|
שלום לכולם אני חדש כאן כנסו (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eXeTik |
טוב לראות עוד פנים חדשות פה בפורום
אבל אנחנו מקבלים כאן רק אנשים שרואים לחיי האהבה
אם אתה לא רואה את זה אנחנו משעים אותך :tongue3
וד"א... אני רונן, ויש פה הרבה יותר שרוטים ממני :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אבל אנחנו מקבלים כאן רק אנשים שרואים לחיי האהבה
אם אתה לא רואה את זה אנחנו משעים אותך :tongue3
|
חשבתי שסוף סוף נגמר לחיי האהבה ויהיה מה לראות בין 8 ל 9 בערב... אבל טעיתי
שמים לי איזה טלנובלה ברזילאית מזדיינת!!!!! |
|
|
| NeMeSiS1234 |
שלום אלירן אני גיא
וחכה חכה עוד לא הכרת את השרוטים באמת
[=
ורועי... אני חשבתי שישימו את לחיי האהבה מהתחלה בשביל שמי שפספס יוכל להשלים את החסר
אבל אם אתה אומר ששמים משהו ברזילאי אז באמת חבל |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
אני לא יודע אם שמתם לב לזה אבל בתחתית המסך יש אפשרות כזאת שנקראת
forum jump
ככה שאפשר לקפוץ מפורום לפורום בלי לצאת לראשי ולבזבז זמן
זה דיי שימושי
ולסיום:
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
ורועי... אני חשבתי שישימו את לחיי האהבה מהתחלה בשביל שמי שפספס יוכל להשלים את החסר
|
כן כן כן!!!
אני רוצה אני רוצה אני רוצה
:crazy: :tongue2 :tongue3 :) |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
אני לא יודע אם שמתם לב לזה אבל בתחתית המסך יש אפשרות כזאת שנקראת
forum jump
ככה שאפשר לקפוץ מפורום לפורום בלי לצאת לראשי ולבזבז זמן
זה דיי שימושי
ולסיום:
:wtf: :wtf: :wtf: |
בוקר טוב :gsmile: |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by eXeTik
בוקר טוב :gsmile: |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
ומה שעדיין לא הבנתי בפורום הזה
זה איך אני חוזר חזרה לדף הראשי של הפורום ??
למשל בפורום של רוטר יש לינק שמפנה אותך ישירות לדף הראשי שבפורום ..
קיים כאן משהו כזה ? |
זה למה כתבתי את זה
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
וד"א... אני רונן, ויש פה הרבה יותר שרוטים ממני :) |
כמוני למשל...
אני חן
או צ'וק
בכל מקרה, ספר.. מאיפה אתה. בן כמה
מה הן העדפות המיניות שלך
וכו וכו |
|
|
| arik |
ברוך הבא אחי!!!
אני אריק |
|
|
| NeMeSiS1234 |
חן אני לא יודע מה איתך
אבל אני לא חושב שהוא יכיר פה שרוטים באמת עד שאריאל יגיע לביקור
:happy2:
אריאל פשוט--->:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| yahel222 |
מה אחי ברוך הבא אני דותן
ורונן ראית היום ואי ואי ואי !!!!
איזה מתח איך דורון קלט אותם
ואיזה שדיים יש לסמדר פשששש פצצצצות
מחר בטח יהיה פרק בנזונה !!!! |
|
|
| eran |
מה קורה
אני ערן
ואני אוהב לרשום

מה לעשות.. :)
סתם.. תתעלם.. העיקר שתהנה פה! |
|
|
|
|