlijk ook liever gewoon in een winkel... |
oeps ff te snel/verkeerd gelezen
ga vanmiddagnog ff checken of er wat nieuws ligt in mijn shop |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
waar zit die nu dan?:) |
Zo'n beetje tegenover Basic Beat heb ik me laten vertellen... Ben er nog niet geweest, dus ik weet 't niet precies... |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by TranceFool
waar zit die nu dan?:) |
| quote: | | zelfde straat (Nieuwe Binnenweg), stukje doorlopen.. ergens op de hoek. |
je moet gewoon langs basic beat en midtown lopen dan kom je vanzelf bij rhythm import. het zit ergens op de hoek.. kan niet missen.
die zaak tegenover basic beat is een onwijze bout-zaak!! planet hotvision ofzo heet het.
andere zaken die de moeite waard zijn in die straat (Nieuwe Binnenweg):
triple vision (techno, drum n bass, tekno, hip-hop); ongeveer schuin tegenover rhythm import.. aan de overkant dus.
clone (electro); helemaal aan het begin.. dus bij de OUDE Binnenweg naast die Levi's store. |
|
|
|
|