|
DjRV @ Myth 2002 (Norway) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Little Theseus |
| quote: | Originally posted by DjRV
Ben bang dat ik nu weer in het alombekende zwarte gat ga vallen |
King for a day, fool for a lifetime - zo zou ik me voelen als ik daar mocht draaien, echt vet man!
Denk alleen niet dat mijn gezegde voor jou ook geldt, zal vast wel meevallen. |
|
|
| DJ Bazz |
damn dat heb je weer rielekst geregeld (/me is jaloers:) )
tis nog wachten op een echte doorbraak, kan je misschien niet een keer bij ID-T draaien ofzo? gewoon die lui ff vragen en een beetje aansporen enz |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
damn dat heb je weer rielekst geregeld (/me is jaloers:) )
tis nog wachten op een echte doorbraak, kan je misschien niet een keer bij ID-T draaien ofzo? gewoon die lui ff vragen en een beetje aansporen enz |
heb jij 06 nummers voor me? of mail adresjes?:D |
|
|
| Eye-Riz |
ik kijk ook naar platen/spelers/mengpaneel... niet dat je daar op kunt lezen wat je moet doen en hoe je het moet doen, maar toch... tis gewoon concentratie :p
was me het weekendje dus wel voor je? :) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
ik kijk ook naar platen/spelers/mengpaneel... niet dat je daar op kunt lezen wat je moet doen en hoe je het moet doen, maar toch... tis gewoon concentratie :p
was me het weekendje dus wel voor je? :) |
Nou ik zal je vertellen.....
ik plak altijd stiekum naaktfoto's van Donna op me tt's en mengpaneel,hebbik wat te doen enzo ... :D
Idd,lekker druk weekend en onwijs genoten...
Op zondag ook nog gasten uit israel gehad (basicbeats crew) dus erg druk maar wel erg leuk.
Zit trouwens een grote kans in dat die gasten me weer naar noorwegen halen maar dan om samen op een feest te staan met judge jules....
dat zou pas flex zijn :D :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by DjRV
vind het meestal wel handig om me plaat te zien als ik cue point zoek of beatmatch...of gebruik jij braille?:D |
hahaa, nee hoor, ik kijk ook altijd eerst ff, maar alsk beatmatch kijk iker niet meer naar, zelfs neit naar de pitch.
ieder ze eigen manier
GreetZ |
|
|
| -TAIS- |
Hehe, ziet er zekers wel goud uit RV! Ben benieuwd naar de set.
Pas alleen wel op met die pet he, je weet waar dat hier mee geassocieerd wordt :p |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Pas alleen wel op met die pet he, je weet waar dat hier mee geassocieerd wordt :p |
lol, dat wilde ik ook zeggen.. :p
en Rv nog gescratched op PPK :D:D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
AAH, lekker voor je Ruubje!
Die skandinaviers zijn echt allemaal extreem aardig.
Leuk voor je :D |
|
|
| Ding Chavez |
t00t, jij komt er wel :D Aan de pics te zien was het een geslaagd feestje, nu nog ff je setje horen :p
En dat over id-t, maybe kan Bellie je aan een nummertje helpen? :)
GreetZ, DC |
|
|
| DjRV |
Nee ik heb niet gescratched op ppk,ik heb nalin en kane gescratched(jean eat your heart out,dat zijn pas skills :D )
En als bellie een balletje wil opgooien zou dat errug flex zijn ... :) |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by -TAIS-
Pas alleen wel op met die pet he, je weet waar dat hier mee geassocieerd wordt :p |
Achja,dat krijg je als ik niet word meegenomen he,ik zorg voor kapsel,redbull,peukie zo nu en dan,en de blowjob ofcuz,wat dacht je dan waarom ie omlaag keek,hij isset zo gewent en nu bleef ie maar hopen dat als ie lang genoeg keek t ook weer zou gebeuren:stongue: :haha: :toocool: |
|
|
|
|