return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
נורם (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ariels
.תומר, עכשיו שאני רואה את האבטר שלך פתאום אני נזכר
יום שישי האחרון בר רפאלי היתה בזברה חבל לך על הזמןם, אתה רואה התקהלות המונית סביבה כל מקום שהיא ולכת
.פפפפפפפפחחחחחחחחחחחחחחח ערמה ענקית של אנשים הולכים אחריה

אי זוכר שפעם בערוץ 3 היו משדרים את של מי השורה ובערוץ 18 בכבלים זה התחיל בדיוק שהקודם נגמר, שעה של שכרון חושים
הכי מסריח היתה הגרסה הישראלית - אלוהים איזה תת רמה
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Ariels
.תומר, עכשיו שאני רואה את האבטר שלך פתאום אני נזכר
יום שישי האחרון בר רפאלי היתה בזברה חבל לך על הזמןם, אתה רואה התקהלות המונית סביבה כל מקום שהיא ולכת
.פפפפפפפפחחחחחחחחחחחחחחח ערמה ענקית של אנשים הולכים אחריה

אי זוכר שפעם בערוץ 3 היו משדרים את של מי השורה ובערוץ 18 בכבלים זה התחיל בדיוק שהקודם נגמר, שעה של שכרון חושים
הכי מסריח היתה הגרסה הישראלית - אלוהים איזה תת רמה


כן אני זוכר שעוד היה לי ערוצי זהב הייתי רואה את זה בערוץ שלוש אחרי זה ישר מעביר ל
Star World
לראות עוד פרק....
ובאמת הסדרה הישראלית של זה עללללללל הפניםםםםםם
DjChook
quote:
Originally posted by Ariels

הכי מסריח היתה הגרסה הישראלית - אלוהים איזה תת רמה


נכוןןןןןןןןןן זה היה כ"כ גרוע
warpedd_
quote:
Originally posted by Ariels

יום שישי האחרון בר רפאלי היתה בזברה


איפה זה:conf:
nimrod levi
quote:
Originally posted by DjChook


נכוןןןןןןןןןן זה היה כ"כ גרוע


תשמע בעקרון האמריקאי פי 10 על הישראלי
אבל לא היה כזה רע
רועי לוי הזה אחד האנשים הכי קרועים שראיתי!
:crazy: :crazy: :crazy:
oren_naor
quote:
Originally posted by nimrod levi


תשמע בעקרון האמריקאי פי 10 על הישראלי
אבל לא היה כזה רע
רועי לוי הזה אחד האנשים הכי קרועים שראיתי!
:crazy: :crazy: :crazy:


ראסמי הזה בעברית היה דווקא די בסדר...
ברבאבא הזה תותח על בשטויות האלה...
yahel222
quote:
Originally posted by Ariels
.תומר, עכשיו שאני רואה את האבטר שלך פתאום אני נזכר
יום שישי האחרון בר רפאלי היתה בזברה חבל לך על הזמןם, אתה רואה התקהלות המונית סביבה כל מקום שהיא ולכת
.פפפפפפפפחחחחחחחחחחחחחחח ערמה ענקית של אנשים הולכים אחריה

אי זוכר שפעם בערוץ 3 היו משדרים את של מי השורה ובערוץ 18 בכבלים זה התחיל בדיוק שהקודם נגמר, שעה של שכרון חושים
הכי מסריח היתה הגרסה הישראלית - אלוהים איזה תת רמה


ראיתי את בר איזה 10 פעמים בים בחוף הצוק
פצצצה לא נורמלית.......
אבל במציאות רואים עליה שהיא עוד ילדה...בתמונות היא נראית מבוגרת יותר

וכדי שלא תגידו שאני גולש - גם נורם וגם של מי השורה סדרות שיא !!!
הרבה יותר טובות מהמד טיוי השטויות האלה.....
עכשיו יש קצת מה לראות אם אני בבית (נדיר שזה קורה חיחיחחח) בשעות האלה
Ariels
quote:
Originally posted by warpedd_
איפה זה:conf:

קילומטר צפונית לכפ"ס
oDrori
השבוע היה עם וופי גולדברג :) מהמשובחים :D
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
השבוע היה עם וופי גולדברג :) מהמשובחים :D


לא אהבתי עד כדי כך... אבל היה חמוד

Flotser
:wtf:

כן חולה על שתי הסדרות האלה,
של מי השורה הזאת בכלל אין מה לדבר אחת התוכניות הכי טובות בטלויזיה,
נאי גם ממש אוהב את "המופע של דרו קרי".ח

ונורם זה כזה קורע, חולה על הסידרה הזאתי,
רק שמעצבן אותי שמשחק שמה הזקן הזה מ"אלף" הוא ממש מטומטם.
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Flotser
:wtf:

כן חולה על שתי הסדרות האלה,
של מי השורה הזאת בכלל אין מה לדבר אחת התוכניות הכי טובות בטלויזיה,
נאי גם ממש אוהב את "המופע של דרו קרי".ח

ונורם זה כזה קורע, חולה על הסידרה הזאתי,
רק שמעצבן אותי שמשחק שמה הזקן הזה מ"אלף" הוא ממש מטומטם.


הזקן הזה באמת מעצבן... אבל חפיף סובלים
הרס אותי שהוא חשב ששלי דלוקה עליו... זה היה פרק מצחיק... איך שהוא יעני זרק אותה אחר כך

המופע של דרו קארי אחת הסדרות הכי מצחיקות !!! עם מימי הקופה הזאת... אני פשוט נשפך מזה כל פעם מחדש...

רונן... אולי תשנה את השם של הט'רד מנורם לסדרות מצחיקות או משהו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement