return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
פרי קורסטן (pg. 2)
View this Thread in Original format
Karin Cohen
quote:
Originally posted by sh33p
יום שני זה לא סאונד של אמבטיה ולא צפוף בכלל
למען האמת המסיבות האלה הרבה יותר טובות מאשר המסיבות בימי חמישי\שישי

יש רק בעיה אחת... קהל מאוד מבוגר


איזה גילאים זה בערך? אני מפחדת שיעשו לי בעיות
luckystrike
quote:
Originally posted by Karin Cohen
איזה גילאים זה בערך? אני מפחדת שיעשו לי בעיות


תקני מראש כרטיסים

מניסיון שלי באומן בדרך כלל לא עושים יותר מדי בעיות

בכל אופן , אמן ויפתחו מקום אחד נורמלי כבר בארץ הזאת להפקות טובות
sh33p
זה הבעיה, אין כרטיסים מראש
הכניסה מגיל 25
באתי למרקוס שולץ עם חבר
אני בן 22 וחבר בן 21
עשו קצת בעיות בהתחלה ובסוף הכניסו (עניין כספי מן הסתם)
אני לא יודע אם המסיבה עם מרטין רוט תעלה כסף, הכניסה למרקוס עלתה 50 שקל
ככה שזה דיל די טוב בסה"כ
uzi
quote:
Originally posted by GYPSYGY
פעם אחרונה כאשר פרי היה באומן היה מרווח למדי
זה לא טיאסטו השם שלו מושך הרבה קהל סתמי
נ.ב. מאוד נהנתי במסיבה הזאת

צודק! יוחזר פרי לאלתר!
uzi
quote:
Originally posted by sh33p
יום שני זה לא סאונד של אמבטיה ולא צפוף בכלל
למען האמת המסיבות האלה הרבה יותר טובות מאשר המסיבות בימי חמישי\שישי

יש רק בעיה אחת... קהל מאוד מבוגר

סליחה, למה יש לך בעיה עם מבוגרות? :D
luckystrike
quote:
Originally posted by uzi
סליחה, למה יש לך בעיה עם מבוגרות? :D


אין ספק שה
MILF
באומן זה קהל לא רע
luckystrike
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
30-03-2009 יום שני
באומן תל אביב


אתה הולך להיות שם יא אילן ?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by luckystrike
אתה הולך להיות שם יא אילן ?



התלבטות...:rolleyes:

בסופו של דבר נראה לי שכן
CosmicGate88
מחכה ליום שאבוב אנד ביונד יגיעו לארץ .....זה יהיה חלום שיתגשם
שוקל ברצינות לטוס פעם להופעה שלהם בחו"ל
luckystrike
quote:
Originally posted by CosmicGate88
מחכה ליום שאבוב אנד ביונד יגיעו לארץ .....זה יהיה חלום שיתגשם
שוקל ברצינות לטוס פעם להופעה שלהם בחו"ל


הייתי בהופעה שלהם באנגליה

היה לא רע אבל איכשהו קצת מאכזב

בעשרים דקות הראשונות היה נחמד אח"כ - רק פרוגרסיב הארד קור

:(

לא שמו אף טראק של עצמם כמעט ודיברתי עם הרבה בקהל שהתאכזבו

מוזר...

אני מת עליהם בתור יוצרים, הם אלופים

manor
quote:
Originally posted by luckystrike
הייתי בהופעה שלהם באנגליה

היה לא רע אבל איכשהו קצת מאכזב

בעשרים דקות הראשונות היה נחמד אח"כ - רק פרוגרסיב הארד קור

:(

לא שמו אף טראק של עצמם כמעט ודיברתי עם הרבה בקהל שהתאכזבו

מוזר...

אני מת עליהם בתור יוצרים, הם אלופים


אני חושב שזה הייתה מעידה חד פעמית.
אני מקשיב הרבה לתוכניות שלהם ונהנה ממהם אפילו יותר מתוכניות של ארמין.
יכול להיות שבמסיבות הם מנגנים מוסיקה אחרת, אבל נראה שזה כמו ארמין, שמנגן במסיבות מוסיקה כמעט רק התוכנית שלו.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by CosmicGate88
מחכה ליום שאבוב אנד ביונד יגיעו לארץ .....זה יהיה חלום שיתגשם
שוקל ברצינות לטוס פעם להופעה שלהם בחו"ל


זה מצחיק שדווקא היום כתבת את זה מאחר והיום בדיוק לפני 5 שנים ג'ונו גראנט היה בארץ
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement