|
Je huis vliegt in brand: wat neem je als erste mee? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
Mijn portomone en mijn HDD als ik die nog kan redden!
verder snel 1 set kleren aan doen als ik in bed lag en als ik wakker ben dus gewoon alleen ff mijn hdd redden :D |
|
|
| total woot |
| mn djembe, foto's, officiele docs (paspoort, diploma etc)en mn illies. |
|
|
| Donna |
| me kids,me dude en me katten,vibrator hebbik nog eens niet verdomme!!:whip: |
|
|
| Miss Proximus |
je weet wat ze zeggen hè? :D
"een jonge meid is op haar toekomst voorbereidt" :stongue: dat heb ik dus maar aangenomen :) |
|
|
| Chicane |
ksal eerst proberen de brand uit te pissen als ik nog nodig naar de plee moet.. hebben we dat alvast gehad zegmaar, stel dat je het buiten moet doen, dan kan je je eigen huis niet eens zien affikken...
Lukt dat trouwens niet dat uitpissen, mja.. dan ga ik denk ik met me computercase en inhoud naar buut'n, me iRiver gaat mee, me knuffelkonijn die ik al 21 jaar heb, hmm.. effe zien.. ow, ja.. me dingen die me aan betere tijden met me ex doen herinneren, zoals foto's, ringen (2), brieven etc.. dan lijkt het alsof er iemand nog aan me denkt terwijl dat niet zo is.. ondertussen pleur ik van de trap met al die meuk (ik woon op zolder) waardoor me ouders wakker worden.. heb ik die ook gered.. :yay: .. HEE MAAR WACHT ES EFFE!??!!? WIE ZEI DAT DE BRAND S'NACHTS UITBREEK??
In dat geval paas ik me sloffen aan, pleur de auto op de oprit.. ren 10x de trap op en af en probeer al me hardware meuk, cd's, televisie, aftersjeef, afstandbediening (whats life zonder afstandbediening), telefoon, verknaakte fotoalbum, blije verzekeringspapieren (toch wel jammer als je huis affikt en je contract brandt ook in de hel), me pakkie durex voor als er een piemelnaakt vrouwke buiten mij opwacht om me te redden... (*sugt*), me laptop, me schoolboeken (ik heb die krengen zelf moeten betalen ja!), en als er nog ruimte over is stouw ik dat vol met me donald duckjes (geloof me, die troep wordt later goud waard!).
Uch.. ik heb gesproken.. |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
je weet wat ze zeggen hè? :D
"een jonge meid is op haar toekomst voorbereidt" :stongue: dat heb ik dus maar aangenomen :) |
Zeker de enige keer dat je zomaar iets hebt *aangenomen* zonder in discussie te treden huh mevrouw de jonge meid? ;);)
Ik ga helemaal niks aannemen zonder dat t me aangeboden wordt,ik wil een kadootje onder me kussen!!!:whip: :whip:
:p |
|
|
| Switch |
| quote: | Originally posted by Chicane
me knuffelkonijn die ik al 21 jaar heb
|
ik hoop niet dat je zo'n typ bent die al die dooie dingen bewaart :D
bwhehehe
ik zou gewekt worden door mijn 2 golden retrievers, aangezien die toch zo'n goeie neus hebben :)
ik zou zelf ook proberen al mijn cd's mee te nemen, wat heel erg moeilijk is, aangezien ik bijna begraven wordt door de hoeveelheid. :)
mijn stereo gaat ook mee, want al die losse componenten kosten ing veel, en mijn speakers hebben zeer l33t geluid (vraag maar aan chicane ;)) computer gaat natuurlijk ook mee (kheb zo'n 2000 cdm/cds/vinyls als mp3 op me hdd's staan, zou zwaar kut zijn als ik ze verloor.
ondertussen zijn mijn ouders ook wel wakker door al dat lawaai, dus da's een zorg mind0r :) |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Switch
ik hoop niet dat je zo'n typ bent die al die dooie dingen bewaart :D
bwhehehe |
Neej joh, zon beest zit vol leven, kijk maar.. de maaien kruipen uit zijn oogkast :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
..hangt er eigenlijk vanaf waar de brand is..
ik bedoel, ik kan wel zeggen: (na iedereen gecheckt te hebben, pa + ma dus, maar zij moeten mij wakker maken, ik ronk namelijk overal doorheen - scary eigenlijk -) portomonnee en pak mp3 backups, maar nou wil het feit dat die meuk allemaal beneden ligt en de kans best wel groot is dat je daar niet eens bijkan!
in dat geval zou ik snel wat kleertjes naar buiten knikkeren, dan mijn stapel cd's (ik verwacht dat dit in 15 seconden kan) en dan mijn eigen maar voorzichtig naar buiten laten glijden. vervolgens kom ik er dan beneden achter dat mijn verzameling modelauto's nog boven staat waarvan sommige niet makkelijk meer te vinden zijn, waardoor ik weer naar boven klauter om die ook voorzichtig uit het raam naar buiten te knikkeren.
Eenmaal beneden (buiten dus) gekomen zou ik zekers nog proberen een raampie in te tikken (kan het een keer legaal) en mee te pakken wat maar mogelijk is....
ik hoop dat ik het zo zou doen, oft ook werkelijk gebeurt... kweenie :conf: .. ik hoop het echt NOOOOIT mee te maken want het :nervous: me |
Ja ja, geef nou maar gewoon antwoord op de vraag ipv zo'n verhaal :)
Gewoon met hoofdletters, en punten, Normale zinnen :p
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Dr. Kuipers |
Heb ook maar ff serieus nagedacht, denk dat mn telefoon wel erg belangrijk voor me is :)
Voor de rest zou ik wel stereo en compu mee willen sjouwen maar zal toch wel geen tijd voor zijn.
En natuurlijk kaartje voor volgende party :D |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja ja, geef nou maar gewoon antwoord op de vraag ipv zo'n verhaal :)
Gewoon met hoofdletters, en punten, Normale zinnen :p
Greetz,
SnuggLe |
Dat irriteert je echt mateloos he :p . <-PUNT!
New wave kan er trouwes ook wel wat van op dat gebied :) . |
|
|
| eieregooie |
Me platen!!! Zoveel als ik mee kan krijgen! TT's en mixer etc. zijn vervangbaar... veel platen niet...
En als ik nou echt nog alle tijd heb zou ik nog effe terug gaan om me comp te halen... |
|
|
|
|