return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
פרי קורסטן (pg. 3)
View this Thread in Original format
luckystrike
quote:
Originally posted by manor
אני חושב שזה הייתה מעידה חד פעמית.
אני מקשיב הרבה לתוכניות שלהם ונהנה ממהם אפילו יותר מתוכניות של ארמין.
יכול להיות שבמסיבות הם מנגנים מוסיקה אחרת, אבל נראה שזה כמו ארמין, שמנגן במסיבות מוסיקה כמעט רק התוכנית שלו.


נראה לי שזה משתנה

גם ארמין בעצמו במסיבות בארה"ב למשל הוא שם טראקים אחרים לגמרי והמון המון פרוגרסיב והאוס ודברים שפחות שומעים בתכנית שלו

זה דיי מעצבן האמת אבל קראתי ראיונות איתו בנושא וגם דיונים פה בפורומים האחרים וזה בטענה של התאמת המוזיקה לסגנון של הקהל באותה מדינה

היום פרוגרסיב והאוס וכדומה מאוד טרנדים בהרבה מקומות ...
oDrori
לדעתי צריך איזה פונקציה או לינק בפורום הזה ללוח שנה כזה שרשוםעליו איזה תריך אנחנו היום ומה צפוי בחודשים הקרובים...

ככה המסכנים ביננו שבצה"ל או בקבע יוכלו לתאם יציאות עם פרי
:)
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
לדעתי צריך איזה פונקציה או לינק בפורום הזה ללוח שנה כזה שרשוםעליו איזה תריך אנחנו היום ומה צפוי בחודשים הקרובים...

ככה המסכנים ביננו שבצה"ל או בקבע יוכלו לתאם יציאות עם פרי
:)


אחי !!!!!!!!

איזה געגועים
כיף לראות פוסט שלך פה תאמין לי

מה עם רועי מתי אתה מחזיר אותו ???
oDrori
נראה לי שהוא נהיה
אלקטרוהאוס אדיקט
או משהו...
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
נראה לי שהוא נהיה
אלקטרוהאוס אדיקט
או משהו...


הוא נהיה בודיגה אדיקט הטמבל הזה

צריך להחזיר אותו לחיים כאן

מתי אתה חוזר לצבא אגב ?
oDrori
מחר בוקר....

אללה שטחייייייייים
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
מחר בוקר....

אללה שטחייייייייים

אחי רשמתי שכשאתה חוזר אנחנו קופצים עם רועי לאס"א

ואני מחכה לך בפורום שלא תשכח לכתוב פה שתחזור
:)
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
התלבטות...:rolleyes:

בסופו של דבר נראה לי שכן


אילן, תבוא תבוא!!!
אם אתה בא, וודקה אשכוליות על הבגאז' עליי!
sh33p
quote:
Originally posted by uzi
סליחה, למה יש לך בעיה עם מבוגרות? :D


אין לי בעיה, אבל לפעמים רואים שם אנשים בני 40+
אישית הייתי מעדיף לראות אנשים בגילאי 25
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sh33p
אילן, תבוא תבוא!!!
אם אתה בא, וודקה אשכוליות על הבגאז' עליי!


רשמתי את זה בפנקס...בלי תירוצים

ומורן...אולי תזמינו עוד אנשים יא מתבודדים

luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
רשמתי את זה בפנקס...בלי תירוצים

ומורן...אולי תזמינו עוד אנשים יא מתבודדים


יש מצב שאני אסחוב כמה חברים
איזה יום זה יוצא ?

ידידה טובה שלי מתחתנת יום לפני אז אני בטח עדיין בהאנג אובר אבל נראה אולי אני אגיע באמת לבקר
MINTZ
מישהו יודע מתי הוא מגיע?

האמת אני טיפה מתגעגע אליו - הרבה זמן מאז שראיתי אותו...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement