|
???עוד מישהו פה ער ב3.30 בבוקר ובא לו לדסקס שיטות להריגת יתושים
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
אני פה ער בשלוש וחצי בבוקר קמתי לתומי ב3 כולי מתגרד וחשבתי לעצמי אולי עקצו אותי יתושים, ולפני כמה לילות אני קמתי ו6 יתושים נפלו
(מתוכם 4 עקצו אותי)
אז אני קמתי וגיליתי לאט לאט ש5 יתושים ישבו לי בחדר בסבבה וחיכו שאני יחזור לישון...
אז לא גם חמשת היתושים האלה נפלו ועכשיו יש 3 שצפים באסלה...
:ככה הם צרכים למות או: מדריך ליתושן המתחיל
:אם הם גלויים
אם אתם רואים אותם על גבי הקיר הלבן
קחו קצת נייר טואלט ופלאק!!! כן כן ככה מהר וחלק...
:אם הם לא נראים לעין
חפשו טוב טוב על זכוכית חלונות מראות וכו' הם אוהבים לשבת על דברים כאלה
אם אתם לא רואים כלום, או פשוט אין לכם כוח לחפש
קחו מגבת קטנה ותעשו רוח בכל החדר שבו בצד וצפו בנידונים למוות
יוצאים מהמאורות החשוכות
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
:בשום פנים ואופן אל תעשו
אל תשאירו גופות בשטח, זה יחסוך לכם עצבים מיותרים בעתיד
ולסיכום:
!!!יתוש טוב הוא יתוש מת
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
חחחחחחחחחחח
עכשיו התעוררתי וראיתי את הטרד הזה
לא יודע מה קורה אצלך אבל אצלי אין יתושים בכלל.......
יש חתול אחד לבן מעצבן אבל הוא לא מזיק.חחחח
בקיצר תדליק נרגילה, שיהיה הרבה עשן....ואז שיש יתוש מטריד תנשוף עליו את העשן, הם נחנקים מזה
בהצלחה אחי......ולאלה שלא מבינים למה אני ער בשעה כזאת זה בגלל המונדיאל שאני לא ישכח להעורר |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח תראה מה חוסר שינה עושה לבנאדם!!!!
עד עכשיו לא יצא לי להפגש עם יתושים השנה אבל אני יקח לתשומת הלב את העצות שלך... :disbelief
תתחיל לפרסם בערוץ הקניות את זה...
גם אני לא הצלחתי להתמודד עם יתושים עד שקניתי את ערכת המדריך ליתושן המתחיל... מאז החיים שלי הפכו להיות הרבה יותר קלים וכיפיים....
נמאס לכם מעקיצות וממשחות שונות? זה הזמן לקנות את המדריך ליתושן המתחיל
:haha: :haha: :stongue: :stongue: :tongue2 :tongue2 :tongue3 :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy: :tongue3 :disbelief :thepirate :toothless :D ;)
ולסיום
:wtf: |
|
|
| ripcurl |
שמע נימרוד אתה חולה בראש!!!!!!!!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
חוץ מזה מגיע לך!
תשים כבר רשתות בחלונות ואז לא יהיו יתושים!!!
ובכלל, ניראה לי שהם פשוט אוהבים אותך למה כשאני ישנתי אצלך לא עקץ אותי יתוש אחד!
:p ;) |
|
|
| eXeTik |
אני אחוש מתעלל ביתושים שעוקצים אותי
מילא סתם יתוש שעוד לא הספיק לעקוץ
אבל אם אני קם מתגרד... וואי וואי וואי
אני צד כל יתוש אפשרי בבית, ואז תולש לו את כל הרגלים ומשאיר אותו למות מוות איטייייייייייייייייייייייי!
שונא יתושים, מזכירים לי עכבישים מעופפים :nervous: |
|
|
| arik |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!1
כתבתי עכשיו פוסט נגד החרקים באורך של דף שלם!!!
לחצתי אנטר והכל נמחק!!!!!!!!!!!
אני שונא חרקים
וצריך לנקום בהם
אחרת הם ינקמו בנו
אתם חייבים להבין שכולם חושבים שהם סתם יתושים פשוטים אבל רק אני יודע שהם מנסים להשתלט על העולם הזונות!!!!
תזכרו את זה!!!!! |
|
|
| DjChook |
אתם חתיכת שרוטים
רונן אהבתי :)
רועי, תכתוב מחדש, כאילו שיש לך משהו אחר לעשות
סתם אחי :)
בקשר לטרד עצמו
מה אתם מסתבכים כ"כ
רואים יתוש עושים כמה מחיאות כפיים בקירבתו
והוא מת
הדבר הכייייי מרגיז בעולם הוא שאתה חוזר רטוב עם המגבת לחדר מהמקלחת ומגלה דבור מעופף בפנים |
|
|
| DJ-Energy |
למה להתאמץ כל כך נמרוד?
פשוט תביא נוד עצבני וזה כבר יעשה את שלו
:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי, תכתוב מחדש, כאילו שיש לך משהו אחר לעשות
סתם אחי :)
הדבר הכייייי מרגיז בעולם הוא שאתה חוזר רטוב עם המגבת לחדר מהמקלחת ומגלה דבור מעופף בפנים |
מה לכתוב מחדש!?
כתבתי שהוא צריך לפרסם את זה בערוץ הקניות...
ואז אמרתי מה האנשים שם יעני אומרים
ואתה זה שמוזר פה וצריך לכתוב מחדש לא אני...
דבור בחדר שלך? איך הגעת לזה?! |
|
|
| Dj Moriano |
| לא יותר פשוט לשים משחה נגד יתושים או לסגור את הרשתות |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by arik
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!!!!!!1
כתבתי עכשיו פוסט נגד החרקים באורך של דף שלם!!!
לחצתי אנטר והכל נמחק!!!!!!!!!!!
אני שונא חרקים
וצריך לנקום בהם
אחרת הם ינקמו בנו
אתם חייבים להבין שכולם חושבים שהם סתם יתושים פשוטים אבל רק אני יודע שהם מנסים להשתלט על העולם הזונות!!!!
תזכרו את זה!!!!! |
זה הכל קונספירציה של היתושים, יש לך יתוש שנמצא בתוך המחשב ששולט על כל מה שאתה כותב וקורא...
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה לכתוב מחדש!?
כתבתי שהוא צריך לפרסם את זה בערוץ הקניות...
ואז אמרתי מה האנשים שם יעני אומרים
|
הוא בטח התכוון לאריק
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
לא יותר פשוט לשים משחה נגד יתושים או לסגור את הרשתות |
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
לשים משחה זה כמו להגיד שאתה מודה בניצחון שלהם
זה יענו אתה אומר "טוב... ניצחתם, רק משחה יכולה לעזור לי"
זה שיא ההשפלה... אחרי זה אתה מסריח מהמשחה הזאת לשבוע, אפילו מקלחת ובושם לא מורידים את הריח המסריח הזה- שבוע שלם אתה צריך להסתובב עם ריח של רומנים.
זה עוד חלק מהקונספירציה של היתושים, הם נכנסים למכונות במפעל ומכוונים את זה ככה שיהיה למשחה ריח מסריח. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
הוא בטח התכוון לאריק
|
הוא לא אבל לא משנה...
| quote: | Originally posted by eXeTik
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא!
לשים משחה זה כמו להגיד שאתה מודה בניצחון שלהם
זה יענו אתה אומר "טוב... ניצחתם, רק משחה יכולה לעזור לי"
זה שיא ההשפלה... אחרי זה אתה מסריח מהמשחה הזאת לשבוע, אפילו מקלחת ובושם לא מורידים את הריח המסריח הזה- שבוע שלם אתה צריך להסתובב עם ריח של רומנים.
זה עוד חלק מהקונספירציה של היתושים, הם נכנסים למכונות במפעל ומכוונים את זה ככה שיהיה למשחה ריח מסריח. |
חחחחחח ראסמי אתה צודק... מי שנכנע לחארות האלה הוא נקבה
צריך לחשוב על יתושים כערבים... אף אחד לא אוהב אותם ויותר טוב בלעדיהם |
|
|
|
|