|
שלום לכולם אני חדש כאן כנסו (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| eran |
| quote: | Originally posted by DjChook
כדי לתרום לך עוד פוסט
|
תודה! אתה איש טוב!!!
ספאם עצבני
;)
:p :cool: |
|
|
| Djsamorai |
טוב אז זה המיקסר הראשון שלי ..
קצת לא טוב ...
אבל להתחלה לקחתי אותו ...
אני מקווה ליקנות אחד חדש וטוב ...
הדגם שלו הוא
Numark MX 207 |
|
|
| Djsamorai |
הוא לא העלה את התמונה ..
אני צריך להישתפשף עם הפורום הזה טיפה אני לא רגיל .. :)
טוב אז לילה טוב לבינתיים מחר יש לי בגרות במינהל עסקים ..
אז לילה טוב ! |
|
|
| DjChook |
אחי
מאיפה אתה ?
אולי עוד רמת גני אכזרי :)
בכל מקרה, מנהל עסקים ?!
:wtf: (וזה בא בקטע של - ווט דה פאק)
:) :)
וערן,
אין בעיה אחי
ANY TIME |
|
|
| Djsamorai |
זאת מגמה דפוקה גבר ...
לא ניראה לי שיש לך את זה שם |
|
|
| Djsamorai |
בשם היפה זה מינהל עסקים ...
אבל זה ניקרא גם מזכירות ;) :tongue3 :tongue2 :haha: :whip:
וד"א אני גר ברמלה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Djsamorai
בשם היפה זה מינהל עסקים ...
אבל זה ניקרא גם מזכירות ;) :tongue3 :tongue2 :haha: :whip:
וד"א אני גר ברמלה |
אחי
אצלנו בכל שכבה יש מנהל ממוחשב
או בשמה העממי: "טיפולית" :) |
|
|
| oDrori |
ברוך הבא אחי, מצטער על ההצתה המאוחרת... אני עודד!
ואני לא אעזור לך בגרוש מלבד אם פספת פרק של לחיי האהבה ואז אני אוכל להשלים לך את החסר...
תהנה ;) |
|
|
| Djsamorai |
חחח זאת הקבלת פנים הכי מוזרה שקיבלתי כאן לבינתיים ...
:crazy: :tongue3 :tongue2 :happy2: :gsmile: ;) |
|
|
| Hell_Copter |
אחי למה ציפית??
זה הפורום עם הילדים הכי שרוטים בעולם...
והשרוט מכולם לא פה עדיין...
דרך אגב... הוא עדיין בכלא? |
|
|
|
|