|
DjRV @ Myth 2002 (Norway) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
LOL!! nou tussen jullie zit het wel goed... :D
RV: in 1 woord amazing
wat vet zeg!! dit moet wel ff een ervaring geweest zijn.. wacht maar er zullen er nog vele volgen voo jou! heb ik zoon vaag vermoeden over....
en je weet het he! Scandinavie is DE springplank voor de betere trance Djs :D |
|
|
| Sandman |
| quote: | Originally posted by DjRV
Misschien dat ik de spock nog een x aandoe,maar is niet het zelfde meer nu cor er niet meer draait.. |
GEWOON DOEN!!!!!!!!!! Spock is GOED
Sandman |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Sandman
GEWOON DOEN!!!!!!!!!! Spock is GOED
Sandman |
EN klein |
|
|
| Donna |
| Wel klein ja,en er teveel ingepropt,maaaaaar ik vind wel dat het publiek daar een goede set weet te waarderen,dus voor de dj ist leuk,voor ons iset zweten en irriteren aan gebrek aan ruimte:D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by DjRV
heb jij 06 nummers voor me? of mail adresjes?:D |
om eerlijk te zijn heb ik wel 2 ID-T telnrz en je zou bellie idd ook nog ff kunnen vragen.
enneh over die emailadressen, gewoon sturen naar [email protected][/email] of [email][email protected] en dan ff vragen of je een keer in een programma mag draaien. je moet het gewoon vragen, tis misschien wel brutaal, maar dan heb je het tenminste geprobeerd. |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
je moet het gewoon vragen, tis misschien wel brutaal, maar dan heb je het tenminste geprobeerd. |
en hoe vaak heb jij ze al gemaild??? :D |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by tijs08
en hoe vaak heb jij ze al gemaild??? :D |
(nog) niet, ik vind mezelf nog niet goed genoeg, maar misschien in de toekomst een keer |
|
|
| Donna |
| Zugt en nog steeds wachten we op de set van vorige week,ik wil m zoooooo graag horen:( |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Donna
Zugt en nog steeds wachten we op de set van vorige week,ik wil m zoooooo graag horen:( |
is ie met md speler opgenomen ofzo??
en word deze set een deze dag uitgezonden op BB?? |
|
|
| Donna |
Mja tis opgenomen,waarmee zou ik nie weten,zal idd wel md orso zijn,en sjaaaa we zeiken elke dag die nooren gek om die set want ik MOET m gewoon horen,maar dan hebben ze weer dit en dan weer dat,wordt r een beetje moe van 2 be honest.
Als ie der uiteindelijk is zallie idd wel op bb te beluisteren zijn,maar eerst maar is binnen hebben! |
|
|
| DjRV |
| het is opgenomen met een DAT recorder en die gasten moeten er nu weer 1 regelen om het naar de pc te kunnen converteren...zugttttttttt! |
|
|
| DjRV |
heb vandaag contact gehad met die gasten,nee mix is er nog niet,maar ze willen me wel weer hebben voor een feest in de herfst.
Miss Jarea zou ook gebooked worden ( /me grinz @ petrus:D ) |
|
|
|
|