return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
נורם (pg. 3)
View this Thread in Original format
eXeTik
quote:
Originally posted by Hell_Copter
רונן... אולי תשנה את השם של הט'רד מנורם לסדרות מצחיקות או משהו?


קודם כל אני לא יכול
(רק מוד יכול)
וחוצמזה אין עוד סדרות שמצחיקות אותי
טוב... גם חברים
אבל חוץ מזה אין
Hell_Copter
עבר כל כך הרבה זמן שאתה לא יכול!?
תנסה לעשות אדיט לפוסט הראשון...

וחברים באמת סידרה גדולה!!
וכמובן גם סיינפלד ז"ל

יש כל יום איזה 2-3 פרקים של חברים... ב19:40 ו ב 2:25
ולפעמים גם העונה החדשה ב20:55... זה ימי שלישי
eXeTik
בלי קשר לזמן שעבר...
ברגע ששמת ט'רד חדש אתה לא יכול לשנות את השם שלו
אם אתה עושה אדיט ומשנה את הכותרת זה משנה רק את ה
subject


ובקשר לסיינפד- הייתי מכור לזה, אבל זה לא ממש הצחיק אותי
פה ושם היה איזה צחקוק אבל הייתי רואה את זה יותר כי זה היה מעניין
לא כקומדיה... התסריט היה פשוט גאוני מבחינת עלילה ואיך שהכל מתקשר להכל
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by eXeTik
בלי קשר לזמן שעבר...
ברגע ששמת ט'רד חדש אתה לא יכול לשנות את השם שלו
אם אתה עושה אדיט ומשנה את הכותרת זה משנה רק את ה
subject


ובקשר לסיינפד- הייתי מכור לזה, אבל זה לא ממש הצחיק אותי
פה ושם היה איזה צחקוק אבל הייתי רואה את זה יותר כי זה היה מעניין
לא כקומדיה... התסריט היה פשוט גאוני מבחינת עלילה ואיך שהכל מתקשר להכל


אתה רוצה להגיד לי שכל היציאות של קרמר עם הדלק וכל ההפלצות שלו והפרצופים
והקטע שג'ורג' רץ עם תחתונים לסלון כדי להגיד לו שיגיד תעשיות ונדליי בטלפון....

לא הצחיקו אותך????
אתה אנושי???

:wtf: :wtf: :wtf:
Scorchio
חייב להסכים כאן עם גיל...
נורם סדרה פצצות
מצחיק אחושילינג, הפרק הכי מצחיק היה עם הילד הזה בילי שמחפש אלף משפחות אומנות ואז הוא עובר לגור עם נורם ואז נורם חוזר הבייתה יום אחד ומגלה שהוא גנב לו הכל מהבית.
ושל מי השורה הזאת
סדרה אחת הכי גאוניות שחשבו עליהם אי פעם.
פעם היה פרק עם רובין וויליאמס
חצי שעה לא נשמתי מרוב צחוק
זה היה הפרק הכי טוב בעולם
נקודה
Gil Shwarts
חחחחחחחחחח
ראיתי את הפרק הזה
הכי הרג אותי הקטע עם המטוס והבמאי :)
Scorchio
כן זה היה חזקקק
eXeTik
quote:
Originally posted by Gil Shwarts


אתה רוצה להגיד לי שכל היציאות של קרמר עם הדלק וכל ההפלצות שלו והפרצופים
והקטע שג'ורג' רץ עם תחתונים לסלון כדי להגיד לו שיגיד תעשיות ונדליי בטלפון....

לא הצחיקו אותך????
אתה אנושי???

:wtf: :wtf: :wtf:


היו קטעים פה ושם שצחקתי
אל תשכח את הפרק עם ה"סופ נאצי" והזה עם ההתערבות על הגירבוצים
אבל בסה"כ ראיתי את זה יותר בשביל העלילה
Gil Shwarts
הנאצי היה מצחיק וזאת לא הייתה התערבות על גירבוצים אלא על עשייה ביד
הם התערבו מי יעשה ביד ראשון :)
אחרי שעתיים קרמר יצא :)
Flotser
אם כבר מדברים על סדרות אחרות מצחיקות,

יש 2 סדרות שהן אולי היחידות שאני צוחק ממש בקול בזמן שאניי מסתכל (או הסתכלתי) אותם ועדיין לא מצאתי שום דבר יותר מצחיק מהן (למרות שהמופע של דרו קארי ועוד כמה מתקרבים לזה לדעתי), וזה:

נשואים פלום
ו
הנסיך המדליק מבל אייר

כשנשואים פלוס זה אולי הסדרה הכי גאונית שאי פעם יצרו, והנסיך המדליק אין מה לדבר
:wtf:

warpedd_
דרו קארי לדעתי קורע
יש לו יציאות מצוינות
וגם מקורי כמו הפרק שבו הצופים צריכים למצא דברים שלא בסדר בפרק

ד"כ
משהו רואה פה פיוצרמה??
חזזקקק:whip: :whip:
eXeTik
quote:
Originally posted by Flotser
אם כבר מדברים על סדרות אחרות מצחיקות,

יש 2 סדרות שהן אולי היחידות שאני צוחק ממש בקול בזמן שאניי מסתכל (או הסתכלתי) אותם ועדיין לא מצאתי שום דבר יותר מצחיק מהן (למרות שהמופע של דרו קארי ועוד כמה מתקרבים לזה לדעתי), וזה:

נשואים פלום
ו
הנסיך המדליק מבל אייר

כשנשואים פלוס זה אולי הסדרה הכי גאונית שאי פעם יצרו, והנסיך המדליק אין מה לדבר
:wtf:


ראסמי סדרות גדולות, אבל מדברים על סדרות חדשות...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement