|
Je nieuwe platen! - Part II (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| DJ_Siesta |
Solar Stone - Solarcoaster
Mauro Picotto - Back 2 cali (Push mix)
Ocean Lab - Sky fals down
dat wasset voor dit weekend |
|
|
| Jesse |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Was vrijdag ff in de magik store... Had jammergenoeg geen tijd om de halve zaak door te zoeken... Heb me collectie wel kunnen aanvullen met wat Jainy & Kenny D spul...
Caught Me Running (de originele en de tiesto remix)
&
De album sampler van Is There Any Other Way? Die Shine On is zo'n lekker nummertje... :toocool: |
Shine on die zocht ik ook al lange tijd! Ik ben ook naar de Magik geweest, maar ik wilde niet de album sampler hebben, omdat t mij maar om 1 liedje ging. Toen heb ik maar de remixes gekocht (DJ Dazzle & Cor Fijneman Remix en Mr Sam remix).
Hoelang duurt de originele versie? |
|
|
| Jesse |
Alleen maar oude maar wel lekker ;)
Perpetuous Dreamer – The Sound Of Goodbye
Sister Bliss ft John Martyn – Deliver Me
Loop Control – Exceptionally Beautiful
Carlos – The Silmarillia (new remixes)
Mark Norman – Return 2 Eden
Ralphie B – Massive
Art Of Trance ft Caroline Lavelle - Breathe |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by tijs08
[EDIT]
Rhythm Records BV
Grote Marktstraat 51 A
2511BH S GRAVENHAGE
070-3621108
[/EDIT]
|
joh ff vraagje (eieregooie). Vorige x toen ik naar Rhythm Import ging.. kon ik het ehct niet vinden.. het bleek dus ipv op de grote markstraat.. op de Torenstraat te zitten, en niet Rhythem Import.. maar Rhythm Records te heten. Ik dacht dus het goeie adres te hebben beovenstaand.. gezien de naam, maar nu klopt het adres weer niet. Net ff gezocht op een site en daar vond ik dit:
Rhythm Import
Torenstraat 96
Den Haag
tel. 070-3642378
en
Rhythm Fantastic
Grote Markstraat 51A
2511 BH Den Haag
tel. 070 362 1108
ik snap er nu dus echt de ballen van, dus als iemand het ff kan uitleggen. Want zoals ik het nu begrijp zijn er 2 platenzaken in Den Haag.. die Rhythm Import/Records heten... :conf: |
|
|
| Optimus |
| je moet op die van Torenstraat zijn |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jesse
Hoelang duurt de originele versie? |
6:31 duurtie...
En tijs08... de verklaring... Die Rhythm Fantastic zat op de grote marktstraat, maar die is weg. Die Rhythm Fantastic hoorde bij de "andere" Rhythm Import keten, die o.a. in Utrecht zit, maar heette Rhythm Fantastic omdat in Den Haag de naam Rhythm Import al bezet was. Je moet dus idd de Torenstraat 96 hebben (O:
Over die Rhythm in R'dam, daar zat er ook 1 van de "andere" keten, maar die is ook weg. Rhythm Torenstraat opent daar binnenkort een nieuwe zaak, tegenover Basic Beat. Die zit er dus nog niet...
Als je vandaag (dinsdag) gaat kom ik je misschien nog wel tegen daaro... dinsdag is mijn vaste Rhythm dag (O:
Grtz!
[EDIT] Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er een Solarcoaster op me ligt te wachten :D [/EDIT] |
|
|
| mrjvp |
Vandaag nieuw. Een paar klassiekers en wat club:
Energy 52 - Cafe Del Mar (Original + 3n1 Mix)
Moony - Dove
Sasha & Emerson - Scorchio
Silicone Soul - Right On!
Weekend Players - Into the sun (Riva + Chab Remix) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by eieregooie
En tijs08... de verklaring... Die Rhythm Fantastic zat op de grote marktstraat, maar die is weg. Die Rhythm Fantastic hoorde bij de "andere" Rhythm Import keten, die o.a. in Utrecht zit, maar heette Rhythm Fantastic omdat in Den Haag de naam Rhythm Import al bezet was. Je moet dus idd de Torenstraat 96 hebben (O:
Over die Rhythm in R'dam, daar zat er ook 1 van de "andere" keten, maar die is ook weg. Rhythm Torenstraat opent daar binnenkort een nieuwe zaak, tegenover Basic Beat. Die zit er dus nog niet...
|
Thanxx voor de info.. nu is het me volkomen duidelijk. Die zaak tegenoover Basic-Beat is zekere de vroeger Outland. Beters dat er nu ook 1 in R'dam komt. Want was vandaag ook ff bij Basic-Beat en die kregen Solarcoaster waarschijnlijk pas eind volgende week binnen (zaterdag).. pff lekkere service voor je djs.
| quote: |
Als je vandaag (dinsdag) gaat kom ik je misschien nog wel tegen daaro... dinsdag is mijn vaste Rhythm dag (O:
Grtz!
[EDIT] Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er een Solarcoaster op me ligt te wachten :D [/EDIT] |
Hahaha... ik hoopte op jouw vermoeden! Maar jammer genoeg bleek het onverhoopt niet uit te komen. Was er rond half 1, maar kheb je volgens mij niet gezien... En die gast liep wel aardige plaatjes te draaien, maar had jammer genoeg niet veel nieuws binnen. Aan de ene kant maar beter ook anders was ik nu wel weer een stuk armer :D
Hij zou Solarcoaster Donderdag binnen krijgen (eind van de middag).. dus dan nog maar ff chekken.... |
|
|
| DJ_Siesta |
ik vindie b-kant van solarcoaster ook zo lekkker, hopelijk staat die ook op de retail, keppem besteld op only-djs.com, krijg um s00n binnen denkik
greetzor |
|
|
| eieregooie |
Half 1? Nee, toen lag ik nog lekker in me bedje... :D
Ze hadden inderdaad weinig nieuws, althans, weinig interessants helaas... Heb nog wel ff die Project Medusa vs. Exor - Moonshine gescoord, want die had ik de vorige keer misgelopen.
Solarcoaster komt inderdaad donderdag aan 't eind van de dag. Meestal rond half 6, 6 uur. Donderdag is nl. koopavond in Den Haag. Ik moet zelf werken donderdagavond, dus ga misschien vrijdag nog ff... Solarcoaster houden ze toch wel vast voor me, dus daar hoef ik me niet druk om te maken gelukkig... (O:
Grtz! |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik vindie b-kant van solarcoaster ook zo lekkker, hopelijk staat die ook op de retail, keppem besteld op only-djs.com, krijg um s00n binnen denkik
greetzor |
Het schijnt dat er 2 retail versies uitkomen? Klopt dat? |
|
|
|
|