return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
שאלה בקשר ל-012 ?!?!?!
View this Thread in Original format
NeMeSiS1234
טוב אז ככה יש להם מבצע כזה שאם מתחברים אחיהם לאי די אס אל עד סוף החודש בלי התחייבות אז משלמים על החבילה של של ה:
u/s ---> 96K/s
D/s ---> 500k/s
רק 14.90$ לחצי שנה ( כל חודש יענו ) ... אז רציתי לדעת אם מישהו פה גולש איתם ואם הם שווים משהו
תודה !!!
Dj Moriano
לפי מה שהיה רשום באובייקטבי הם הכי טובים
באיי די אס אל לא התייחסו שם לכבלים
NeMeSiS1234
תודה אחי
אני צריך לאי די אס אל ואם אתה אומר שכתבו שהם הכי טובים אז שווה לנסות אותם
eran
אני עליהם בחבילה של 5.1 מגיע ל200 קיי בלי בעיה..
אחלה שירות ומהירות :)

ולסיום:
:wtf:
MoSH_MaN
גם אני על 1.5

ולפי מה שאתה אומר הם עשו חבילה של
4 Mbit download
552 Kbit Upload

זה נשמע לי ממש לא הגיוני אבל אם כן אני חייב לעשות את החבילה הזאת!
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
4 Mbit download
552 Kbit Upload


ממתי בזק מאפשרים כזה דבר?
MoSH_MaN
בגלל זה אני לא חושב שזה נכון...

אני צריך לראות פרסומת

EDIT:


זה זה?!?!

אז זה בכלל
500KBIT
לא
KB Per Second

ככה שזה בכלל
64 קיי לשנייה
ו12 קיי העלה
DjChook
אז זה בולשיט
NeMeSiS1234
לא אחי לפי מה שביררתי אמרו לי במפורש עד חצי מגה!!! הורדה
Flotser
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
לא אחי לפי מה שביררתי אמרו לי במפורש עד חצי מגה!!! הורדה



אחי ואני אומר לך ב1000000%

שזה חצי
Mb = Mega bit = (beerah)120KB/s
MB = Mega Byte = 1024 KB/s = TOO MUCH.

זאת אומרת שזה יוצא לך מקסימום
67 KB/s download
11 KB/s upload

משהו כזה.

אבל ככה זה אצלי וזה סבבי בבי:tongue3

DjChook
גם אצלי זה ככה
nesher
012
הכי טובים
יש לי חבילה של
0.5 mbit
ואני מוריד ב 250 קיי ומעלה ב16
אני יודע שזה באג בבזק אבל בכל זאת
ששמתי נטויזיון הוריד לי קצת פחות
150 קיי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement