return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
שלום לכולם אני חדש כאן כנסו (pg. 4)
View this Thread in Original format
eran
quote:
Originally posted by DjChook


כדי לתרום לך עוד פוסט

תודה! אתה איש טוב!!!


ספאם עצבני
;)
:p :cool:
Djsamorai
טוב אז זה המיקסר הראשון שלי ..
קצת לא טוב ...
אבל להתחלה לקחתי אותו ...
אני מקווה ליקנות אחד חדש וטוב ...
הדגם שלו הוא
Numark MX 207
Djsamorai
הוא לא העלה את התמונה ..
אני צריך להישתפשף עם הפורום הזה טיפה אני לא רגיל .. :)
טוב אז לילה טוב לבינתיים מחר יש לי בגרות במינהל עסקים ..
אז לילה טוב !
DjChook
אחי

מאיפה אתה ?

אולי עוד רמת גני אכזרי :)

בכל מקרה, מנהל עסקים ?!

:wtf: (וזה בא בקטע של - ווט דה פאק)

:) :)

וערן,
אין בעיה אחי
ANY TIME
Djsamorai
זאת מגמה דפוקה גבר ...
לא ניראה לי שיש לך את זה שם
Djsamorai
בשם היפה זה מינהל עסקים ...
אבל זה ניקרא גם מזכירות ;) :tongue3 :tongue2 :haha: :whip:
וד"א אני גר ברמלה
DjChook
quote:
Originally posted by Djsamorai
בשם היפה זה מינהל עסקים ...
אבל זה ניקרא גם מזכירות ;) :tongue3 :tongue2 :haha: :whip:
וד"א אני גר ברמלה


אחי
אצלנו בכל שכבה יש מנהל ממוחשב

או בשמה העממי: "טיפולית" :)
Djsamorai
אולי זה זה ...
oDrori
ברוך הבא אחי, מצטער על ההצתה המאוחרת... אני עודד!
ואני לא אעזור לך בגרוש מלבד אם פספת פרק של לחיי האהבה ואז אני אוכל להשלים לך את החסר...

תהנה ;)
Djsamorai
חחח זאת הקבלת פנים הכי מוזרה שקיבלתי כאן לבינתיים ...
:crazy: :tongue3 :tongue2 :happy2: :gsmile: ;)

Hell_Copter
אחי למה ציפית??
זה הפורום עם הילדים הכי שרוטים בעולם...
והשרוט מכולם לא פה עדיין...
דרך אגב... הוא עדיין בכלא?
Djsamorai
חחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement