|
Je huis vliegt in brand: wat neem je als erste mee? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
| Ik zou eerst de rest van mijn familie redden (zusje, broertje pa, ma)dan zou ik m'n papieren pakken, dan de familie-fotoalbums en dan dingen als ehh, autosleutels, en daarna stereo, pc, speakers ed. Maar ik denk dat ik tot de foto's kom en verder niet. |
|
|
| DJ Bazz |
m'n platen, m'n stereo, m'n comp en mezelf:)
damn dat wordt sjouwen:( |
|
|
| basvh |
| ik zou me al me fotos + albums meenemen, platentas zou ik meenmen, pakketje mp3 backups op cdr, en me impulz en dancevalley kaartjes. de rest is toch verzekerd en is vervangbaar |
|
|
| Smirnoff |
Ik neem mee : M,n telefoon, pinpas, Fles wodka, fles cola, m,n katten en als laatste m,n vriendin dan maar.:eyes:
Lijkt me trouwens niet zo,n prettig idee.... |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Lijkt me trouwens niet zo,n prettig idee.... |
daar bedoel ik mee dat alles in de fik staat en heeft niks met m,n vriendin te maken hoor *lol*:p |
|
|
| raoel |
Naast mun moeder en de hond en kat zou ik als eerste mun geld pakken.
dat heb ik in een kistje zitten.
In dat kistje zitten ook alle kaartjes van alle wedstrijden van PSV waar ik ben geweest. Die kaartjes zou ik dan ook perse mee willen nemen, die zijn me erg dierbaar.
Als ik nog een beetje tijd had zou ik snel mun speakers op het gras bij ons in de tuin gooien.
Eenmaal beneden aangekomen pak ik snel alle foto's uit de la. |
|
|
| Little Theseus |
m'n tube gel.
Als je haar maar goed zit. |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
m'n tube gel.
Als je haar maar goed zit. |
Dat heb je zeker nodig met dat "punt"hoofd van je :D:D lol |
|
|
| Miss Proximus |
| m'n vibrator :crazy: |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
m'n vibrator :crazy: |
(a womens best friend)
Boefje!  |
|
|
| serialkillah |
| me portemonne + impulz kaartjes in me linkerkontzak, me telefoon in de rechter kontzak, me vriendin onder me linkerarm en me hond onder de rechterarm.... (en ik gooi me platen bakken naar buiten:)) |
|
|
| kolkiewolkie |
..hangt er eigenlijk vanaf waar de brand is..
ik bedoel, ik kan wel zeggen: (na iedereen gecheckt te hebben, pa + ma dus, maar zij moeten mij wakker maken, ik ronk namelijk overal doorheen - scary eigenlijk -) portomonnee en pak mp3 backups, maar nou wil het feit dat die meuk allemaal beneden ligt en de kans best wel groot is dat je daar niet eens bijkan!
in dat geval zou ik snel wat kleertjes naar buiten knikkeren, dan mijn stapel cd's (ik verwacht dat dit in 15 seconden kan) en dan mijn eigen maar voorzichtig naar buiten laten glijden. vervolgens kom ik er dan beneden achter dat mijn verzameling modelauto's nog boven staat waarvan sommige niet makkelijk meer te vinden zijn, waardoor ik weer naar boven klauter om die ook voorzichtig uit het raam naar buiten te knikkeren.
Eenmaal beneden (buiten dus) gekomen zou ik zekers nog proberen een raampie in te tikken (kan het een keer legaal) en mee te pakken wat maar mogelijk is....
ik hoop dat ik het zo zou doen, oft ook werkelijk gebeurt... kweenie :conf: .. ik hoop het echt NOOOOIT mee te maken want het :nervous: me |
|
|
|
|