|
2009.01.01 TIESTO @ Bell Center (pg. 17)
|
View this Thread in Original format
| balenblanc |
| quote: | Originally posted by Dj_AtP
ouai ben jaurais 18 ans dans 3 mois le 1 er janvier alors je crois que je vais m'essayer pour rentrer:happy2: |
si tu as 18 ans le 1er janvier, tu vas pouvoir fêter avec nous-autres... sinon, est-ce que tu aurais l'amabilité de nous envoyer une photo de toi pour qu'on t'arrête à la porte stp ? |
|
|
| Marcus007 |
YOU MEAN YOU DIDN'T BOOK RICHIE HAWTIN AS PLASIKMAN
:pppp |
|
|
| JeremyZF |
| quote: | Originally posted by balenblanc
si tu as 18 ans le 1er janvier, tu vas pouvoir fêter avec nous-autres... sinon, est-ce que tu aurais l'amabilité de nous envoyer une photo de toi pour qu'on t'arrête à la porte stp ? | Lol J'imagine deja! T'arrive a la fete tu vois un p'tit qui est a la porte avec deux garde de securité pui l'un d'eux a la photo dans les main. Non mais serieux vous pouvez pas nous dire de quoi a d'l'air le line up pour le moment? |
|
|
| Trancission |
| Is there anyone til selling for 95$..thx |
|
|
| klobo |
i bought 2 tix at happy design at 95 + fees = 105 dollar!!
that was last week though.
i think there are some left,2k tix is a lot....
next batch is at 125 fee included according to mr that works there |
|
|
| BlendedProd. |
we still have a few at 95$+fee = 105$
Blended 514-567-9096 |
|
|
| klobo |
interessant,seems like his set will be 5 hrs long!!so a bit more then it was in qc!
still would be nice to add at least one more international dj!!!!
bal en blanc if u care!!!! They got crazy events at circus like aly and fila, john ocalhagan for 15 bux!!!!!!!!!!!!!you are charging 7 times there price!!!!!
couldn't you just book one of them!!!
bal en blanc u can invite 7-8 gr8 international dj, i don't see how can't you just invite an extra one!! |
|
|
| Vermz |
| esti ksé cool les b0ys ! |
|
|
| kanaBEATya |
| mmm perhaps cause renting the bell centre is a bit more expensive than throwing parties at circus...... |
|
|
| kanaBEATya |
| 5 hour set? on verra bien........ |
|
|
| balenblanc |
| quote: | Originally posted by kanaBEATya
5 hour set? on verra bien........ |
kana phone home... ben oui... 5 hour set. c'est même écrit officiellement partout ;)))) |
|
|
|
|