| sh33p |
| quote: | Originally posted by luckystrike
לא סובל את המסיבות האלה באומן
סאונד של אמבטיה וצפיפות של מחנה השמדה...
:(
חבל שאין מקומות/הפקות מושקעות בארץ |
יום שני זה לא סאונד של אמבטיה ולא צפוף בכלל
למען האמת המסיבות האלה הרבה יותר טובות מאשר המסיבות בימי חמישי\שישי
יש רק בעיה אחת... קהל מאוד מבוגר |
|
|