|
Hoe oud zijn jullie ?
|
View this Thread in Original format
| michiel |
Ik heb het gevoel namelijk dat een hier een paar van die gasten (en vrouw, Proximusje) rondlopen die zo 24 zijn en ook een paar die rond de 18/19 zijn.
ikzelf ben 18
later
michiel |
|
|
| Jukx |
| Ik ben zo rond de 19....... |
|
|
| -TAIS- |
| ik ben T@!S, 19 jaar oud en doe Woody Woodpecker na... ;) |
|
|
| TranceFool |
Zoals ik al eerder had opgemerkt ben ik hier volgens mij een van de weinige Nederlandse jonkies, ben namelijk 16!
Maar ja....maakt nie uit toch?? |
|
|
| M5 |
net 19 geworden ....
EN NOG DAT KUT RIJBEWIJS NIET !!!!!! :( |
|
|
| Mysteric |
19 lentes jong...
hehe...en al bijna een jaar in het bezit van een rijbewijs :) |
|
|
| esoterist |
| bijna met pensioen eehhhmm 30 |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by michiel
Ik heb het gevoel namelijk dat een hier een paar van die gasten (en vrouw, Proximusje) rondlopen die zo 24 zijn en ook een paar die rond de 18/19 zijn.
ikzelf ben 18
later
michiel |
18???? HAHAHAHAHHAHA! LUL!!!! |
|
|
| Blik |
| Ik hoor ook bij de weinige jonkies, kben namelijk ook 16 |
|
|
|
|