|
Je huis vliegt in brand: wat neem je als erste mee? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Chicane |
| wat zijn we toch eigenlijk een stel nerds bij elkaar om ons leven te riskeren voor onze mp3tjes, computer en al dat soort vervangbare meuk :D |
|
|
| Lemming |
| quote: | Originally posted by Chicane
wat zijn we toch eigenlijk een stel nerds bij elkaar om ons leven te riskeren voor onze mp3tjes, computer en al dat soort vervangbare meuk :D |
Nou die mp3'tjes zijn misschien wel vervangbaar, maar voordat ik die 5 gb weer gedownload zou hebben zou ik al lang 60 zijn en liever klassieke muziek downloaden :cool:
En de pc staat toch op de weg naar buiten dus die kan ik dan toch wel ff meesleuren.. |
|
|
| Vnatic |
| Me platen natuurlijk, TT's kan ik altijd opnieuw kopen, maar ik heb veel platen die niet meer geperst worden ed. dus die gaan eerst mee... |
|
|
| DjRV |
| als al het levende veilig is,gaan me platen als eerst mee,de rest boeit niet echt behalve foto's en andere thingies met emotionele waarde.... |
|
|
| jp |
| Moet toch maar eens een paar rookmelders installeren |
|
|
| Cosmic |
Ik dacht woensdag altijd graafdag was:conf:
:p |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik dacht woensdag altijd graafdag was:conf:
:p |
Het is woensdag in Belgie |
|
|
| ZZandirt |
2 x bij de hand gehad.
keer 1: wakker worden, zolder in de hens (gemeenschappelijk voor de hele flat, boven onze verdieping). geloof me, als je eenmaal in de gaten hebt wat er aan de hand is, ben je blij dat jij en de jouwen veilig buiten staan. AL HET ANDERE is niet belangrijk dan. TT en dat zoort ongein zijn verzekerd.
keer 2: idem, (studentenhuis vriendin) wakkerworden brand gesticht door inbrekers op de benedenverdieping. houten vloeren en een gillende buurvrouw die je wakkermaakt. eerst iedereen in dat huis wakker gemaakt (nul zicht door de rook boven). vervolgens beneden eerst een deur in moeten trappen om de buurman (die er overigens niet was) wakker te maken / naar buiten te slepen. nog een deur intrappen waarachter de brand was. om tot de conclusie te komen dat er niets aan te doen valt. hoofdkraan dicht (gas) en de kat mee. (heb nu nog littekens op mijn arm daarvan)
in beide gevallen blij dat de brandweer kwam..beide gevallen helemaal niets meegenomen.. |
|
|
| jp |
| Voor echt belangrijke zaken (verzekeringspapieren, juwelen etc) huur je beter een kluis. De rest kan dan ongestoord fikken. Overigens is het bij de hand hebben van een blusdeken/brandblusser geen slecht idee |
|
|
| Mindphaser |
moeilijke vraag zeg...
al die cadeautjes die ik heb gekregen die me allemaal zo dierbaar zijn.... al die foto's....
spullen die ik geerfd heb...
die honderden cd's... al die mp3tjes...
denk toch dat ik als eerste mijn vriendin naar buiten zou brengen en dan maar zien wat ik nog kan redden |
|
|
|
|