|
נורם (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| NeMeSiS1234 |
אין כמו הלוח שידורים החדש של ערוץ שלוש אבל הבעיה היא שבגלל זה אני לא נרדם כל לילה עד איזה 3 ככה אבל מה זה משנה בסוף החודש ניגמרות לי הבגרויות וזהו!!!!!!!!!!!!!!
חופש!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
אין כמו הלוח שידורים החדש של ערוץ שלוש אבל הבעיה היא שבגלל זה אני לא נרדם כל לילה עד איזה 3 ככה אבל מה זה משנה בסוף החודש ניגמרות לי הבגרויות וזהו!!!!!!!!!!!!!!
חופש!!!!!!!!!!!!!1 |
מה לוח שידורים חדש...!?!?
זה חרא!!
יש לך עד 12 תכניות טובות... ואז יש לך שעה וחצי של חרא...
אז נני
ואז עוד 45 דקות של גועל נפש
אז חברים ואז עוד הרבה חרא
שכנים שכנים... כזאת סדרה מטומטמת... עשרים פרקים כל יום יש בערוץ 3 |
|
|
| MoSH_MaN |
| מתי משדרים עכשיו נורם?! |
|
|
| warpedd_ |
נראה לי שהחליפו את זה עכשיו ב
JUST SHOOT ME
סדרה די טובה
הבעיה שהפרקים הראשונים ממש לא מצחיקים |
|
|
| Dj Moriano |
סיינפלד אחלה סידרה ממש מצחיקה....
הכי אהבתי את המזכירה של ג'ורג'.... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מתי משדרים עכשיו נורם?! |
עקרונית ב 23:40 אחרי של מי השורה... |
|
|
| Dj Moriano |
| ראיתם עכשיו נורם, פרק לא רע בכלל |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ראיתם עכשיו נורם, פרק לא רע בכלל |
היה משעשע, אבל היו כבר פרקים הרבה יותר קורעים... |
|
|
| oren_naor |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
סיינפלד אחלה סידרה ממש מצחיקה....
הכי אהבתי את המזכירה של ג'ורג'.... |
סיינפלד זאת הסידרה הכי טובה שהייתה אי פעם...
יוואו אני זוכר שראיתי כל פרק...
ואח שלי היה מקליט את זה
אז ראינו את כל הפרקים שוב ושוב
פשוט סידרה ע-נ-ק-י-ת ...!!!!! |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oren_naor
סיינפלד זאת הסידרה הכי טובה שהייתה אי פעם...
יוואו אני זוכר שראיתי כל פרק...
ואח שלי היה מקליט את זה
אז ראינו את כל הפרקים שוב ושוב
פשוט סידרה ע-נ-ק-י-ת ...!!!!! |
חחח אני זוכר לפני שנים שאף אחד עוד לא הכיר את זה
הייתם רואים את זה אצל סבתא ולא הייתי מבין איך אתם רואים את הזבל הזה
:crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחח אני זוכר לפני שנים שאף אחד עוד לא הכיר את זה
הייתם רואים את זה אצל סבתא ולא הייתי מבין איך אתם רואים את הזבל הזה
:crazy: |
אחי מצטער להגיד לך אבל כולם ראו את זה עוד לפני שהתחילו השידורים החוזרים
יענו מתי ששידרו את הפרקים פעם ראשונה כולם היו מכורים
אני זוכר איך קמתי ב 5 בבוקר להקליט ולראות את הפרק האחרון של הסדרה |
|
|
| eXeTik |
חבר'ה- שכחנו לגמרי את "תהרוג אותי וזהו"
זה אחוש מצחיק! |
|
|
|
|