|
Het "Grote Waar Luisteren Wij Nu Naar"? - Topic (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
kluister naar de 3uurs set van paul van dyk de laatste keer in de <<0>>
... toch een beetje in de stemming komen ofniet :D :D |
|
|
| TranceFool |
| ik luister u naar dat nieuwe album van CG wat zeer goed bevalt :) |
|
|
| arrows |
| Eerst een oudje MoM - Sonic Empire (Jan Driver Mix) en daarna Riva - Time (avb mix) is a Healer |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by TranceFool
ik luister u naar dat nieuwe album van CG wat zeer goed bevalt :) |
Heb je die gehaald van newmp3hits.com? Ik krijg steeds not available, beetje jammer |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Heb je die gehaald van newmp3hits.com? Ik krijg steeds not available, beetje jammer |
neej en dattie niet available is zal je nog wel houden, die sites hebben iets van 1000 hits per minuut ofzo:p:eyespop: |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by TranceFool
neej en dattie niet available is zal je nog wel houden, die sites hebben iets van 1000 hits per minuut ofzo:p:eyespop: |
Bij mij gaat ie er anders altijd meteen doorheen hoor.....nooit problemen mee gehad!! :)
Met vriendelijke groet. |
|
|
| arrows |
| ik ben nu naar Time is the healer aan het luisteren (de H & H remix) errug lekker nummertje |
|
|
| Raymond |
| DJ Farao op ID-T ;) |
|
|
| DJ_Siesta |
ik ga zometeen ff avb horen op sensation en dan gaak weg naar de bar
kusjes |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
ik ga zometeen ff avb horen op sensation en dan gaak weg naar de bar
|
JAAAAAA, Armin gaat eindelijk beginnen!!!! :D :D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
JAAAAAA, Armin gaat eindelijk beginnen!!!! :D :D |
Ik ook altijd met m'n grote bek!!! :mad:
Er wordt GVD veel te veel geluld door de set van Armin heen!!!
:whip:
Gelukkig hoor ik net dat alles nog een keer uitgezonden gaat worden binnenkort.....
Met vriendelijke groet. |
|
|
| Rinus |
Zit nu eigenlijk te wachten tot PvD begint in de <<0>>.
Dit werd toch uitgezonden? Ben nog aan het zoeken naar een url.
Daarnaast luister ik op dit moment naar de weinige nieuwe nummers die ik heb vanwege de weinge sources waar ze nog te halen zijn.
Paul_Oakenfold_-_bunkka_(remixes)_vinyl-2002-xds
01-impulz_outdoor_2002-andain_live-cable_06-30-2002-mim
M Factor - Mother.mp3
dj_albert_vs_precision_-_say_yes-ktmp3.mp3
mark_norman_-_total_seduction-ktmp3.mp3 |
|
|
|
|