return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
מלון באילת
View this Thread in Original format
oren_naor
מישהו מכיר מלון באילת ששווה לנסוע אליו עם יחברים בחופש?
משהו טוב כזה
לא מי יודע מה יקר...

?
Djsamorai
עם אתה מיתחת לגיל 21 זאת בעיה ...
לא כל מלון מסכים לקבל נערים ..
אם הוא יסכים זה יהיה רק עם הכרטיס אשראי של אחד ההורים ..
כי לא רוצים ליראות את החדר הפוך !
אני הייתי שנה שעבה במלון הרי אדום
מלון קטן מגעיל
עם בריכה מצו'קמקת !
שבבית שלי יש לי כימעט אותו גודל של בריכה!
אבל היה בן זונה כי ביכלל לא נישארנו במלון !
ולא ביקשו כרטיס אשראי ולא כלום ..
תנסה יש מלון שנירא אקספרס משהו ..
מלון טוב אולי שם יכניסו..
oren_naor
quote:
Originally posted by Djsamorai
עם אתה מיתחת לגיל 21 זאת בעיה ...
לא כל מלון מסכים לקבל נערים ..
אם הוא יסכים זה יהיה רק עם הכרטיס אשראי של אחד ההורים ..
כי לא רוצים ליראות את החדר הפוך !
אני הייתי שנה שעבה במלון הרי אדום
מלון קטן מגעיל
עם בריכה מצו'קמקת !
שבבית שלי יש לי כימעט אותו גודל של בריכה!
אבל היה בן זונה כי ביכלל לא נישארנו במלון !
ולא ביקשו כרטיס אשראי ולא כלום ..
תנסה יש מלון שנירא אקספרס משהו ..
מלון טוב אולי שם יכניסו..

תודה...
יש מלון משהו מריאן
משהו כזה?
מישהו מכיר?
Pinto
שמעתי שיש מלון שנרא מלון עדי שהא זול וטוב אבל לא הייתי שם. בכל מקרה תבדוק את זה
eXeTik
לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער
עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות
יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות

או שתעשה מה שאנחנו עשינו
שכרנו שם דירה לכמה ימים
משהו בן-זונה!
תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה...
חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה
אולי גיא שמר אותו
תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה
אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה
oren_naor
quote:
Originally posted by eXeTik
לחטיבה\תיכון הכי מומלץ אכסניית נוער
עזוב שזה הרבה יותר זול ממלונות
יש שם הרבה חבר'ה באותו ראש ופול כוסיות

או שתעשה מה שאנחנו עשינו
שכרנו שם דירה לכמה ימים
משהו בן-זונה!
תחשוב יש לך עוד מטבח וכל זה...
חיפשתי עכשיו ואין לי את מס' הטלפון של הדירה
אולי גיא שמר אותו
תשאל כמה חברים שלך שהיו כבר, למישהו בטוח יש איזה טלפון של משכיר דירה
אילת מפוצצת במשכירי דירות לכמה ימים, הם מרוויחים פול מזה


וואי זה יכול להיות משהו טוב....
אבל צריך לשמור על הדירה...?

כמה זה עולה בערך?
יש הגבלה למס' אנשים?
yahel222
מה אתה רמד
יש מלונות שבקיץ יש שם כמעט רק נוער
כמו קלאב אין ומרינה וכאלה חארטות
שאני הייתי היו רק ילדים שם
Agent-Fire
תחפש ב
www.daka90.co.il
יכול להיות איזה משהו שווה שם...

אנחנו גם רוצים לנסוע לאילת בסוף החופש...
Dj-2TaLL
אני הייתי שנה שעברה ברווירה, והיה פשוט בן זונה!!!
כל המלון היה צעירים כאילו בני נוער...
היו שם קרועים חבל"ז
היו שם שניים שאחד התערב עם השני על 50 שח שהוא לא קופץ דרך החלון, הוא קפץ ממש דרך החלון שבר את הזכוכית ולקחו אותו למיון!!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
eXeTik
quote:
Originally posted by oren_naor


וואי זה יכול להיות משהו טוב....
אבל צריך לשמור על הדירה...?

כמה זה עולה בערך?
יש הגבלה למס' אנשים?


איזה לשמור, עשינו שם וואחד באלאגאן
יענו תעשה מה שאתה רוצה רק לא לשבור את הקירות :)

ותקשיב טוב... עלה לנו 80 שקל ללילה
(לכל אחד יענו)
כלום כסף!

oren_naor
quote:
Originally posted by eXeTik


איזה לשמור, עשינו שם וואחד באלאגאן
יענו תעשה מה שאתה רוצה רק לא לשבור את הקירות :)

ותקשיב טוב... עלה לנו 80 שקל ללילה
(לכל אחד יענו)
כלום כסף!


וואי שווה...
יש הגבלה למס' אנשים?
או שלא אכפת לאף אחד?
eXeTik
quote:
Originally posted by oren_naor


וואי שווה...
יש הגבלה למס' אנשים?
או שלא אכפת לאף אחד?


תלוי במשכיר... תנסה לברר עם חברים שכבר היו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement