|
Het "Grote Waar Luisteren Wij Nu Naar"? - Topic (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
| PLastic Boy - Silver Bath --> relax nummertje |
|
|
| TimeportE |
| iets zonder bass want een bass kan ik de aankomende 2 weken nie meer horen (is schuld van q-dance, k ga klacht in dienen :D:D) |
|
|
| Lemming |
| Een zelfgebrouwen mixje (beetje mp3'tjes aan elkaar vastgenaaid op de pc) en het nummer dat nu opstaat is Signum - Second Wave |
|
|
| Smirnoff |
Ik luisterde net naar id-t radio.. was niet echt leuk daarna...
*The clergy - the oboe song (the green martian remix)
:) |
|
|
| kolkiewolkie |
ik luister naar de die marco borsato!!
dies flex man :rolleyes:
" ik ben alles wat je zoekt, blabladibiblabla"
538 dus... I'm @ work :( |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | | 538 dus... I'm @ work |
Kan je niet vragen of ze ID-T radio willen opzetten?
Ik heb niet eens een radio op mn werk.....:whip: |
|
|
| Optimus |
| ik luister naar de bliksem die 200 meter verderop inslaat |
|
|
| Blik |
| Avalon-Can't_Live_A_Day__Tiesto_Remix-CD-2002 <=== dees luister ik nu, lekker nummertje |
|
|
| total woot |
[gaarheidsmode]
Ik luister naar het geluid van vogeltjes buiten
[mode/off] |
|
|
| Dr. Kuipers |
uh om in de Qlubtempo stijl te blijven heb ik dit nummer maar eens gedownload
Ard und Jorn - 16 (DJ Nagoom Remix)
Tering stampenstuk zit daar in zeg :D :D :D |
|
|
| DJ Bazz |
| armin's nieuwe album, op dit moment nr 12 van cd 1 (taste experience - highlander), straks nog ff rank 1 album luisteren, heb verdomme weer veelste veel geld uitgegeven vandaag:( :D:D |
|
|
| hamburgerboefje |
| Op dit moment ben ik deze aan t luisteren:.....WizzleWaxX Ft Dynamite - Lethal Industry Bubbling RemiX... echt grappig die bubbling remixjes! Vooral op een feest met veel :eek: vrouwen..... |
|
|
|
|