|
Het "Grote Waar Luisteren Wij Nu Naar"? - Topic (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| Gemini projekt 183. |
|
|
| LowRider |
Op dit moment: Avalon - Can't Live A Day (DJ Tiesto Remix)
damn wat is dit een geil nummer zeg!!
EDIT
net:
02-the_mystery-all_i_ever_wanted_(devotion)__donald_and_giles_vocal_mix
nu: 01-solid_sessions-janeiro__armin_van_buuren_remix-promo_vinyl
/me is in vocal stemming
deze 3 kome ZEKER op me nieuwe cdtje |
|
|
| DJ_Siesta |
k luister naar een mixje vamme zelf atm
DJ Siësta presents Summer Sessions
1) Chicane - Autumn Tactics (Chicane's End of Summer mix)
2) Cass and Slide - Opera
3) Dj Tiesto Feat Jan Johnston - Close To You (Magik Muzik mix)
4) Drax and Scott Mac - Sublime (Darkstar Remix)
5) Liquid State Feat Marcella Woods Falling (Solar Stone Remix)
6) Nalin & Kane - Open Your Eyes (Reworked Club Mix)
7) Rising Star - Clear blue moon (original mix)
8) Way out West - The fall
9) Cass and Slide - Perception
70min |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by LowRider
Op dit moment: Avalon - Can't Live A Day (DJ Tiesto Remix)
damn wat is dit een geil nummer zeg!! |
Die ken ik niet?:conf: Nieuw? Full Ripp of Radio? |
|
|
| Donna |
| ben m ook aan t opspeuren,wanneer is ie uitgekomen bv? |
|
|
| Tall21 |
| Syntone - Can't believe it (Silverblue remix) |
|
|
| LowRider |
| quote: | Originally posted by ahp2002
avalon - Can't Live A Day (DJ Tiesto Mix)
lekker hoor, tiesto eindelijk weer een beetje oude stijl, na dat wazige gedoe met moby/pulsar/kosheen mixen.. da was nix |
daar had ik um vandaan, uit de nieuwe releases thread
meteen gedownd op AG, daggal waarom heb ik hier nog nix van ghoord
weet dus nie offie egt is, klinkt wel zeeeeeer lekkers
staat overgens geen rel info bij |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Tall21
Syntone - Can't believe it (Silverblue remix) |
dat riddeltje is zoo aanstekelijk.. best wel relaxed nummer, nie fantastisch maar wel lekker :) |
|
|
| MaGiK54 |
| Carl Cox @ DanceValley 2001 |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by tijs08
ik vind het dus echt een bagger nummer!!
echt heel erg jammer dat slappe aftreksel geluidje van twisted... bah bah bah!!
het origineel is wel ok verder! |
Ik vind alles wat Svenson & Gielen produceren wel ok... tis gewoon een standaard.. alles is wel "consumable". Deze remix vind ik ook niet top maar gewoon een lekker nummer :D... top is Tiesto - Lethal Industry (Svenson & Gielen Rmx) en Ultra - Free (Svenson & Gielen Rmx) bijvoorbeeld. |
|
|
| serialkillah |
| op dit momemt naar houseparty 5:) |
|
|
|
|