return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
שלום לכולם אני חדש כאן כנסו (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
חן אני לא יודע מה איתך
אבל אני לא חושב שהוא יכיר פה שרוטים באמת עד שאריאל יגיע לביקור
:happy2:
אריאל פשוט--->:crazy: :crazy: :crazy:


להיפךך
ALL THE SRUTIM UNITE !!!

ע-ד שאריאל יחזור, ויקח בעלות
eXeTik
quote:
Originally posted by yahel222
מה אחי ברוך הבא אני דותן

ורונן ראית היום ואי ואי ואי !!!!
איזה מתח איך דורון קלט אותם

ואיזה שדיים יש לסמדר פשששש פצצצצות

מחר בטח יהיה פרק בנזונה !!!!


ראסמי! איזה פרק סוף היה אתמול
היום הולך להיות כזה טוב... דורון מגלה שסמדר זונה
ובטח גם יקרה איזה משהו עם אלי... או שהוא יסתלק או שיתפסו אותו
ניח ניפ ניש :D

וחוצמזה אמא שלי נוסעת היום לחו"ל עד יום שבת בלילה
זה אומר שיש לי אוטו צמוד, ו-2 דירות ל-ב-ד
:disbelief :disbelief :disbelief
SiLvErSkY
quote:
Originally posted by eXeTik


ראסמי! איזה פרק סוף היה אתמול
היום הולך להיות כזה טוב... דורון מגלה שסמדר זונה
ובטח גם יקרה איזה משהו עם אלי... או שהוא יסתלק או שיתפסו אותו
ניח ניפ ניש :D

וחוצמזה אמא שלי נוסעת היום לחו"ל עד יום שבת בלילה
זה אומר שיש לי אוטו צמוד, ו-2 דירות ל-ב-ד
:disbelief :disbelief :disbelief


יש מצב להתנחלות המונית?
:]
Flotser
רציני לא ראיתי הרבה פרקים, אבל בסוף עכשיו התחלתי להסתכל כי אני יותר בבית
:tongue2

כי אני פשוט מאוהב בכלנית, איזה כוסית יבארדי, למרות שכל החברים שלי אומרים שהבלונדינית יותר שווה.

לא נכון! :wtf: :wtf: :wtf:

ואחי החדש, שכחתי איך קוראים לך, אבל לא חשוב, אני מיכאל.

(נראה לי הפחדם אותו הוא לא מגיב:nervous: )
Dj Moriano
שלום אני איתן וברוך הבא לפורום
DjChook
?!עוד לא הבנתם שהוא עזב?!

:crazy: :crazy: :crazy:
eran
מה עזב
:conf:
הוא בכלא לא? :confused:
DjChook
quote:
Originally posted by eran
מה עזב
:conf:
הוא בכלא לא? :confused:


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

דיברתי על הדוּד החדש אחי


יעני הוא כתב פוסט
ופתאום כולנו רשמנו לו, ומאז הוא לא חזר

:)
eran
אההההההההההההההההההה
למה לא אמרת??? :) :)
DjChook
quote:
Originally posted by eran
אההההההההההההההההההה
למה לא אמרת??? :) :)


כדי לתרום לך עוד פוסט


אני מריח ספאמינג מתקרב

Djsamorai
חחחח
אני יוהב להיות בפורום הזה !!!!
טוב אז אני אלירן תודה לכולם על הקבלת פנים החמה שנתתם לי !
אתם ניראים לי אחלה של אנשים
ואין לי כ"כ זמן ליראות חיי האהבה
:tongue3

אני בן 16 וקצת
אני אוהב בנות !!
ובנות שוות!!!
מה אתם עוד רוצים לדעת ??
אני כאן לא ברחתי (עדיין :tongue2 (

רק לא היה לי זמן להיכנס לפורום
אז דברו אנשים אני כאן ושמח שהיצתרפתי לקהילה הזאת !
אנשים פצצות אחד אחד !
eran
ספאם עצבני
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement