return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
שלום לכולם אני חדש כאן כנסו (pg. 2)
View this Thread in Original format
eXeTik
טוב לראות עוד פנים חדשות פה בפורום
אבל אנחנו מקבלים כאן רק אנשים שרואים לחיי האהבה
אם אתה לא רואה את זה אנחנו משעים אותך :tongue3

וד"א... אני רונן, ויש פה הרבה יותר שרוטים ממני :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
אבל אנחנו מקבלים כאן רק אנשים שרואים לחיי האהבה
אם אתה לא רואה את זה אנחנו משעים אותך :tongue3


חשבתי שסוף סוף נגמר לחיי האהבה ויהיה מה לראות בין 8 ל 9 בערב... אבל טעיתי
שמים לי איזה טלנובלה ברזילאית מזדיינת!!!!!
NeMeSiS1234
שלום אלירן אני גיא
וחכה חכה עוד לא הכרת את השרוטים באמת
[=
ורועי... אני חשבתי שישימו את לחיי האהבה מהתחלה בשביל שמי שפספס יוכל להשלים את החסר
אבל אם אתה אומר ששמים משהו ברזילאי אז באמת חבל
DJ-Kreing^^
אני לא יודע אם שמתם לב לזה אבל בתחתית המסך יש אפשרות כזאת שנקראת
forum jump
ככה שאפשר לקפוץ מפורום לפורום בלי לצאת לראשי ולבזבז זמן
זה דיי שימושי

ולסיום:
:wtf: :wtf: :wtf:
Agent-Fire
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
ורועי... אני חשבתי שישימו את לחיי האהבה מהתחלה בשביל שמי שפספס יוכל להשלים את החסר

כן כן כן!!!
אני רוצה אני רוצה אני רוצה
:crazy: :tongue2 :tongue3 :)
eXeTik
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
אני לא יודע אם שמתם לב לזה אבל בתחתית המסך יש אפשרות כזאת שנקראת
forum jump
ככה שאפשר לקפוץ מפורום לפורום בלי לצאת לראשי ולבזבז זמן
זה דיי שימושי

ולסיום:
:wtf: :wtf: :wtf:


בוקר טוב :gsmile:
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by eXeTik


בוקר טוב :gsmile:


quote:
Originally posted by Djsamorai
ומה שעדיין לא הבנתי בפורום הזה
זה איך אני חוזר חזרה לדף הראשי של הפורום ??
למשל בפורום של רוטר יש לינק שמפנה אותך ישירות לדף הראשי שבפורום ..
קיים כאן משהו כזה ?


זה למה כתבתי את זה
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
DjChook
quote:
Originally posted by eXeTik
וד"א... אני רונן, ויש פה הרבה יותר שרוטים ממני :)


כמוני למשל...
אני חן
או צ'וק

בכל מקרה, ספר.. מאיפה אתה. בן כמה
מה הן העדפות המיניות שלך

וכו וכו
arik
ברוך הבא אחי!!!
אני אריק
NeMeSiS1234
חן אני לא יודע מה איתך
אבל אני לא חושב שהוא יכיר פה שרוטים באמת עד שאריאל יגיע לביקור
:happy2:
אריאל פשוט--->:crazy: :crazy: :crazy:

yahel222
מה אחי ברוך הבא אני דותן

ורונן ראית היום ואי ואי ואי !!!!
איזה מתח איך דורון קלט אותם

ואיזה שדיים יש לסמדר פשששש פצצצצות

מחר בטח יהיה פרק בנזונה !!!!
eran
מה קורה
אני ערן
ואני אוהב לרשום

מה לעשות.. :)

סתם.. תתעלם.. העיקר שתהנה פה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement