return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
DjRV @ Myth 2002 (Norway)
View this Thread in Original format
DjRV
Ben dus afgelopen weekend naar noorwegen geweest en voor die gene die het wat boeit,
hier een kort verslag....

Eenmaal aangekomen op vliegveld Gardemoen werd ik opgewacht door de organisatie van het feest.
Samen met hun ben ik Oslo in gegaan en hebben ze me wat mooie plekjes laten zien.
Rond 17:00 vertrokken naar het huis van 1 van deze gasten en me even opgefrist.
We zijn wat gaan eten en rond 19:30 waren we in de tent waar het zou gebeuren.Beetje ingedraaid en
daarna naar de backstage area gegaan om daar wat te chillen.Om 21:15 begon ik met mijn set.
Hele set ging heerlijk (behalve het moment dat de monitor uitviel :D )en met een satisfied gevoel
was ik om 22:45 klaar.Lekker backstage gechilled (was zwaar moe) en nog lang geluld met Lars Holte
(aardige gozer).Rond 04:30 weer terug richting vliegveld na de nodige handtekeningen
uitgedeeld te hebben (dat was echt wazig :) ) en om 7:00 zat ik weer in de lucht.
Vond het een fantastische ervaring
en de noorse mensen zijn uitermate relaxed.De set is opgenomen en ontvang ik zeer binnenkort en
zal die dan ook hier posten...



Backstage met Lars Holte...


Party ppl..


More Party ppl...


me in the mix :D



nice pic met party ppl


ikke weer in the mix :D
SnuggLe
Relaxed! Ik zit met smart te wachten op de set.
Zijn er voor de toekomst nog plannen? Nog gigs gepland staan? Wanneer breek je "echt" door? :)

Greetz,
SnuggLe
DjRV
quote:
Originally posted by SnuggLe
Relaxed! Ik zit met smart te wachten op de set.
Zijn er voor de toekomst nog plannen? Nog gigs gepland staan? Wanneer breek je "echt" door? :)

Greetz,
SnuggLe


Ben bang dat ik nu weer in het alombekende zwarte gat ga vallen,want na 30 dagen tijd 4 gigs te hebben gehad,staat nu weer helemaal nix geplanned....
Misschien dat ik de spock nog een x aandoe,maar is niet het zelfde meer nu cor er niet meer draait..
Flippe
mooi verslag RV en zekerz relaxed die party pics.

K zal binnekort je set wel es beluisteren
DjRV
zow,ff die foto's verkleind want die waren asociaal groot:)
DJ_Siesta
cool verslag, en errug cool voor je, echt waar
maar kijk je altijd zo naar de dj booth?? ik kijkt altijd mooi rechtuit alster mooie vrouwtjes zijn :D


maar iig, keep going (Y)
magrec
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
cool verslag, en errug cool voor je, echt waar
maar kijk je altijd zo naar de dj booth?? ik kijkt altijd mooi rechtuit alster mooie vrouwtjes zijn :D


maar iig, keep going (Y)


Vandaar dat al jouw mixen nooit gelijk lopen en die van rv wel :disbelief :stongue:
DJ_Siesta
quote:
Originally posted by magrec


Vandaar dat al jouw mixen nooit gelijk lopen en die van rv wel :disbelief :stongue:


lol, twas niet vijandelijk bedoeld hoor maggie, :p :p :p
blighty
Hi,

Ziet er strak uit RV :) Nice pics

Greetings,
Blighty
magrec
quote:
Originally posted by DJ_Siesta


lol, twas niet vijandelijk bedoeld hoor maggie, :p :p :p


en dat vanmij ook niet hoor:p :p :p :p

grtzzzzz

TimeportE
zeeeer stoer.. ziet er echt toppie uit man!! :)
ik zal met smacht wachten op de mix, lijkt me vet om je te horen draaien.. coole pics ook btw
DjRV
quote:
Originally posted by DJ_Siesta
cool verslag, en errug cool voor je, echt waar
maar kijk je altijd zo naar de dj booth?? ik kijkt altijd mooi rechtuit alster mooie vrouwtjes zijn :D


maar iig, keep going (Y)


vind het meestal wel handig om me plaat te zien als ik cue point zoek of beatmatch...of gebruik jij braille?:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement